| | #101 |
| Advanced Bodybuilder | |
| | |
| | #102 |
| Advanced Bodybuilder | Vanmiddag 139,9kg op de schaal! YES YES YES |
| | |
| | #103 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Dec 2002 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hop jij over de 140 en ik eronder aankomende week Je gaat erg hard kerel. Hoe zwaar was je nu op je laatste contest?
__________________ Stats: Arm: 53,7 cm (koud) Been: 77,0 cm (koud) Kuit: 49 cm (koud) Logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-144915/ |
| | |
| | #104 |
| bodybuilding coach | Gaat goed kerel. Als je zo doorgaat tik je de 145 nog net ff aan. Mogen ze wel extra versteviging aanbrengen op het podium, zodat jij er niet doorheen zakt. Nou volgende week zeker weer ff afspreken. Vandaag heb ik ook wel lekker getraind, niet zo zwaar als onze beentraining, maar toch lekker
__________________ Hij is meedogeloos, hij heeft dodelijke precisie, hij heeft geen naam, maar een nummer... hij is Hitman derin004@hotmail.com Voorzitter AAA elite club |
| | |
| | #105 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Gaat lekker met je man
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #106 |
| | |
| | #107 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
Onze beentraining was wel erg lekker en goed | |
| | |
| | #108 |
| | |
| | #109 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 13 | hehehe 140kg.. das echt damm inpressive!
__________________ 2007 3e plaats NK NAC junioren C 3-10-07 1.84 90kg 6,8% 3-3-08 184 105kg 10% |
| | |
| | #110 |
| Dutch Bodybuilder | gaat best he!!!! ga zo door
__________________ 2008 is Brik's year bitches |
| | |
| | #111 |
| | |
| | #112 |
| Advanced Bodybuilder | Klik op de foto voor een grotere versie. P.s. even voor de duidelijkheid: ik ben de linker. |
| | |
| | #113 |
| Advanced Bodybuilder | Dit zijn foto's van de week ervoor Foto's REUS Atlas Cup Middelburg 2007 Vergelijk de back double biceps maar met elkaar, dan kun je goed het verschil zien. |
| | |
| | #114 |
| Advanced Bodybuilder | Om het even makkelijk te maken voor de vergelijking (back double biceps) Foto's REUS Atlas Cup Middelburg 2007 - 2007 Finals @ Brussels/IMG 8311-2 |
| | |
| | #115 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Kerel, jij word echt een bangelijk reus!!! |
| | |
| | #116 |
| Advanced Bodybuilder | Ff korte update. Ik ben gisteren de 3e week gestart van mijn dieet. Na de 1e week was ik 1,4% gezakt. Zondag weer gemeten na de 2e week en toen in die week 2,2% gezakt. Dus dat gaat erg goed. Die 2e week 2,2% had ik niet durven dromen omdat ik dat niet gewend ben zo snel te zakken. Nu moet ik er wel bij zeggen dat de cardio hoog is per dag dus dat zal er zeker veel aan bijdragen. Hoe staat de rest ervoor?
__________________ MASS CONSTRUCTION YEAR;) |
| | |
| | #117 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Goed bezig kerel |
| | |
| | #118 |
| Advanced Bodybuilder | Vanochtend gemeten. Deze week 1,5% weer gezakt. Nu in 3 weken 5,1% totaal al gezakt
__________________ MASS CONSTRUCTION YEAR;) |
| | |
| | #119 | |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! | |
| | |
| | #120 | |
| bodybuilding coach | Citaat:
Netjes man, gaat goed. Ik zie je morgen voor de rug training. Maar eerst vanavond lekkeren bunkeren in een al you can eat restaurant.
__________________ Hij is meedogeloos, hij heeft dodelijke precisie, hij heeft geen naam, maar een nummer... hij is Hitman derin004@hotmail.com Voorzitter AAA elite club | |
| | |