| | #41 | |
| Huge Freak | Citaat:
@ REUS, Ik zou met 900 gram carbs het wel opvoeren en niet in een week direct achterover kijlen, tenzij je er nu al minimaal 700 eet ofzo. Dan laat je nog ruimte over om te verhogen. Direct 900 gr carbs geeft kans op teveel vetopslag omdat je stofwisseling nog niet hoog genoeg ligt. En bij een plateau heb je dan minder achter de hand, tenzij je nog meer opvoerd. Maar dan is het overkill. | |
| | |
| | #42 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
| |
| | |
| | #43 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Veel succes kerel en ben echt benieuwd wat het gaat geven in je bulk. |
| | |
| | #44 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Zou leuk zijn als Mondher weer een S&F cup organiseerd in Deventer Artemis Cup Beverwijk...rond die datum |
| | |
| | #45 | |
| bodybuilding coach | Citaat:
Dan doe ik maar mee met deze wedstrijd, lijkt me ook leuk. B&A INTERNATIONAL CLASSICS 2008 Heb al een paar keer mail kontakt met de blonde dame die op de foto staat afgebeeld. Als er meer liefhebbers zijn, kunnen we gezamenlijk gaan, ze zou het wel leuk vinden als er een groepje uit nederland komt. BB en dames fitness. Dus als er geintresseerden zijn, misschien dat we iets kunnen opzetten.
__________________ Hij is meedogeloos, hij heeft dodelijke precisie, hij heeft geen naam, maar een nummer... hij is Hitman derin004@hotmail.com Voorzitter AAA elite club | |
| | |
| | #46 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 3 | Hoor dat er ook belgen en duitser meedoen!!Maar that 's a rumor ,dus weet het niet zeker!! |
| | |
| | #47 |
| Advanced Bodybuilder | Ziet er goed uit! Wat een zaal trouwens en laten we het maar niet over de prijzen hebben |
| | |
| | #48 | |
Ik zal wel wat meer info opvragen over het wedstrijd en alles wat er bij komt kijken. Zal ik wel een nieuwe topic voor openen. Wil Reus zijn topic niet vervuilen, anders heb ik en grote boze reus achter me aan
__________________ Hij is meedogeloos, hij heeft dodelijke precisie, hij heeft geen naam, maar een nummer... hij is Hitman derin004@hotmail.com Voorzitter AAA elite club | |
| | |
| | #49 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 13 | is erg stoer maar helaas geen junioren.. dus ik hou het maar hier in nl
__________________ 2007 3e plaats NK NAC junioren C 3-10-07 1.84 90kg 6,8% 3-3-08 184 105kg 10% |
| | |
| | #50 |
| Zwalgertozer Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Verbaas me hier nog steeds over...voor & na. ![]()
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler |
| | |
| | #51 |
Karma Power: 13 | hhee hij is nu veel buffer hoor!
__________________ 2007 3e plaats NK NAC junioren C 3-10-07 1.84 90kg 6,8% 3-3-08 184 105kg 10% |
| | |
| | #52 |
| bodybuilding coach | Ze zou hem zou in een tell sell reclame kunnen gebruiken
__________________ Hij is meedogeloos, hij heeft dodelijke precisie, hij heeft geen naam, maar een nummer... hij is Hitman derin004@hotmail.com Voorzitter AAA elite club |
| | |
| | #53 |
| Zwalgertozer Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Geloof ik meteen. Nou idd zeg...eeeeh reus meld je daar eens aan dan heb je weer een extra zakcentje dmv wat tellsell kopers op het verkeerde been te zetten. Je text :"kijk zo wordt u ook! na 8 weken met deze abshaper 3000!!".
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler |
| | |
| | #54 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 40 Geslacht: V
Karma Power: 0 | Citaat:
ging wat mis
__________________ http://www.xs4all.nl/~tv/tvthemes/pi...20eindtune.mp3 | |
| | |
| | #55 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 40 Geslacht: V
Karma Power: 0 | Citaat:
__________________ http://www.xs4all.nl/~tv/tvthemes/pi...20eindtune.mp3 | |
| | |
| | #56 |
Karma Power: 13 | update: vanaf januari gaan we weer hardcore. Iets gas terug huidige stats zijn 94kg bij 9% dat is 5%meer dan op de NAC met 12kg meer aan mijn frame.. En contest prep moet nog beginnen
| | |
| | #57 |
| Cool Novice | mijn god vriend...... jij eet in je uppie meer dan een somalier in een week schat ik zo, wordt je niet kots misselijk van al dat eten ?!?!?! Ik wil alleen maar RESPECT vermelden, wat een prestatie ..... RESPECT x 10 |
| | |
| | #58 | |
En straks mag ie nog meer eten.
| | |
| | #59 | |
| Cool Novice | Citaat:
Reden daarvoor is dat ze denken dat er weinig atleten zullen deelnemen vanwege de NK IFBB eind april. Maar ja, er schijnt een NAC Grand Prix te zijn in België met geldprijzen. Denk dat ik die pak!
__________________ Mr. Holland 2007 | |
| | |
| | #60 |
Karma Power: 13 | hoerige kutzooi! fuckign hele planning door de war!
| | |