Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Wedstrijd Voorbereiding

Upload je wedstrijdpics hier!
Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 12 November 2007, 12:02   #41
Huge Freak

Leeftijd: 17
Geslacht: M
Karma Power: 46
Marky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma Pimp
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door HITMAN Bekijk Post
Oke BB mag dan wel een dure sport zijn, maar als nieuwe voorzitter va de AAA club zit ik toch gauw op een jaarsalaris van rond de 2ton.
Alleen de geboden van discretie ontbreken nog.

@ REUS, Ik zou met 900 gram carbs het wel opvoeren en niet in een week direct achterover kijlen, tenzij je er nu al minimaal 700 eet ofzo.

Dan laat je nog ruimte over om te verhogen. Direct 900 gr carbs geeft kans op teveel vetopslag omdat je stofwisseling nog niet hoog genoeg ligt. En bij een plateau heb je dan minder achter de hand, tenzij je nog meer opvoerd. Maar dan is het overkill.
Marky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2007, 12:08   #42
Advanced Bodybuilder

REUS's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 5 REUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (16 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Marky Bekijk Post
Alleen de geboden van discretie ontbreken nog.

@ REUS, Ik zou met 900 gram carbs het wel opvoeren en niet in een week direct achterover kijlen, tenzij je er nu al minimaal 700 eet ofzo.

Dan laat je nog ruimte over om te verhogen. Direct 900 gr carbs geeft kans op teveel vetopslag omdat je stofwisseling nog niet hoog genoeg ligt. En bij een plateau heb je dan minder achter de hand, tenzij je nog meer opvoerd. Maar dan is het overkill.
Klopt. Ik at al ruim 600 dus de sprong is niet al te groot
REUS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2007, 18:59   #43
Competitive Bodybuilder

Leeftijd: 31
Karma Power: 6 teddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijn
Veel succes kerel en ben echt benieuwd wat het gaat geven in je bulk.
teddybeerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2007, 06:00   #44
Cool Novice

Leeftijd: 36
Karma Power: 2 catman heeft Karma uitgeschakeld
Zou leuk zijn als Mondher weer een S&F cup organiseerd in Deventer ,nee niet geloof ik!!
Artemis Cup Beverwijk...rond die datum
catman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2007, 20:41   #45
bodybuilding coach
Elite Member Powerlifter Strongman Gewichtheffer

HITMAN's Avatar

Karma Power: 17
HITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar HITMAN
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door catman Bekijk Post
Zou leuk zijn als Mondher weer een S&F cup organiseerd in Deventer ,nee niet geloof ik!!
Artemis Cup Beverwijk...rond die datum
Zeker weten?.. hmmm jammer.
Dan doe ik maar mee met deze wedstrijd, lijkt me ook leuk.
B&A INTERNATIONAL CLASSICS 2008

Heb al een paar keer mail kontakt met de blonde dame die op de foto staat afgebeeld.
Als er meer liefhebbers zijn, kunnen we gezamenlijk gaan, ze zou het wel leuk vinden als er een groepje uit nederland komt.
BB en dames fitness.
Dus als er geintresseerden zijn, misschien dat we iets kunnen opzetten.

derin004@hotmail.com

Voorzitter AAA elite club
HITMAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2007, 08:26   #46
Cool Novice

Blowy's Avatar

Karma Power: 3 Blowy heeft een spectaculair aura over zichBlowy heeft een spectaculair aura over zichBlowy heeft een spectaculair aura over zich
Hoor dat er ook belgen en duitser meedoen!!Maar that 's a rumor ,dus weet het niet zeker!!
Blowy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2007, 10:22   #47
Advanced Bodybuilder

REUS's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 5 REUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (16 foto's)
Ziet er goed uit! Wat een zaal trouwens en laten we het maar niet over de prijzen hebben
REUS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2007, 21:31   #48
bodybuilding coach

HITMAN's Avatar

HITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door REUS Bekijk Post
Ziet er goed uit! Wat een zaal trouwens en laten we het maar niet over de prijzen hebben
Even los van de prijzen, lijkt me een geweldige ervaring op een keer in de States een wedstrijd te draaien.
Ik zal wel wat meer info opvragen over het wedstrijd en alles wat er bij komt kijken. Zal ik wel een nieuwe topic voor openen. Wil Reus zijn topic niet vervuilen, anders heb ik en grote boze reus achter me aan

derin004@hotmail.com

Oud 21 November 2007, 08:18   #49
Ripped Bodybuilder

punani's Avatar

Karma Power: 13
punani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realm
is erg stoer maar helaas geen junioren.. dus ik hou het maar hier in nl
punani is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2007, 08:48   #50
Zwalgertozer
Elite Member

Enzyme's Avatar

Karma Power: 34
Enzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma King
Verbaas me hier nog steeds over...voor & na.

Enzyme is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2007, 09:15   #51
Ripped Bodybuilder

punani's Avatar

punani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realm
hhee hij is nu veel buffer hoor!
Oud 21 November 2007, 09:28   #52
bodybuilding coach

HITMAN's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Enzyme Bekijk Post
Verbaas me hier nog steeds over...voor & na.

Ze zou hem zou in een tell sell reclame kunnen gebruiken

derin004@hotmail.com

Oud 21 November 2007, 11:00   #53
Zwalgertozer
Elite Member

Enzyme's Avatar

Karma Power: 34
Enzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma KingEnzyme is DBB's Karma King
Citaat:
Origineel gepost door punani Bekijk Post
hhee hij is nu veel buffer hoor!
Geloof ik meteen.

Citaat:
Ze zou hem zou in een tell sell reclame kunnen gebruiken

Nou idd zeg...eeeeh reus meld je daar eens aan dan heb je weer een extra zakcentje dmv wat tellsell kopers op het verkeerde been te zetten.
Je text :"kijk zo wordt u ook! na 8 weken met deze abshaper 3000!!".

Enzyme is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 December 2007, 17:27   #54
Cool Novice

MamaLou's Avatar

Leeftijd: 40
Geslacht: V
Karma Power: 0 MamaLou is gewoon erg aardigMamaLou is gewoon erg aardigMamaLou is gewoon erg aardigMamaLou is gewoon erg aardigMamaLou is gewoon erg aardigMamaLou is gewoon erg aardig
Citaat:

Heb al een paar keer mail kontakt met de blonde dame die op de foto staat afgebeeld.
Als er meer liefhebbers zijn, kunnen we gezamenlijk gaan, ze zou het wel leuk vinden als er een groepje uit nederland komt.
BB en dames fitness.

ging wat mis
MamaLou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 December 2007, 17:28   #55
Cool Novice

MamaLou's Avatar

Leeftijd: 40
Geslacht: V
Karma Power: 0 MamaLou is gewoon erg aardigMamaLou is gewoon erg aardigMamaLou is gewoon erg aardigMamaLou is gewoon erg aardigMamaLou is gewoon erg aardigMamaLou is gewoon erg aardig
Citaat:

BB en dames fitness.
Die zullen er wel plenty zijn he
MamaLou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2007, 14:06   #56
Ripped Bodybuilder

punani's Avatar

update: vanaf januari gaan we weer hardcore. Iets gas terug huidige stats zijn 94kg bij 9% dat is 5%meer dan op de NAC met 12kg meer aan mijn frame.. En contest prep moet nog beginnen
Oud 20 December 2007, 15:31   #57
Cool Novice

Leeftijd: 21
Karma Power: 4 Gogy is op een gedistingeerde weg
mijn god vriend...... jij eet in je uppie meer dan een somalier in een week schat ik zo, wordt je niet kots misselijk van al dat eten ?!?!?! Ik wil alleen maar RESPECT vermelden, wat een prestatie .....

RESPECT x 10
Gogy is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2007, 20:42   #58
bodybuilding coach

HITMAN's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Gogy Bekijk Post
mijn god vriend...... jij eet in je uppie meer dan een somalier in een week schat ik zo, wordt je niet kots misselijk van al dat eten ?!?!?! Ik wil alleen maar RESPECT vermelden, wat een prestatie .....

RESPECT x 10
Als je hem ziet dan weet je wel waarom hij zoveel eet, tis gewoon een Reus
En straks mag ie nog meer eten.

derin004@hotmail.com

Oud 21 December 2007, 08:27   #59
Cool Novice

Jeffrey27's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 2 Jeffrey27 zal spoedig beroemd wordenJeffrey27 zal spoedig beroemd worden
Stuur een bericht via MSN naar Jeffrey27
Bekijk Galerij (15 foto's)
Citaat:
update: vanaf januari gaan we weer hardcore. Iets gas terug huidige stats zijn 94kg bij 9% dat is 5%meer dan op de NAC met 12kg meer aan mijn frame.. En contest prep moet nog beginnen
De NK NAC is naar november verplaatst.
Reden daarvoor is dat ze denken dat er weinig atleten zullen deelnemen vanwege de NK IFBB eind april.

Maar ja, er schijnt een NAC Grand Prix te zijn in België met geldprijzen.
Denk dat ik die pak!
Oud 21 December 2007, 09:08   #60
Ripped Bodybuilder

punani's Avatar

hoerige kutzooi! fuckign hele planning door de war!
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels