Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Wedstrijd Voorbereiding

Upload je wedstrijdpics hier!
Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 10 November 2007, 18:04   #21
Ripped Bodybuilder

punani's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 13
punani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realm
gruwelijk dit word de algemene dbb wedstrijdlog voor 2008.. hitman voor welke contest(en) ga je
punani is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 November 2007, 19:26   #22
bodybuilding coach
Elite Member Powerlifter Strongman Gewichtheffer

HITMAN's Avatar

Karma Power: 17
HITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar HITMAN
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door punani Bekijk Post
gruwelijk dit word de algemene dbb wedstrijdlog voor 2008.. hitman voor welke contest(en) ga je
Ik wil eerst mijn doel van 115 kilo halen.
Zou mooi zijn om het binnen 6 maanden te realiseren, wordt wel fucking moeilijk. Want naast het bulken let ik wel heel erg op mijn voeding, met andere woorden ik probeer zoveel mogelijk schoon te eten.
Wil mijn BF niet teveel laten stijgen.
Met mijn lengte van 1.81m zal mijn goal zijn om rond de 100kilo op het podium te gaan.
Indien ik er goed voor sta, zal het rond april/mei zijn.
Zou leuk zijn als Mondher weer een S&F cup organiseerd in Deventer.
Hometown. Anders misschien rond oktober.
We shall see.

derin004@hotmail.com

Voorzitter AAA elite club
HITMAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2007, 09:11   #23
Advanced Bodybuilder

REUS's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 5 REUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (16 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door HITMAN Bekijk Post
Oke Reus dan doe ik ook mee.
Sta nu op 101,5kg met 6,9%.
Wil ik de 115kg grens bereiken, dan moet ik net zoveel eten als jij man.
Nou dan weet je wat je te doen staat
Leuk man, hoe meer zielen hoe meer vreugd, ha ha
Dus blijf ook updaten

Van de week samen trainen?
Mail me anders ff.
REUS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2007, 11:22   #24
Official Sponsor
Sponsor

XXL Nutrition's Avatar

Leeftijd: 36
Karma Power: 21
XXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realm
Succes Kerel! Eat! and Workout!

René
XXL Nutrition is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2007, 12:27   #25
Moderator
Moderator Elite Member

BigMaus's Avatar

Karma Power: 31
BigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar BigMaus
Citaat:
Ik wil eerst mijn doel van 115 kilo halen.
Zou mooi zijn om het binnen 6 maanden te realiseren, wordt wel fucking moeilijk. Want naast het bulken let ik wel heel erg op mijn voeding, met andere woorden ik probeer zoveel mogelijk schoon te eten.
Wil mijn BF niet teveel laten stijgen.
Met mijn lengte van 1.81m zal mijn goal zijn om rond de 100kilo op het podium te gaan.
Indien ik er goed voor sta, zal het rond april/mei zijn.
Zou leuk zijn als Mondher weer een S&F cup organiseerd in Deventer.
Hometown. Anders misschien rond oktober.
We shall see.
Tjee, hangt dat daarvan af??
Als je geen vervoer hebt naar bv Rotterdam ofzo, dan breng ik je wel hoor.

Ik dacht dat jullie allemaal wel een afgeragde mercedes hadden met 5 ton op de teller.

Lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen)
BigMaus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2007, 14:55   #26
Superdude
Elite Member

Black Knight's Avatar

Karma Power: 23 Black Knight heeft Karma uitgeschakeld
Citaat:
Origineel gepost door BigMaus Bekijk Post
Tjee, hangt dat daarvan af??
Als je geen vervoer hebt naar bv Rotterdam ofzo, dan breng ik je wel hoor.

Ik dacht dat jullie allemaal wel een afgeragde mercedes hadden met 5 ton op de teller.
Volgens mij rijden ze allemaal suzuki alto met bouwjaar van voor 1990 omdat al het geld op gaat aan BB
Arme, arme autootjes
Oud 11 November 2007, 15:06   #27
bodybuilding coach

HITMAN's Avatar

HITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realm
@ Big Maus en Black Knight dit is mijn bescheiden bakkie

Oke BB mag dan wel een dure sport zijn, maar als nieuwe voorzitter va de AAA club zit ik toch gauw op een jaarsalaris van rond de 2ton.

derin004@hotmail.com

Oud 11 November 2007, 16:15   #28
Banned

Karma Power: 0
mahan is herboren in de Halfgod realmmahan is herboren in de Halfgod realmmahan is herboren in de Halfgod realmmahan is herboren in de Halfgod realmmahan is herboren in de Halfgod realm
wat is de AAA?
mahan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2007, 16:20   #29
bodybuilding coach

HITMAN's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door mahan Bekijk Post
wat is de AAA?
Dat is een elite club. Anonieme Anabole Apen.

derin004@hotmail.com

Oud 11 November 2007, 16:39   #30
Banned

Karma Power: 0
mahan is herboren in de Halfgod realmmahan is herboren in de Halfgod realmmahan is herboren in de Halfgod realmmahan is herboren in de Halfgod realmmahan is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
wow en jij verdient 2 ton als voorzitter van een stelletje apen ?

wat zijn de eisen? zou er ook wel willen werken
mahan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2007, 18:17   #31
bodybuilding coach

HITMAN's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door mahan Bekijk Post
wow en jij verdient 2 ton als voorzitter van een stelletje apen ?

wat zijn de eisen? zou er ook wel willen werken
Je moet zeer sterk in je schoenen staan, stressgevoelig zijn.
Het gedrag van onze apen is zeer onvoorspelbaar, dus moet je het onverwachte kunnen verwachten.

derin004@hotmail.com

Oud 11 November 2007, 18:30   #32
Moderator
Moderator Elite Member

BigMaus's Avatar

BigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma King
Citaat:
Je moet zeer sterk in je schoenen staan, stressgevoelig zijn.
Het gedrag van onze apen is zeer onvoorspelbaar, dus moet je het onverwachte kunnen verwachten.
Dat appartementje op de achtergrond met die schotel op het balkon woon jij?

Oud 11 November 2007, 20:23   #33
bodybuilding coach

HITMAN's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door BigMaus Bekijk Post
Dat appartementje op de achtergrond met die schotel op het balkon woon jij?
Nope ik heb 2 schotels, waarmee ik bijna alle zenders (waaronder ook betaalzenders) kan ontvangen.
For free natuurlijk

derin004@hotmail.com

Oud 11 November 2007, 20:31   #34
Moderator
Moderator Elite Member

BigMaus's Avatar

Hoe kan het ook anders.

Iedereen veel succes gewenst dit jaar en volgend jaar!

Oud 11 November 2007, 20:40   #35
Huge Freak

Purple's Avatar

Geslacht: V
Karma Power: 39
Purple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma KingPurple is DBB's Karma King
Succes...

I do very bad things, and i do them very well...
Purple is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2007, 21:12   #36
Superdude
Elite Member

Black Knight's Avatar

Karma Power: 23 Black Knight heeft Karma uitgeschakeld
Citaat:
Anonieme Anus Apen Hitman, jullie zijn al lang door de mand gevallen

En ja, bij het voorzitterschap van die club hoort een pooierbak
Oud 12 November 2007, 10:32   #37
Cool Novice

Corrie's Avatar

Karma Power: 3 Corrie is een juweel in het ruweCorrie is een juweel in het ruweCorrie is een juweel in het ruweCorrie is een juweel in het ruwe
Citaat:
De bedoeling is om 10kg netto erbij te hebben in april voor de Holland van de NBBF en daarnaast moet ik veel harder en gestreepter zijn, maar goed laten we eerst maar eens kijken wat het totaal pakket gaat opleveren
Ben je daarvoor al geselecteerd dan?
Ik weet dat je de Atlas heb gedaan, maar dat was geen selectie wedstrijd.
Ik dacht ook dat je dan geselecteerd werd, maar helaas.
Je mag nu een B wedstrijd doen die is 30 Maart in Middelburg en daar kan je je kwalificeren voor het NK.
tenminste zo heb ik het begrepen van hedwig.

Plus moet je nu aanvragen of je nog wel mee mag doen, je hebt de Wabba gedaan en dan heb je kans dat je geschorst word door de NBBF.

Zou het allemaal nog even navragen voor de zekerheid als ik jou was om telleustelling te voorkomen.

Belleke wilde ook met de Atlascup meedoen, helaas mocht dat niet omdat ze aan een andere bond mee had gedaan.
Oud 12 November 2007, 11:21   #38
Advanced Bodybuilder

REUS's Avatar

Karma Power: 5 REUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door Corrie Bekijk Post
Ben je daarvoor al geselecteerd dan?
Ik weet dat je de Atlas heb gedaan, maar dat was geen selectie wedstrijd.
Ik dacht ook dat je dan geselecteerd werd, maar helaas.
Je mag nu een B wedstrijd doen die is 30 Maart in Middelburg en daar kan je je kwalificeren voor het NK.
tenminste zo heb ik het begrepen van hedwig.

Plus moet je nu aanvragen of je nog wel mee mag doen, je hebt de Wabba gedaan en dan heb je kans dat je geschorst word door de NBBF.

Zou het allemaal nog even navragen voor de zekerheid als ik jou was om telleustelling te voorkomen.

Belleke wilde ook met de Atlascup meedoen, helaas mocht dat niet omdat ze aan een andere bond mee had gedaan.
Wat ik begreep van het verhaal van Hedwig is dat je als winnaar van de Atlas Cup (of een C wedstrijd) mee moet doen met de B wedstrijd (hiervoor hoef ik omdat ik winnaar ben geworden op de Atlas niet bij de 1e drie te eindigen, dat wil ik natuurlijk wel want anders heb je natuurlijk ook niets te zoeken op de Holland) maar in principe is deelname genoeg om A atleet te worden.
Zo zie je maar weer dat iedereen een andere beleving heeft bij een bepaalde uitleg.
Dus wat is het nu
Oud 12 November 2007, 11:29   #39
Advanced Bodybuilder

REUS's Avatar

Nieuw!

Vandaag binnen volgend jaar zullen er 6 wedstrijden zijn van de NBBF (incl de NK).

Alle beginnende atleten die lid zijn van de NBBF/IFBB krijgen in het vervolg eerst een waarschuwing ipv een directe schorsing als er blijk is van deelname bij een ander bond. Dit geldt niet voor A atleten!

Hedwig
Oud 12 November 2007, 11:57   #40
Cool Novice

Corrie's Avatar

Karma Power: 3 Corrie is een juweel in het ruweCorrie is een juweel in het ruweCorrie is een juweel in het ruweCorrie is een juweel in het ruwe
Je hebt gelijk indd! Omdat je eerste ben geworden hoef je nu alleen maar mee te doen (b status halen)

hier het stuk van hedwig.

Citaat:
Hoi Reus nog gefeliciteerd met je overwinning.

Dit wat er staat klopt ook in zo verre dat je door je overwinning op de Atlas gekwalificeerd bent voor de Holland, maar (er is altijd een maar) je moet een B wedstrijd doen om te kwalificeren omdat je anders geen B atleet bent (snap je) en alleen als B atleet kan je doorstromen naar de A atleet status ,dus op de Holland. Doordat de eemscup (B wedstrijd) niet door gaat is er de Hercules (B wedstrijd) om B atleten te hebben voor de doorstroming naar de Holland (A).

In het kort:
Je bent 1e op een C wedstrijd dan mag je meedoen aan een A wedstrijd als je ook een B wedstrijd hebt gedraaid voor de B status anders ben je nog steeds een C atleet. Door je overwinning ben je door je deelname aan de Hercules automatisch een B atleet en ga je door naar de Holland. Dit geld echter niet voor de 2e en 3e plaatsen, deze moeten niet alleen meedoen maar ook hoog scoren (in de eerste 3 terecht komen). Vandaar dat een B wedstrijd altijd vlak voor de Holland is, als doorstroming en je, je shape door kan trekken.

Let wel op ! ik las laatst dat je met de WABA ging meedoen, als dit zo is en ze (NBBF) komt erachter dan wordt je voor een jaar geschorst !

Als je vragen hebt dan hoor / lees ik dat van je.

Hedwig
Over de schorsing is dus nog even onduidelijk zo te zien.
Zou er voor de zekerheid even voor mailen, dan weet je zeker hoe het zit.

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels