| | #1 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2005 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 17 | Olie tijdens de posing Wat voor olie gebruiken jullie om je in te smeren op het podium? En werkt het ook visueel versterkend als je geen tanning ophebt? |
| | |
| | #2 |
| Moderator | Jan Tana.
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2005 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 17 | Dat lijkt me gewoon tanning? Vergeten vermelden dat het gemakkelijk moet te verkrijgen zijn in België. |
| | |
| | #4 |
| Moderator | Jan Tana Glaze heb ik het over.
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. |
| | |
| | #5 |
| bodybuilding coach | Jan Tana is idd een mooie optie. JE moet natuurlijk niet te veel glanzen, zeker niet met al het licht wat het podium opschijnt. Dat kan in je nadeel werken.
__________________ Hij is meedogeloos, hij heeft dodelijke precisie, hij heeft geen naam, maar een nummer... hij is Hitman derin004@hotmail.com Voorzitter AAA elite club |
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2003 Locatie: België Leeftijd: 88 Geslacht: M
Karma Power: 9 | ga je wedstrijd doen bro? zoja welke? |
| | |
| | #7 |
Karma Power: 17 | Moet meedoen aan een dans voor een soort toneel in de Capitole in Gent voor >1000 mensen, en er word verwacht dat ik er gespierd genoeg uitzie Waar kan ik die jan tana glaze kopen? Ligt dat gewoon in de supermarkt of zijn daar speciale winkels voor? Sorry voor de noobvragen verder. |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2003 Locatie: België Leeftijd: 88 Geslacht: M
Karma Power: 9 | ff googlen, in belgië ga je het in alle geval moeilijk vinden |
| | |
| | #9 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 0 | Ligt eraan hoe snel je het in huis moet hebben. Anders even via NL bestellen en laten opsturen. Weet dat Mascha Tieken Jan Tana verkoopt en ook op voorraad heeft, zij neemt het mee uit Amerika. Check Welkom bij For Fun Sport, misschien weet Ryu ook nog wat adressen? |
| | |