| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #61 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Ik wil er zeker bij zijn dit jaar op de Holland ben benieuwd wat het gaat worden, miss tot dan Aimee. Gr. | |
| | |
| | #62 |
| Monstrous Giant | Bij het poseren is het sowiezo een must om een begeleider te hebben, want hoe sommigen zich zelf presenteren op het podium...
__________________ Jay Cutler Mr. Olympia 2006 `07 4e plaats fitness klasse heren YBF 2007 |
| | |
| | #63 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #64 |
| Competitive Bodybuilder | |
| | |
| | #65 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | Een gym lijkt me handig he. Tenzij je het hebt over poseer begeleiding en voedingsadvies. |
| | |
| | #66 |
| Dutch Bodybuilder | Je kunt toch ook adviezen geven over training zonder een sportschool te hebben. Jij hebt toch ook geen sportschool maar kunt leken wel advies geven Gr. |
| | |
| | #67 |
| Competitive Bodybuilder | Precies! Begeleiding is voedings-, trainings- en poseeradvies. Een begeleider hoeft zijn atleet niet te trainen, het is geen personal trainer. |
| | |
| | #68 |
| Dutch Bodybuilder | Idd, het is wel handig al je begeleider een sportschool heeft want dan kan hij je nog beter in de gaten houden en misschien met je mee trainen maar geen noodzakelijk iets voor begeleiding. (ff off topic, ga je naar het NK Aimee) Gr. |
| | |
| | #69 | |
| Cool Novice | Citaat:
Je moet ook wel zelfstandig kunnen zijn. Ik verwacht niet dat een begeleider mijn hand moet gaan vasthouden en met alles moet helpen. Uiteindlijk moet ik zelf die gewichten heffen. | |
| | |
| | #70 |
| Competitive Bodybuilder | Yesss...I'll be there! |
| | |
| | #71 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Maar ik vind het ook handig dat mijn begeleiding ook een sportschool heeft, kan ik meteen gecoacht worden en ik heb een spot voor bepaalde oefeningen. Zou wordt ik toch nog een beetje 'in de gaten gehouden' en heeft mijn begeleiding een grotere kijk op mij. Maar dat is nu eenmal omdat ie een sportschool heeft. Als je dat niet hebt geloof ik ook dat je er veel aan zult hebben. Gr. | |
| | |
| | #72 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 25 | waar een wil is is een weg. Het kan imo wel maar dan moet jezelf wel weten hoe je het moet aanpakken. Even naar de 4% BF zonder dat je daar ervaring in hebt lijkt me niet verstandig. Door trial en error kan je zelf ook veel achter komen.
__________________ "If you're not making progress, overtrain until you're depressed, then take five days off. Then you'll grow." 11 maart 2008 start nieuwe DC-cycle check http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2674287 |
| | |
| | #73 | |
| Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 0 | En wat betaal je in zo'n geval Angel? Ik kom nog terug op je PM hoor.... Citaat:
__________________ What doesn't kill you, only makes you stronger! | |
| | |