Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Wedstrijd Voorbereiding

Upload je wedstrijdpics hier!
Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 28 January 2008, 13:53   #1
Cool Novice

EvilAngel's Avatar

Leeftijd: 30
Geslacht: V
Karma Power: 1 EvilAngel is een juweel in het ruweEvilAngel is een juweel in het ruweEvilAngel is een juweel in het ruweEvilAngel is een juweel in het ruwe
Bekijk Galerij (3 foto's)
Mee doen aan wedstrijden zonder begeleiding??

Ik vraag dit omdat Ik zo graag zou willen mee doen, maar ik heb geen begeleiding. Ik heb mensen gesproken (in America en Canada) die dat wel hebben gedaan. Door dvd's te kopen en kijken hoe anderen hun poses doen.

Sommigen hebben goeie resultaten geboekt... anderen ook weer niet.
Ik wil meer dan een paar wijsneuzen van de sportschool die mij vertellen hoe ik een oefening moet uitvoeren.
Als ik ooit mee doe is om te winnen. Denkt iemand dat het haalbaar kan zijn (dit jaar nog) zonder goeie begeleiding van iemand die ervaring heeft met wedstrijden?
EvilAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2008, 14:04   #2
Competitive Bodybuilder

Leeftijd: 26
Geslacht: M
Karma Power: 8 Tommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Tommyboy
maatje van me heeft pas een wedstrijd gedaan in duitsland. zijn eerste en zeker niet de eerste wedstrijd.stond er ook alleen voor. 4de geworden van de 20. wel het posen tot je eigen maken voordat je het podium op gaat
Oud 28 January 2008, 14:07   #3
Dutch Bodybuilder

AlfaMale's Avatar

Leeftijd: 31
Karma Power: 4 AlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (5 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door EvilAngel Bekijk Post
Ik vraag dit omdat Ik zo graag zou willen mee doen, maar ik heb geen begeleiding. Ik heb mensen gesproken (in America en Canada) die dat wel hebben gedaan. Door dvd's te kopen en kijken hoe anderen hun poses doen.

Sommigen hebben goeie resultaten geboekt... anderen ook weer niet.
Ik wil meer dan een paar wijsneuzen van de sportschool die mij vertellen hoe ik een oefening moet uitvoeren.
Als ik ooit mee doe is om te winnen. Denkt iemand dat het haalbaar kan zijn (dit jaar nog) zonder goeie begeleiding van iemand die ervaring heeft met wedstrijden?
Post eens een foto, dan kan er pas wat van gezegd te worden.
Ik denk dat je best een wedstrijd kan draaien zonder begeleider, maar je moet dan wel heel kritisch naar je zelf kijken en veel zelfdiscipline hebben.

Stats: 184 cm, 98 kg, 5%
AlfaMale is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2008, 16:15   #4
Ripped Bodybuilder

punani's Avatar

Karma Power: 13
punani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realm
ik had ook geen begeleider. Ik deed me dieet zelf ryu bijvoorbeeld ook. Dus is zeker mogelijk
punani is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2008, 16:40   #5
Ryu
Moderator
Moderator

Ryu's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 60
Ryu is herboren als heerser van het SamsaraRyu is herboren als heerser van het SamsaraRyu is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (2 foto's)
Ik deed het ook. `1e keer ging het goed en 2e keer niet.

Ik denk dat als je de tijd en geld hebt dat een begeleider toch handig is.
Oud 28 January 2008, 21:22   #6
Dutch Bodybuilder

NoPain NoGain's Avatar

Leeftijd: 17
Karma Power: 3 NoPain NoGain is gewoon erg aardigNoPain NoGain is gewoon erg aardigNoPain NoGain is gewoon erg aardigNoPain NoGain is gewoon erg aardigNoPain NoGain is gewoon erg aardigNoPain NoGain is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (6 foto's)
nou heb ik niet veel wedstrijd ervaring( 1 keer mee gedaan aan YBF), maar ik had het denk ik niet gered zonder begeleider. het poseren etc is niet zo'n probleem, daar kan je ook genoeg voorbeelden van vinden! maar het dieet moet je wel begeleiding in hebben, maar dat is mijn mening. ik begin veel te snel aan mezelf te twijvelen en ben ook nooit tevreden met hoe ik eruit zie, dan zou ik juist helemaal de mist in gaan met mijn dieet en helemaal verkeerde beslissingen nemen denk ik... maar dit was dan ook de eerste keer
97 kg

BP 8 x 100/3 x 120kg
DL 4 x 170kg
SQ 6 x 140g(diep)

nopain's progress pics:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...s-pics-149895/
NoPain NoGain is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2008, 06:16   #7
Cool Novice

EvilAngel's Avatar

Karma Power: 1 EvilAngel is een juweel in het ruweEvilAngel is een juweel in het ruweEvilAngel is een juweel in het ruweEvilAngel is een juweel in het ruwe
Oh jej. Er komt wel heel veel bij kijken, huh? Ach ik ga er gewoon voor. Ik ben lang niet klaar. Dat weet ik wel. Misschien dat ik iemand kan vinden. Thanks guys!!
Oud 31 January 2008, 08:40   #8
Official Sponsor
Sponsor

XXL Nutrition's Avatar

Leeftijd: 36
Karma Power: 22
XXL Nutrition heerst over het UniversumXXL Nutrition heerst over het UniversumXXL Nutrition heerst over het UniversumXXL Nutrition heerst over het UniversumXXL Nutrition heerst over het UniversumXXL Nutrition heerst over het UniversumXXL Nutrition heerst over het Universum
Citaat:
Oh jej. Er komt wel heel veel bij kijken, huh? Ach ik ga er gewoon voor. Ik ben lang niet klaar. Dat weet ik wel. Misschien dat ik iemand kan vinden. Thanks guys!!
Niet alleen doen.. Zoek iemand met ervaring die je kan helpen. Je hebt gewoon iemand nodig zeker voor de laatste weken. Dieet kan je veel zelf maar de laatste weken zijn heel belangrijk mbt het vashouden van vocht enzo.. Ik zou ook best verkomen alleen maar ik zou me toch geen raad weten zonder iemand met veel ervaring die je helpt. Dan heb je in ieder geval geen twijfels of het allemaal wel goed gaat.

René
XXL Nutrition is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2008, 09:42   #9
Mommy's little monster
Elite Member

KaLe's Avatar

Leeftijd: 27
KaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (21 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door punani Bekijk Post
ik had ook geen begeleider. Ik deed me dieet zelf ryu bijvoorbeeld ook. Dus is zeker mogelijk
Ik dacht dat Ben je begeleid had??

1.69m
90kg
log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284
KaLe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 January 2008, 12:48   #10
Cool Novice

EvilAngel's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door XXL Nutrition Bekijk Post
Niet alleen doen.. Zoek iemand met ervaring die je kan helpen. Je hebt gewoon iemand nodig zeker voor de laatste weken. Dieet kan je veel zelf maar de laatste weken zijn heel belangrijk mbt het vashouden van vocht enzo.. Ik zou ook best verkomen alleen maar ik zou me toch geen raad weten zonder iemand met veel ervaring die je helpt. Dan heb je in ieder geval geen twijfels of het allemaal wel goed gaat.

René
Ik zou niets anders willen dan een begeleider vinden. Maar 1. ik heb het geld niet om iemand voor te betalen en 2. WAAR moet ik zoeken.
Ik probeer mijn lichaam zelf zover mogelijk te "sculpten". En als ik geluk heb en een begeleider vind, hoef ik alleen het een an ander bij te werken.
Ik weet dat het heel erg moeilijk gaat worden, maar ik ga er gewoon voor.
Oud 1 February 2008, 09:35   #11
Freaky Bodybuilder

roberto24's Avatar

Leeftijd: 25
roberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realm
waar woon je ergens dan meid?
Oud 1 February 2008, 11:49   #12
Huge Freak

Karma Power: 46
Marky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma Pimp
Misschien ligt het weer aan mijn ongepaste arrogantie, maar voor een natural wedstrijd heb je toch geen begeleiding nodig? Als jij weet hoe op een Low BF al je onderhuidse water weg te trekken op het tijdstijp van je optreden ben je er toch? De tijdsschatting van beginnen met dat proces en de wijze kun je makkelijk zelf doen.

Als ik eens hoor waar het op hoger niveau met nadruk om gaat is het vooral het chemisch weten van de roids goeroe's, en welke nutrition / depleting afstelling daar het beste bijpast zodat je als de droogste motherfucker on stage gaat.
Marky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 February 2008, 11:54   #13
Freaky Bodybuilder

roberto24's Avatar

Leeftijd: 25
roberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realm
denk toch dat er wel iets meer bij komt kijken.
Oud 1 February 2008, 11:57   #14
Ryu
Moderator
Moderator

Ryu's Avatar

Ryu is herboren als heerser van het SamsaraRyu is herboren als heerser van het SamsaraRyu is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Citaat:
Origineel gepost door Marky Bekijk Post
Misschien ligt het weer aan mijn ongepaste arrogantie, maar voor een natural wedstrijd heb je toch geen begeleiding nodig? Als jij weet hoe op een Low BF al je onderhuidse water weg te trekken op het tijdstijp van je optreden ben je er toch? De tijdsschatting van beginnen met dat proces en de wijze kun je makkelijk zelf doen.

Als ik eens hoor waar het op hoger niveau met nadruk om gaat is het vooral het chemisch weten van de roids goeroe's, en welke nutrition / depleting afstelling daar het beste bijpast zodat je als de droogste motherfucker on stage gaat.
Jup dat klopt.

Er komt wel meer bij kijken, maar dat kunnen het beste de mensen zeggen die het hebben meegemaakt of de begeleiding geven.
Oud 1 February 2008, 12:11   #15
Ryu
Moderator
Moderator

Ryu's Avatar

Karma Crown
Citaat:
Ik zou niets anders willen dan een begeleider vinden. Maar 1. ik heb het geld niet om iemand voor te betalen en 2. WAAR moet ik zoeken.
Ik probeer mijn lichaam zelf zover mogelijk te "sculpten". En als ik geluk heb en een begeleider vind, hoef ik alleen het een an ander bij te werken.
Ik weet dat het heel erg moeilijk gaat worden, maar ik ga er gewoon voor.
Anja timmer - Den Haag ( Meen 50 € per maand )

Marjolein schilperoort - Den Haag ( geen idee , even aan Davy0 vragen. Je kan hier eventueel ook je poseerkleding halen. Leuke winkel met zeer veel keuze, ook goede service. )

Rinus van der Zijden - Almere ( Gratis meen ik, zelf vroeger een keer geweest en was zeer leerzaam )

Andrews Gym - Amersfoort ( € 25,- per consult )

John van Preformance Nutrition, maar geen idee waar hij woont.

Desiree Dumpell - Den Helder ( Meen € 50 euro per keer of maand )

Jack ? uit Joure -Joure, Friesland
( Geen idee hoe duur, maar wel een goede en aardige kerel )
Oud 1 February 2008, 16:22   #16
Ripped Bodybuilder

punani's Avatar

punani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realm
anja is gestopt.. en jezelf voorbereiding komt wel wat bij kijken maar is zeker te doen.

Goede post ryu
punani is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2008, 07:25   #17
Cool Novice

EvilAngel's Avatar

Thanks Ryu.
Oud 5 February 2008, 21:16   #18
Dutch Bodybuilder

GoHardOrGoHome's Avatar

Karma Power: 1 GoHardOrGoHome is gewoon erg aardigGoHardOrGoHome is gewoon erg aardigGoHardOrGoHome is gewoon erg aardigGoHardOrGoHome is gewoon erg aardigGoHardOrGoHome is gewoon erg aardigGoHardOrGoHome is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (1 foto's)
ey jongens,
Ik had het er hier laatst nog over met un vriend van me.
Ik heb zelf wel begeleiding (gratis) van een persoon die veel mensen naar titels heeft geholpen. Zelf ben ik van plan om aan de naturel wedstrijd dit jaar mee te doen. En ben het met verschillende mensen eens die hier gepost hebben dat je vooral voor de laatste weken iemand nodig hebt (die onafhankelijk is) die je kan zeggen hoe je er voor staat en wat er nog moet gebeuren. Vooral qua dieet de laatste puntjes op de i zetten lijkt me moeilijk, daarom ben ik ook zo blij dat ik een goeie begeleiding hebt en ook nog gratis.
EvilAngel succes met je zoektoch naar begeleiding, en je voorbereiding op je westrijd hoop dat je tot je een begeleider hebt gevonden je goed zelf op weg kan helpen.

Gr.
Richard
GoHardOrGoHome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2008, 00:01   #19
Huge Freak

Karma Power: 46
Marky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma Pimp
Citaat:
Origineel gepost door Ryu Bekijk Post
Jup dat klopt.

Er komt wel meer bij kijken, maar dat kunnen het beste de mensen zeggen die het hebben meegemaakt of de begeleiding geven.
Do tell. Want als ik met 4,5% het podium opga met volgepompte aders, hardheid en vrijwel geen onderhuids water ben ik nog benieuwd welke elementen ik dan nog mis.

Begeleiding zie ik meer als mental coaching, naasten die je gedrag over zich heen laten komen, je tas sjouwen en je op elk fysiek en geestelijk punt ontzien.
Marky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2008, 09:35   #20
Dutch Bodybuilder

GoHardOrGoHome's Avatar

Karma Power: 1 GoHardOrGoHome is gewoon erg aardigGoHardOrGoHome is gewoon erg aardigGoHardOrGoHome is gewoon erg aardigGoHardOrGoHome is gewoon erg aardigGoHardOrGoHome is gewoon erg aardigGoHardOrGoHome is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (1 foto's)
Wanneer heb je weer een wedstrijd?
GoHardOrGoHome is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels