| | #81 |
| Cool Novice | ik zal ze van het weekend even meeten.. ik wist ook niet eens me vetpercentage op de wedstrijd.. ik meet nooit.. maar zal het wel even doen.. aangespannen of ongespannen??
__________________ Lengte = 157cm Gewicht= 76 kg Leeftijd 25jr Jij een wiskey, ik een shake. Jij uitgaan, ik trainen. |
| | |
| | #82 |
| Dutch Bodybuilder | aangespanne ! wat word je volgende wedstrijd, je gaat wel goed.
__________________ 2008 is Brik's year bitches |
| | |
| | #83 |
| Dutch Bodybuilder | ziet er heel goed uit gozer, alleen jammer van die lengte, maar das mijn persoonlijke mening. Keep up the good work!
__________________ Ned Kampioen IFBB Classic Bodybuilding 2007 Stats: 184 cm, 98 kg, 5% |
| | |
| | #84 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Deftige armen, kerel |
| | |
| | #85 |
| bodybuilding coach | Lenny Kravits on Mass FX. Ziet er goed uit kerel. En karma voor de muziek die je bij je video's plaatst. Tenminste een keer wat anders dan al dat gebrulmuziek. En kom je nog een keer bij ons trainen. We moeten een foto nemen van jouw en Reus naast elkaar. Zou zeker foto van het jaar worden.
__________________ Hij is meedogeloos, hij heeft dodelijke precisie, hij heeft geen naam, maar een nummer... hij is Hitman derin004@hotmail.com Voorzitter AAA elite club |
| | |
| | #86 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 13 | dikke massa
__________________ 2007 3e plaats NK NAC junioren C 3-10-07 1.84 90kg 6,8% 3-3-08 184 105kg 10% |
| | |
| | #87 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 53 | some-one is getting HUGE over here! gaat goed man keep it up!
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds. |
| | |
| | #88 | |
| Cool Novice | Citaat:
stuur me anders je msn adres in een pm dan regelen we het.
__________________ Lengte = 157cm Gewicht= 76 kg Leeftijd 25jr Jij een wiskey, ik een shake. Jij uitgaan, ik trainen. | |
| | |
| | #89 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
| |
| | |
| | #90 |
| Dutch Bodybuilder | uja zag de foto. was een leuke foto
__________________ 2008 is Brik's year bitches |
| | |
| | #91 |
| Advanced Bodybuilder | |
| | |
| | #92 |
| Cool Novice | legg press 530kg Benen trainen. Vaak als ik het niet kan laten om mijn broek te laten zakken in de sportschool, wordt ik na afloop aangesproken door menig geen die nog nooit zulke benen te hebben gezien. Nu weet ik wel beter met ronny coleman en alle grote namen maar voor de normale sporter blijft het een raar iets. Vaak kunnen ze het ook niet plaatsen als ze zitten onder een manneke die bij menig vrouw met zijn lengte tot borsthoogte komt :-) Maar wat ze niet weten is dat je er bikkel hard voor moet trainen. Zo heb ik een eigen visie met oefeningen en vind ik dat de 1 zwaar moet en de ander ligt. Hieronder laat ik zien wat ik bedoel ik heb van mijn benen schema twee oefeningen genomen die ik extra pak in de week Ik train twee keer mijn benen 1x compleet en de tweede keer leg extention leg press front squad. de leg moet op deze dag maximaal en de front moet super duper laag. Even opwarmen met de benen 200 en 300 kg Voorafgaand wil ik aangeven dat op de video het doet lijken alsof het niet 90 graden bevat maar ik zit wel degelijk iets over de 90 graden hoek en omdat mijn lengte en benen in deze verhouding elkaar tegenspelen is dit het maximale wat ik kan buigen geloof het of niet! MAar in iedere geval veel plezier met het bekijken van mijn onderstaande filmpjes YouTube - warming up legg press 300kg Hieronder het echte werk en even een recordje gemaak van 530kg echter was ik over de laatste niet te spreken want 4x is niet voldoende ik moest even improviseren want ed heeft maar 2 schijven van 50kg en de rest is 20kg YouTube - Legg press 530KG little big man Frontsquad.. Deze zal ik later even toevoegen.
__________________ Lengte = 157cm Gewicht= 76 kg Leeftijd 25jr Jij een wiskey, ik een shake. Jij uitgaan, ik trainen. |
| | |
| | #93 |
| Mommy's little monster | goeie improvisatie
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate 1.69m 90kg log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284 |
| | |
| | #94 | |
| Preparing for N.K. 2009 | I second that. Citaat:
Nette training art,ben benieuwd naar de frontsquat.
__________________ http://www.basicgym.nl/ Bodybuilding happens in a gym where an individual pits his strength and will against resistance,to literally create a bigger and/or better version of his physical self. I said no to steroids...but they just wouldn't listen. | |
| | |
| | #95 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: regio Amersfoort Geslacht: M
Karma Power: 5 | Leuke filmpjes, respect!
__________________ Groeten, Gert Jan 1.90m 129kg |
| | |