Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Wedstrijd Voorbereiding

Upload je wedstrijdpics hier!
Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 5 February 2008, 16:56   #81
Cool Novice

little b man's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 2 little b man is een prachtig lichtbakenlittle b man is een prachtig lichtbakenlittle b man is een prachtig lichtbakenlittle b man is een prachtig lichtbakenlittle b man is een prachtig lichtbakenlittle b man is een prachtig lichtbaken
Bekijk Galerij (2 foto's)
ik zal ze van het weekend even meeten..
ik wist ook niet eens me vetpercentage op de wedstrijd.. ik meet nooit..
maar zal het wel even doen..

aangespannen of ongespannen??

Jij een wiskey, ik een shake.
Jij uitgaan, ik trainen.
little b man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2008, 16:58   #82
Dutch Bodybuilder

frietmetmayo's Avatar

Karma Power: 1 frietmetmayo is gewoon erg aardigfrietmetmayo is gewoon erg aardigfrietmetmayo is gewoon erg aardigfrietmetmayo is gewoon erg aardigfrietmetmayo is gewoon erg aardig
aangespanne !

wat word je volgende wedstrijd, je gaat wel goed.
Oud 5 February 2008, 17:08   #83
Dutch Bodybuilder

AlfaMale's Avatar

Leeftijd: 31
Karma Power: 4 AlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijnAlfaMale heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (5 foto's)
ziet er heel goed uit gozer, alleen jammer van die lengte, maar das mijn persoonlijke mening. Keep up the good work!

Stats: 184 cm, 98 kg, 5%
AlfaMale is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2008, 18:29   #84
Competitive Bodybuilder

Leeftijd: 31
Karma Power: 6 teddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijn
Deftige armen, kerel
teddybeerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2008, 18:54   #85
bodybuilding coach
Elite Member Powerlifter Strongman Gewichtheffer

HITMAN's Avatar

Karma Power: 17
HITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realmHITMAN is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar HITMAN
Bekijk Galerij (3 foto's)
Lenny Kravits on Mass FX.
Ziet er goed uit kerel.
En karma voor de muziek die je bij je video's plaatst.
Tenminste een keer wat anders dan al dat gebrulmuziek.
En kom je nog een keer bij ons trainen.
We moeten een foto nemen van jouw en Reus naast elkaar.
Zou zeker foto van het jaar worden.

derin004@hotmail.com

Voorzitter AAA elite club
HITMAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2008, 20:22   #86
Ripped Bodybuilder

punani's Avatar

Karma Power: 13
punani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realm
dikke massa
punani is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2008, 20:32   #87
Loo
Freaky Bodybuilder

Loo's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 53
Loo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma Emperor
some-one is getting HUGE over here!

gaat goed man keep it up!
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds.
Loo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2008, 08:58   #88
Cool Novice

little b man's Avatar

Karma Power: 2 little b man is een prachtig lichtbakenlittle b man is een prachtig lichtbakenlittle b man is een prachtig lichtbakenlittle b man is een prachtig lichtbakenlittle b man is een prachtig lichtbakenlittle b man is een prachtig lichtbaken
Citaat:
Origineel gepost door HITMAN Bekijk Post
Ziet er goed uit kerel.
Datum prikken?
stuur me anders je msn adres in een pm
dan regelen we het.

Jij uitgaan, ik trainen.
Oud 6 February 2008, 13:11   #89
Advanced Bodybuilder

REUS's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 5 REUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (16 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door HITMAN Bekijk Post
Ziet er goed uit kerel.
We staan samen in de flex (David & Goliath)
REUS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2008, 14:10   #90
Dutch Bodybuilder

frietmetmayo's Avatar

Karma Power: 1 frietmetmayo is gewoon erg aardigfrietmetmayo is gewoon erg aardigfrietmetmayo is gewoon erg aardigfrietmetmayo is gewoon erg aardigfrietmetmayo is gewoon erg aardig
uja zag de foto. was een leuke foto
Oud 6 February 2008, 14:19   #91
Advanced Bodybuilder

REUS's Avatar

Karma Power: 5 REUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te wordenREUS heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (16 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door frietmetmayo Bekijk Post
uja zag de foto. was een leuke foto
Thanks
REUS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2008, 13:41   #92
Cool Novice

little b man's Avatar

legg press 530kg

Benen trainen.

Vaak als ik het niet kan laten om mijn broek te laten zakken in de sportschool, wordt ik na afloop aangesproken door menig geen die nog nooit zulke benen te hebben gezien.
Nu weet ik wel beter met ronny coleman en alle grote namen maar voor de normale sporter blijft het een raar iets.
Vaak kunnen ze het ook niet plaatsen als ze zitten onder een manneke die bij menig vrouw met zijn lengte tot borsthoogte komt :-)

Maar wat ze niet weten is dat je er bikkel hard voor moet trainen.
Zo heb ik een eigen visie met oefeningen en vind ik dat de 1 zwaar moet en de ander ligt.
Hieronder laat ik zien wat ik bedoel ik heb van mijn benen schema twee oefeningen genomen die ik extra pak in de week

Ik train twee keer mijn benen 1x compleet en de tweede keer

leg extention
leg press
front squad.

de leg moet op deze dag maximaal en de front moet super duper laag.

Even opwarmen met de benen 200 en 300 kg

Voorafgaand wil ik aangeven dat op de video het doet lijken alsof het niet 90 graden bevat maar ik zit wel degelijk iets over de 90 graden hoek en omdat mijn lengte en benen in deze verhouding elkaar tegenspelen
is dit het maximale wat ik kan buigen geloof het of niet!
MAar in iedere geval veel plezier met het bekijken van mijn onderstaande filmpjes

YouTube - warming up legg press 300kg

Hieronder het echte werk en even een recordje gemaak van 530kg
echter was ik over de laatste niet te spreken want 4x is niet voldoende
ik moest even improviseren want ed heeft maar 2 schijven van 50kg en de rest is 20kg

YouTube - Legg press 530KG little big man

Frontsquad..

Deze zal ik later even toevoegen.

Jij uitgaan, ik trainen.
Oud 3 March 2008, 13:56   #93
Mommy's little monster
Elite Member

KaLe's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 60
KaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (21 foto's)
goeie improvisatie

1.69m
90kg
log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284
KaLe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2008, 14:08   #94
Preparing for N.K. 2009
Elite Member

Own Sculpturer's Avatar

Karma Power: 36
Own Sculpturer is DBB's Karma KingOwn Sculpturer is DBB's Karma KingOwn Sculpturer is DBB's Karma KingOwn Sculpturer is DBB's Karma KingOwn Sculpturer is DBB's Karma KingOwn Sculpturer is DBB's Karma KingOwn Sculpturer is DBB's Karma KingOwn Sculpturer is DBB's Karma KingOwn Sculpturer is DBB's Karma KingOwn Sculpturer is DBB's Karma KingOwn Sculpturer is DBB's Karma KingOwn Sculpturer is DBB's Karma KingOwn Sculpturer is DBB's Karma King
Bekijk Galerij (18 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door KaLe Bekijk Post
goeie improvisatie
I second that.

Citaat:
Origineel gepost door little b man Bekijk Post

Vaak kunnen ze het ook niet plaatsen als ze zitten onder een manneke die bij menig vrouw met zijn lengte tot borsthoogte komt :-)
Jij moet toch wel een prachtig uitzicht hebben kerel.

Nette training art,ben benieuwd naar de frontsquat.

Bodybuilding happens in a gym where an individual pits
his strength and will against resistance,to literally
create a bigger and/or better version of his physical self
.

I said no to steroids...but they just wouldn't listen.
Own Sculpturer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2008, 14:09   #95
Dutch Bodybuilder
Elite Member

Gert Jan's Avatar

Karma Power: 5 Gert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren worden
Leuke filmpjes, respect!
129kg
Gert Jan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels