| | #21 |
| Cool Novice | HAha triceps ? |
| | |
| | #22 |
| Cool Novice | Wel leuke filmpjes btw en gym ziet er ook wel cool uit !! |
| | |
| | #23 | |
| Cool Novice | Citaat:
Het was de zwaarte kracht.. ik weeg te weinig eigenlijk om dat gewicht te pakken ik wordt naar voren getrokken.. daarom kwam ie ook telkens boven me 45 graden.. ( je hebt gelijk ) dus had ie eigenlijk lichter gemoeten...
__________________ Lengte = 157cm Gewicht= 76 kg Leeftijd 25jr Jij een wiskey, ik een shake. Jij uitgaan, ik trainen. | |
| | |
| | #24 |
| Cool Novice |
__________________ Lengte = 157cm Gewicht= 76 kg Leeftijd 25jr Jij een wiskey, ik een shake. Jij uitgaan, ik trainen. |
| | |
| | #25 |
| Cool Novice | Ik train o.a. bij ed van amsterdam, maar omdat ik me meid ook help en anderen... heb ik een abonnement genomen bij deze gym. fitforfree... Ik betaal 10 euro per maand onbeperkt trainen hahahha ma-vrij 07:00 / 17:00 werk door de weeks toch niet in me woonplaats. zat-zon onbeperkt.. Dus lach me rot 10 euro per maand.. ik betaal bij ed namelijk 50 p/maand. Dus combineer beide gyms...
__________________ Lengte = 157cm Gewicht= 76 kg Leeftijd 25jr Jij een wiskey, ik een shake. Jij uitgaan, ik trainen. |
| | |
| | #26 |
| Preparing for N.K. 2009 | Nice filmpjes art Leuk zo'n trainingspartner bij je pullovers. Blijven knallen bro
__________________ http://www.basicgym.nl/ Bodybuilding happens in a gym where an individual pits his strength and will against resistance,to literally create a bigger and/or better version of his physical self. I said no to steroids...but they just wouldn't listen. |
| | |
| | #27 |
| Ripped Bodybuilder | goeie fysiek en toffe site! En je trainingspartner mag er ook zijn!
__________________ http://timdewever.x10hosting.com remember,remember, the 5th of november In mijn stad wonen 2000 mensen, als ze er allemaal zijn. Het enige wat ik kon doen was rond rijden met de auto en auto's tillen. Dus ik tilde een auto. Mijn vader zei: dat is mijn zoon en hij tilt auto's. Franco Columbo - Pumping Iron |
| | |
| | #28 |
| Advanced Bodybuilder | He Arthur, gaat lekker zo te zien. Ik snap eigenlijk niet waarom jij Testo boosters nodig hebt, ha ha |
| | |
| | #29 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 3 | echt een topper!! |
| | |
| | #30 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 53 | Citaat:
dus zo, maar dan hangen met haar gewicht op je schouders; ![]() of een riem met een ketting en een zware dumbbell.. Leuk logje verder, blijven posten die filmpjes!!! | |
| | |
| | #31 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2005 Locatie: Giethoorn Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 8 | leuke filmpjes maar die muziek is wel erg irritant, dat gejank. je ziet er trouwens behoorlijk buff uit
__________________ I think he said Planes...as in plural... Big Ass Lover |
| | |
| | #32 |
| Advanced Bodybuilder | Super vet man die filmpjes! |
| | |
| | #33 |
| Competitive Bodybuilder | leuk log, zeker met al die filmpjes er tussen in! zal me even abonneren |
| | |
| | #34 | |
| Cool Novice | Citaat:
WIl je liever me gehijg horen dan ?? hahah
__________________ Lengte = 157cm Gewicht= 76 kg Leeftijd 25jr Jij een wiskey, ik een shake. Jij uitgaan, ik trainen. | |
| | |
| | #35 |
| BFFM: 252/340 blz | Proficiat met je fotootje in de Flex
__________________ BP: 2 x 80 SQ: 5 x 100 (FULL) DL: 1 x 180 OH: 1 x 60 My gym “The greater danger for most of us is not that our aim is too high and we miss it, but that it is too low and we reach it.” - Michelangelo |
| | |
| | #36 |
| Cool Novice | Dank u. Hou de flex en muscle totaal van februari in de gaten. Flex backcover en muscle totaal double page spread. Sta weer een nieuw product te promoten... dit keer geen testo/sting
| | |
| | #37 |
| Cool Novice | Ps. ik wil even jullie mening horen. Ik zit met een dilema. Ik heb eind oktober de atlas cup gedaan woog op die dag 68 kilo zit nu begin januari op 81 kilo maar met ik denk 14-15% bf. ` schat ik ' Ik wil graag weer wat laten zien... dus dacht ik de hercules b in maart maar dan heb ik maar twee maanden kunnen bouwen. me einddoel is internationaal meedraaien. en dat kan met mijn lengte goed haalbaar zijn met een schoon gewicht van 90 kilo. natuurlijk moet je hier in nl ook wat laten zien en me gevoel zegt daarom ga doorbouwen tot aug. en kom in oktober weer langs de atlas. tot 90 kilo met een schoon gewicht van rond de 84 kilo. Wat is jullie sugestie in maart weer even laten zien dat ik er ben maar met een kleine verbetering ten opzichte van oktober maar voor de ervaring goed. of de mondjes wijd open laten vallen in oktober ? ik zie graag wat sugesties tegemoet...
| | |
| | #38 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 13 | persoonlijk zou k ff flink door buffelen, beter dan telkens op en af. is nu ff zuur, pluk je straks de vruchten van..
__________________ 1.77 95kg 13% |
| | |
| | #39 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 13 | bulken.. en in oktober de overall van de atlas cup pakken
__________________ 2007 3e plaats NK NAC junioren C 3-10-07 1.84 90kg 6,8% 3-3-08 184 105kg 10% |
| | |
| | #40 |
| Mommy's little monster | doorbouwen, maar wel rustig zodat je vet% niet te hard oploopt. Of 4 weken bulken, 2 weken cutten, 4 weken bulken, 2 weken cutten, etc.. Kan ook. Ik raad je eens aan om vetten en kh te scheiden in de maaltijden.
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate 1.69m 90kg log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284 |
| | |