| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Moderator | Naam: Body Improvement Lokatie: Rotterdam Prijs: € 50,- Website Naam: Marjolein Schilperoort Lokatie: Den Haag Prijs: ? Website Naam: Jack JTC Lokatie: Joure ( Friesland ) Prijs: ? Website Naam: Desiree Dumpel Lokatie: Den Helder Prijs: € 50,- per keer Website Naam: Andrew's gym Lokatie: Amersfoort Prijs: € 25,- per consult Website Naam: Cs Mucle Club - Cor Scheerder Lokatie: Columbusweg 5, Amersfoort Prijs: Gratis, mits je lid bent. Naam: Mascha Tieken - For funsport Lokatie: Hillegom Prijs: € 10,- per consult Website Naam: Bodyshape Leeuwarden - Peter Wijnsma Lokatie: Leeuwarden Prijs: Gratis, mits je lid bent en genoeg motivatie toont. ( Was mijn begeleider voor ybf 2006) Website Naam: Ruud Meijer Lokatie: Wagenborgen Prijs: Gratis, mits je lid bent. Website Naam: Healthcenter Hoogvliet - Sibila Peters Lokatie: Hoogvliet Prijs: Gratis, mits je lid bent. Naam: Glenn van vooren Lokatie: belgie, buurt van hasselt Prijs: overeen te komen Website Naam: Giovanni Thompson Lokatie: Rotterdam Prijs: ? Website SVP een p.m sturen als je meer weet over een begeleider of over de prijzen. Ik wil graag dit topic overzichtelijk houden. Wel mag je hier je ervaringen vertellen over je begeleider of begeleidster.
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. Laatst aangepast door Ryu : 24 March 2008 om 08:56. |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder | Dan doet Own het niet verkeerd
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7, TheNose, Saa, Animallegs, Gillian, sanca, Raoul Duke, Xto ... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! New: Posing filmpje Trainingslog: Trapzillah on the move ... |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder | anja timmer begeleid tegenwoordig niet meer,is gestopt...
__________________ not for non-starters! |
| | |
| | #4 |
| Moderator | Dank u
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. |
| | |
| | #5 | |
| Banned | Citaat:
| |
| | |
| | #6 |
| Moderator | Redelijke overeenkomst. Hij runt geen sportschool, dus moet ergens wel zijn kosten kunnen dekken.
| | |
| | #7 |
| Banned | ok, maar vind je ook niet dat je dan nooit een optimale begeleiding kan krijgen aangezien de winst die hij eventueel kan maken door de verkoop van supplementen hiermee samanhangt. |
| | |
| | #8 |
| Moderator | Dat geld ook voor roids dan. Het zijn dingen waarop je moet vertrouwen.
| | |
| | #9 |
| Zwalgertozer Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Ik kwam laast ook iemand tegen die dit doet werkt bij de tuinen in Deventer wou geen prijzen geven nog...maar het is wel te doen. Ik wel ook wel begeleiding maar niet ivm wedstrijden gewoon die een schema voor je maakt om de 8 weken bv. En voedingschema's samen met je maakt....dmv maandelijkse metingen ed. Zou ik wel geld voor over hebben....
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler |
| | |
| | #10 | |
| Moderator | Citaat:
Vind trouwens dat de wedstrijd dbbers vies stil blijven, terwijl ik ze al meerdere keren heb zien meekijken in dit topic. Alleen no pain no gain heeft gereageerd.
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. | |
| | |
| | #11 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 21 | willem jonkman is cool en laat je spiertjes voele die je nog nooit had gevoeld
__________________ The Dbb's Biggest Feet Lover omg omg look, look its a gorilla oh no fucking hell its Ciko Lights Out Game Over |
| | |
| | #12 | |
| Huge Freak | Citaat:
Zowiezo zou ik zelf gedetailleerde trucjes om als de hardste motherfucker het podium op te kunnen niet eens delen. | |
| | |
| | #13 | |
| Moderator | Citaat:
| | |
| | #14 |
| Huge Freak | En wat als een begeleider met meer atleten te maken heeft die de voorbereiding ondergaan voor dezelfde wedstrijd? Want ik weet dat dit normaal is. Maar aangezien het toch ook een 'vriendschap' cultuur is weet je nooit over de uiterste snufjes voor sommige worden inthouden. Ookal hebben ze dezelfde begeleiding. |
| | |
| | #15 | |
| Moderator | Citaat:
Je kan vervolgens dan iets positiefs of negatiefs vermelden over je begeleider. Gewoon iets korts, zodat mensen die straks een begeleider zoeken alleen maar dit topic hoeven te lezen.
| | |
| | #16 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 4 | Citaat:
__________________ Bulken! | |
| | |
| | #17 |
| Moderator | Belgen mag ook. Stuur maar een p.m met alle info als je belgische begeleiders kent.
| | |
| | #18 |
| Banned Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #19 |
| Moderator | Ik heb gezocht maar heeft de house of pain nog een website?
| | |
| | #20 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 4 | Citaat:
Dus zou wel handig zijn om er een paar goeie te weten!
__________________ Bulken! | |
| | |