| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Super Administrator | Drop verlaagt ook testo (gaat over zelfde stof dacht ik) echt rotzooi voor bb dus. Wat er staat: je kan het gebruiken zoals olijfolie, als dressing op sla ed. Kleine hoeveelheden dus. Niet meer dan 1-2 eetlepels/dag of zo.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #22 |
| Competitive Bodybuilder | ik zag laatst op tv dat in 1 boterham een halve gram zout zit. Aangezien ik noral wat boterhammen eet is dat flink wat zout. Dusja dan hou je ook flink wat vocht vast. Zijn er geen vochtafdrijvende pilletjes ofzo? Arbuterol bijvoorbeeld
__________________ no gloves no belt no fancy machines no nothin just you and the squat rack in a cold and lonely basement.......... REAL BODYBUILDING BB Boeken en tijdschriften te koop kijk even op: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...3/#post2214516 Laatst aangepast door robocop : 5 October 2007 om 13:25. |
| | |