| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Advanced Bodybuilder | julliette bergman wedstrijd Wie doen er allemaal mee op haar eerste wedstrijd: De Julliette Bergman wedstrijd C Cup 16 Maart in Mijdrecht?? Ben benieuwd? |
| | |
| | #2 |
| Gewoon lekka ! Geregistreerd: Nov 2004 Locatie: Unknown Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ben ook benieuwd! Voor de overall-winner is er een sponsorcontract te verdienen dus voor sommige mensen kan dat heel aantrekkelijk zijn. Dan heb ik het nog niet eens over de eeuwigdurende roem om de allereerste Juliette Bergmann-Cup te winnen! |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder | wil begin volgend jaar wat wedstrijden mee pakken. leuke wedstrijden man in de eerste maanden van t jaar. ik pak nu NAC holland, november. en hoop dat de j bergman cup volgend jaar nog is en de hercules e.d. iedereen succes met behalen van hun doelen. hoi hoi
__________________ 2008 is Brik's year bitches |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder | Ik probeer er iig heen te gaan, Wie nog meer? Gr. |
| | |
| | #5 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 13 | ik ben present maar niet onstage
__________________ 2007 3e plaats NK NAC junioren C 3-10-07 1.84 90kg 6,8% 3-3-08 184 105kg 10% |
| | |
| | #6 |
| Gewoon lekka ! Geregistreerd: Nov 2004 Locatie: Unknown Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ben ook aanwezig maar helaas nog net niet in wedstrijdvorm. |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ff flink doortrekken dat dieet dan Testo
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) . |
| | |
| | #8 |
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik denk dat ik het NK maar pak dan. |
| | |
| | #9 |
| Cool Novice Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | ik zit ook bij de best stuurlui |
| | |
| | #10 |
| Advanced Bodybuilder | Ik vroeg ook wie er mee deed. |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder | Present, maar niet on stage.. |
| | |
| | #12 |
| Novice Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Wanneer kunnen we jou (Aimee) weer op het podium zien? |
| | |
| | #13 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 3 | Hoeveel doen er nu eigenlijk mee |
| | |
| | #14 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | ik ben er ook het is voor mij loop afstand beter kan dit keer niet. maar ik sta niet op het podium Ik zal eens vragen op de sport school hoeveel er mee doen. |
| | |
| | #15 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 13 | jammer dat ik de avond daarvoor een feestje heb en dat ik dus zwaar brak in de zaak zal zitten
__________________ 2007 3e plaats NK NAC junioren C 3-10-07 1.84 90kg 6,8% 3-3-08 184 105kg 10% |
| | |
| | #16 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Weet iemand nu al hoeveel er mee doen |
| | |
| | #17 |
| Cool Novice | het lijkt er op dat niet veel mee doen want wat lees je er nou over helemaal niks hier op het forum laaste bericht hier was op 6 maart dus dat maar ik ga wel ff kijken lol |
| | |
| | #18 |
| Novice Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Is er iemand die gisteren is geweest en er wat over kan vertellen? Aantallen (atleten + toeschouwers), zaal, geluid, licht etc.? |
| | |
| | #19 |
| Cool Novice Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | Klopt sfeer was goed hadden er wat meer op het podium mogen staan maar denk dat dat volgende jaar zeker het geval zal zijn |
| | |
| | #20 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 | Was een leuk wedstrijdje. Jammer dat er hier idd geen fotos staan. |
| | |