MuscleMeat

Jamesss's road to the Atlas

Bezoekers in dit topic

Jamesss

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
10 apr 2006
Berichten
2.762
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Even een logje naar de Atlas Cup toe.

Had als eerste wedstrijd de WBC gekozen maar deze is afgelast dus werd genoodzaakt om meteen door te schuiven naar de Atlas op 4 Oktober. Ga meedoen in de +90kg klasse zoals het er nu uitziet en hoop daarna meteen de B ook te mogen doen. Vanuit daar trekken we een verder plan.

Even wat stats van maandag:

1,78m
97,2kg
6,7% (huidplooi)

Fotos worden in de loop van de dag door mijn begeleider of iemand anders gepost. Fotos zijn 1,5-2 weken terug Flexx Gym op de sportschool gemaakt en heb de fotos dus zelf niet op mijn pc.

Dat was het even voor nu.. ga nu eten en klein slaapje doen :D Zal topic straks aanvullen meer info indien gewenst.
 

Dank je wel... zal het nodig hebben. De Mcdonalds lust is al bijna niet te houden. Nog erger is het dat ik vandaag jarig ben en heel mijn huis vol versgebakken cake en snoep staat voor gasten en ik aan de Panga moet :D
 
Dank je wel... zal het nodig hebben. De Mcdonalds lust is al bijna niet te houden. Nog erger is het dat ik vandaag jarig ben en heel mijn huis vol versgebakken cake en snoep staat voor gasten en ik aan de Panga moet :D

I now the feeling, vorige week was het m'n vriendin haar bday feest.
Ik had mijn eigen tuperware potje mee.
1 ding! je gaat je niet schuldig voelen! Karakter

Imo Succes ermee!
 
Laatst bewerkt:
Succes man! Hou je doel voor ogen!
 
I now the feeling, vorige weel was het m'n vriendin haar bday feest.
Ik had mijn eigen tuperware potje mee.
1 ding! je gaat je niet schuldig voelen! Karakter

Imo Succes ermee!

Ben je ook in wedstrijdvoorbereiding dan?

Succes Jamesss.
 
Ben je ook in wedstrijdvoorbereiding dan?

Succes Jamesss.

Nowp, Momenteel in cut fase.
Volgend jaar als er wat extra massa is bijgekomen.
Er is nog flink wat werk aan, (nog maar 23maanden bezig met BB)maar in een jaar kan veel gebeuren.
Back on topic.

@james, hoe zit je schema in elkaar?
 
succes ben benieuwd naar de pics :D
 
kom jij bij die antilliaan in de klasse die ook bij axis sport?

succes in ieder geval..
 
kom jij bij die antilliaan in de klasse die ook bij axis sport?

succes in ieder geval..

Nee Regis is een -90 atleet... ik +90.

@ de rest.. thanks voor de reacties!
@ Sharpsafer: Wat wil je weten van mijn schema?
 
let me see the pics.....hahahah succes maatje enne dat gaat goed komen met jou......

oja blijf van die taart af
 
ey jim, nog gefeliciteerd met je verjaardag hey!!
zet maar een kaarsje op je panga :D

en natuurlijk succes met je voorbereiding, maar dat gaat goed komen met oma als begeleider
 
veel succes man, ik ga je zeker volgen!
mzl's
 
ey jim, nog gefeliciteerd met je verjaardag hey!!
zet maar een kaarsje op je panga :D

en natuurlijk succes met je voorbereiding, maar dat gaat goed komen met oma als begeleider

Thanks bro.. nu ik.. volgend jaar jij podium op! Zie je van de week wel bij Flexx!
 
zker! ff goed bouwen, vooral de benen bijtrekken , ga volgende week een keer 's avonds , wil een keer met gyan meetrainen
 
Nou van harte met je verjaardag en hier alvast een kado:D

IMG_1771.JPG
 
Je voedings schema voor de prep.

Tja echt veel heb je daar niet aan aangezien mijn voedingsschemaelke week veranderd omdat het precies voor mij gemaakt is en elke keer bijgesteld word.

Maar momenteel heb ik 1 hoge KH dag en 2 lage. Voeding is voornamelijk: Panga,rijst,Bambix,komkommer,brocolli en wat Whey en Casseine poeder. De verhoudingen en hoeveelheden veranderen dus echt vaak. Heb in ieder geval 7 maaltijden waarvan momenteel 4 met carbs.
 
Back
Naar boven