| | #81 | |
| bodybuilding coach | Citaat:
Hier staan wat foto's van mij. In het blauwe slipje. Hier was ik 83kilo met een kleine 4%. Ik was achteraf te licht in gewicht en het laden was ook niet goed uitgevallen, waardoor ik te vlak overkwam. Doel voor 2008 is dan ook met een kilootje of 20 zwaarder het podium op te gaan Met een lengte van 1.81m, hoop ik toch iets meer impact te creeren. We shall see...
__________________ Hij is meedogeloos, hij heeft dodelijke precisie, hij heeft geen naam, maar een nummer... hij is Hitman derin004@hotmail.com Voorzitter AAA elite club | |
| | |
| | #82 | |
Hier staan wat foto's van mij. In het blauwe slipje. Hier was ik 83kilo met een kleine 4%. Ik was achteraf te licht in gewicht en het laden was ook niet goed uitgevallen, waardoor ik te vlak overkwam. Doel voor 2008 is dan ook met een kilootje of 20 zwaarder het podium op te gaan Met een lengte van 1.81m, hoop ik toch iets meer impact te creeren. We shall see...
__________________ Hij is meedogeloos, hij heeft dodelijke precisie, hij heeft geen naam, maar een nummer... hij is Hitman derin004@hotmail.com Voorzitter AAA elite club | |
| | |
| | #83 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Als je je zo blijft inzetten, ga je het nog beter doen bro. Door je vorige fouten kun je maar meer vooruit gaan. |
| | |
| | #84 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2004 Locatie: anabolicwonderland Geslacht: M
Karma Power: 20 | Succes!! Enne...laat ons nou eens stiekem meekijken naar je lichaam van nu.
__________________ Druk en typfouten onder voorbehoud. Lid 4 AAA |
| | |
| | #85 |
| bodybuilding coach | Oke ik zal een foto plaatsen voordat ik weer de bulk in ga.
__________________ Hij is meedogeloos, hij heeft dodelijke precisie, hij heeft geen naam, maar een nummer... hij is Hitman derin004@hotmail.com Voorzitter AAA elite club |
| | |
| | #86 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2004 Locatie: anabolicwonderland Geslacht: M
Karma Power: 20 | Yes! Hit us, baby
__________________ Druk en typfouten onder voorbehoud. Lid 4 AAA |
| | |
| | #87 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 13 | ben benieuwd!
__________________ 2007 3e plaats NK NAC junioren C 3-10-07 1.84 90kg 6,8% 3-3-08 184 105kg 10% |
| | |
| | #88 |
| bodybuilding coach | fucking griep Sinds kerst had ik de griep goed te pakken. Met de nodige koorst (lees roidfever Toch zijn we door blijven trainen. Het eten ging de ene dag wat beter dan de andere dag. Normaal ben ik bij veel supplementen een beetje terug houdend, omdat ze vaak niet doen wat ze beweren. Imo zijn er maar een paar supplementen die ik echt nodig heb; eiwitten, glutamine, creatine, bcaa. De rest haal ik uit mijn voeding. Nou had ik dus laatst ook wat besteld via BB.COM (NOS esther van Get Diesel) Maar eerlijk bekennen, het spul doet ook echt zijn werk. Smaak ik kut, kan ik heel kort over zijn, maar ik merkte tijdens mijn trainingen dat ik veel energieker en krachtiger kon trainen, ondanks dat we koorts en griep hadden. Ik neem nu 2 maatscheppen voor en 2 maatscheppen na de training. Na de training is voor herstel. Trainingen met Reus verlopen ook super, al moet ik wel vaak die ouwe reus een schop onder zijn kont geven Zoals beloofd zal ik kijken of ik morgen pics kan laten schieten en zal ik ze uploaden.
__________________ Hij is meedogeloos, hij heeft dodelijke precisie, hij heeft geen naam, maar een nummer... hij is Hitman derin004@hotmail.com Voorzitter AAA elite club |
| | |
| | #89 |
| Huge Freak | ben benieuwd hoe je er nu uitziet heb je ook gezien op de eemsmond. heel veel succes en moge de beste winnen
__________________ stats: squat :5x200 deadlift 1x170 shrugs 1x140 bench press 5x130 incline smith press 7x120 pose video http://forum.dutchbodybuilding.com/f...o-jimi-152805/ |
| | |
| | #90 |
| Advanced Bodybuilder | Trainingen met Reus verlopen ook super, al moet ik wel vaak die ouwe reus een schop onder zijn kont geven Dat komt omdat jij met de helft van mijn gewicht traint, mooie lamzak |
| | |
| | #91 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Pep mekaar maar lekker op hier, komaan hitman laat je niet doen!! |
| | |
| | #92 | |
| | |
| | #93 |
| Advanced Bodybuilder | |
| | |
| | #94 |
| bodybuilding coach | voor de bulk oke hier is dan een foto voor mij, voor de bulk. Hier zit ik rond de 102/103 kilo. Bf zit ongeveer op 14% Zoals ik al eerder zei, wil ik doorbulken naar de 115 tot 120 kilo. En dan weer cutten om rond en nabij, liefst boven de 100kilo uit te komen. Let maar niet op mijn tan, lijkt wel een hollander met mij kleurtje [IMG] [/IMG]Dus de volgende foto die je zult zien zal hopelijk rond de 120kilo liggen...
| | |
| | #95 |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 21 | Citaat:
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! |
| | |
| | #96 | |
Bf heb ik laatst ook door iemand anders laten meten, kwam ik op 12% uit. Maar daar maak ik me nu niet zo druk om. We hebben nog een lange weg te gaan met mijn bulk, dus er zal nog wel het een en ander aan massa aan het frame geplakt moeten worden. Ook wordt er extra hard gewerkt om mijn zwakke punten weg te werken. MAar goed meer info ga ik je natuurlijk niet vertellen Rene, want jij vanaf vandaag hoor jij bij mijn concurrentie
| | |
| | #97 |
| Preparing for N.K. 2009 | Gaat lekker kerel,ben benieuwd hoe je het gaat doen daar in las vegas. Hopelijk kunnen we zsm met je meekomen daar on stage.
__________________ http://www.basicgym.nl/ Bodybuilding happens in a gym where an individual pits his strength and will against resistance,to literally create a bigger and/or better version of his physical self. I said no to steroids...but they just wouldn't listen. |
| | |
| | #98 | |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 21 | Citaat:
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! | |
| | |
| | #99 |
| Advanced Bodybuilder | He Ibo! Don't fuck with XXL he? Bewaar je energie maar voor onze trainingen |
| | |
| | #100 |
| Cool Novice | Hitman en Reus .. ik wil een keertje met jullie meetrainen... Show you how the realy big one's train!
__________________ Lengte = 157cm Gewicht= 76 kg Leeftijd 25jr Jij een wiskey, ik een shake. Jij uitgaan, ik trainen. |
| | |