| | #21 | |
| bodybuilding coach | Citaat:
__________________ Hij is meedogeloos, hij heeft dodelijke precisie, hij heeft geen naam, maar een nummer... hij is Hitman derin004@hotmail.com Voorzitter AAA elite club | |
| | |
| | #22 |
| Competitive Bodybuilder | hitman likes big butts and he can not lie
__________________ STRIAE....YOU CALL THAT STRIAE....THIS IS STRIAE ________________ Start cut 101.2kg@18% 1.85m na 5weken 98.2kg @ 14.1% Doel: 90kg 10% ??? we'll see, i think we are going to end better :D <<<<ECTO TRAPPED IN A FAT MAN'S BODY>>>> |
| | |
| | #23 |
| Competitive Bodybuilder | Ga deze thread zeker bijhouden, krijgen we ook wat fotos tussendoor om je vooruitgang bij te houden?
__________________ Natural bodybuilding is like the special Olympics. It is fun to watch but you don't want to be a part of it. |
| | |
| | #24 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Dec 2002 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ja sjaak, plaats eens wat nieuwe foto's man En ik wil je ook wel komen insmeren hoor
__________________ Stats: Arm: 53,7 cm (koud) Been: 77,0 cm (koud) Kuit: 49 cm (koud) Logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-144915/ |
| | |
| | #25 |
| Advanced Bodybuilder | Las Vegas is wel vet he? Hmmmmmmm |
| | |
| | #26 |
| bodybuilding coach | Reus van jouw verwacht iig dat je mee gaat!! Samentrainen = samen wedstrijd @ RichardV, oke ff aan mijn tan werken, lijk wel een hollander met mijn blanke huid En nee jij mag mij niet insmeren, dat heeft Purple al toegezegd dat ze het zou doen.
__________________ Hij is meedogeloos, hij heeft dodelijke precisie, hij heeft geen naam, maar een nummer... hij is Hitman derin004@hotmail.com Voorzitter AAA elite club |
| | |
| | #27 |
| Dutch Bodybuilder | mooi streven kerel, succes en keep us posted!
__________________ Ned Kampioen IFBB Classic Bodybuilding 2007 Stats: 184 cm, 98 kg, 5% |
| | |
| | #28 |
| bodybuilding coach | Even extra info betreft de wedstrijd: Het is hier vandaag Thanks Giving Day, dus de meeste mensen hebben vrij, helaas ik moest werken, maar nu heb ik vrij. De wedstrijd wordt ingedeeld in lengte. onder 5.6=1.65 5.6>5.10=177.5 5.10> dit is de amerikaanse maat met de nederlandse er naast! Als we genoeg junioren hebben kunnen we een extra junior klasse toevoegen. We kennen hier geen junioren klasse , maar teens en dat is iets anders als in europa. Als hij 95 kg weegt en hard is on stage dan denk ik dat hij goed genoeg is om bij de mannen mee te doen. Heb je fotos van hem? We krijgen elke dag meer aanmeldingen en velen vanuit europa, gelukkig voor ons want we willen er echt een internationale wedstrijd van maken. Ik hoop dat dit genoeg info is. Tot horens, Astrid.
__________________ Hij is meedogeloos, hij heeft dodelijke precisie, hij heeft geen naam, maar een nummer... hij is Hitman derin004@hotmail.com Voorzitter AAA elite club |
| | |
| | #29 |
| Advanced Bodybuilder | [quote=HITMAN;2377490]Reus van jouw verwacht iig dat je mee gaat!! Samentrainen = samen wedstrijd Ik ben nooit zo happig op reizen |
| | |
| | #30 |
| Advanced Bodybuilder | Wat kost eigenlijk de reis ernaar toe? |
| | |
| | #31 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 14 | Succes gabber met je doelen!!! Focussen en al het andere aan de kant zetten...
__________________ Momenteel in de bulk!!!!! Test/Bold/Oxy/Dianabol Stats: 187cm 118 kilo 8% BF |
| | |
| | #32 |
| Moderator | Geweldige kerel die Hitman!
__________________ MSN : felix400@live.nl Lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen) |
| | |
| | #33 | |
| Huge Freak Geregistreerd: Apr 2003 Locatie: Iceland Geslacht: V
Karma Power: 39 | Citaat:
Ja he vond ik nu ook
__________________ I do very bad things, and i do them very well... | |
| | |
| | #34 |
| bodybuilding coach | Vanaf volgende week zullen we wel wat vaker updates plaatsen. Want dan gaan we samen trainen met Reus. Gezien hij ook de zelfde doelen heeft betreft bodybuilding kunnen elkaar flink motiveren. Keep you posted
| | |
| | #35 | |
| bodybuilding coach | Citaat:
Maakt niet uit, ik heb een stelletje apen achter mij staan, dus dat komt wel goed.
__________________ Hij is meedogeloos, hij heeft dodelijke precisie, hij heeft geen naam, maar een nummer... hij is Hitman derin004@hotmail.com Voorzitter AAA elite club | |
| | |
| | #36 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
| |
| | |
| | #37 |
| bodybuilding coach | Joh gaat toch boeven vangen in allochtonistan
| | |
| | #38 |
| DutchPhotoshopper | Suc6 man !! ga het hier zeker in de gaten houden !! |
| | |
| | #39 |
| Advanced Bodybuilder | |
| | |
| | #40 |
| Advanced Bodybuilder | Uh bedoelde natuurlijk knallen |
| | |