| | #61 | |
| fear me! | Citaat:
__________________ Geen commentaar | |
| | |
| | #62 |
| Banned Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #63 |
| ★★DIESEL POWER★★ Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Rotturdam Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 16 | klasse Jerry..goed bezig !
__________________ ***Geweld eindigt waar respect begint*** _______________________________________ ------<///////////}--I Disclaimer: Alles wat ik hier schrijf is suggestief. Ik ben geen dokter dus zal ook nooit dokters adviezen kunnen geven. |
| | |
| | #64 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Dec 2002 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Discussie over gebruiken lijkt me totaal overbodig. Iedereen die een tijdje traint weer dat de jongens op zo'n nivo wat doen. Daar gaat dit topic toch helemaal niet over. Goed gedaan kleine grote man
__________________ Stats: Arm: 53,7 cm (koud) Been: 77,0 cm (koud) Kuit: 49 cm (koud) Logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-144915/ |
| | |
| | #65 |
| Superdude | Congratz
__________________ The mob |
| | |
| | #66 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: België Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 2 | knap gedaan, de opofferingen lonen vraag me af wat je zoal verdient dan |
| | |
| | #67 |
| Huge Freak | Welke norm heb je gehaald? Is het winnen v/d Universe gekoppeld aan opeising van die card? En wat houd een Pro card in? Dat je financieel onafhankelijk bent door het bodybuilden? Of dat je een specifieke ondergrens hebt bereikt om de status PRO te dragen? |
| | |
| | #68 |
| Freaky Bodybuilder | Gefeliciteerd Jerry !!!!!!
__________________ SportFood.nl Bulking mode :) 8e plaats YBF NK Naturals 2007 Heren Body Athletic 4e plaats YBF NK Naturals 2006 Heren Body Athletic Sociale Groep : Den Haag |
| | |
| | #69 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: Under The Iron Geslacht: M
Karma Power: 4 | Citaat:
dat 'proficiat' voldoende is. Als Tom Boonen een rit wint, is dat dan ook jouw spontane reactie?? Want geloof me vrij dat er geen enkel verschil is. Topsport is topsport.
__________________ waarom rondlopen als een mager sulletje ,met een kippeborstje ,die geen vrouw kan krijgen, als je kunt rondlopen als een massieve griekse god, die geen vrouw kan krijgen ? EVERY GREAT ACCOMPLISHMENT IS AT FIRST IMPOSSIBLE ... | |
| | |
| | #70 |
| Ripped Bodybuilder | gefeliciteerd
__________________ http://timdewever.x10hosting.com remember,remember, the 5th of november In mijn stad wonen 2000 mensen, als ze er allemaal zijn. Het enige wat ik kon doen was rond rijden met de auto en auto's tillen. Dus ik tilde een auto. Mijn vader zei: dat is mijn zoon en hij tilt auto's. Franco Columbo - Pumping Iron |
| | |
| | #71 | |
| Banned Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
| |
| | |
| | #72 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Karma Power: 14 | Gefeliciteerd, ga je nou toch nog groter dan mij worden ?? ;-)
__________________ Growing is like sex you can never get enough... Eindelijk heeft mijn vrouwtje een dubbel D ... dutchkingkong@hushmail.com |
| | |
| | #73 |
| Advanced Bodybuilder | je verdiende loon! proficiat man
__________________ ~Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated~ log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...13-log-155988/ nu:100 aan +-8,7% (1m86) doel1:115 aan 15% doel2:105 aan 6% |
| | |
| | #74 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | Dan ik bedoel je Maar het lijkt me dat hij IFBB pro is geworden, want volgens mij zijn er geen andere profs op bb gebied... En er zijn nog wel meer ned profs hoor: hedwig parden, Desiree Dumpell, mercedes khani bijvoorbeeld... |
| | |
| | #75 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2004 Locatie: België Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Proficiat,nu komen de topjaren !! |
| | |
| | #76 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 13 | update?
__________________ 1.77 95kg 13% |
| | |
| | #77 |
| AddictedToTheGym Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Antwerpen Geslacht: M
Karma Power: 5 | Respect kerel
__________________ Preparing for competitions in 2010 "Preparing to win juniors" Join "The DBB Big Ass Lover Club" |
| | |
| | #78 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 3 | re Top Jerry Gefeliciteerd |
| | |
| | #79 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Maassluis Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Gefeliciteerd
__________________ Kijk hier voor m'n trainingslog http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-s-log-157004/ You are wat you’re in this world, ore one of two change. You are somebody ore you ain't nobody. |
| | |