| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice | bodybuildingwedstrijd voor beginners Beste Ik train momenteel iets meer dan twee jaar. Denk er nu aan om een wedstrijd te doen. Heb een heel goede begeleider gevonden (ex-internationaal) die me wilt helpen met mijn voorbereiding. Concreet is mijn vraag nu, aangezien ik onervaren ben, welke wedstrijden een deelname als wedstrijdleek toelaten. Enige voorwaarde voor mezelf is dat ik het clean wil houden, dus vraag ik voornamelijk naar naturel, junioren (ben tegen die tijd 21) -wedstrijden. hoop dat jullie me kunnen en willen helpen Grtz hypnotizedman |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 3 | YBF 2008 19 oktober meedoen is mischien wat voor je! anders ff mailen naar Diana van YBF Your Body Federation.net |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 6 | In België heb je de ncobb als natural bond. Andere bonden zijn ifbb,wabba en nabba |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder | YBF idd. Post eens een foto, ik ben benieuwd edit: Je hebt al foto's, my bad |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice | Inderdaad. plannen zijn veranderd. Ga door met deze begeleider, maar vooralsnog niet competitiegericht. Eerst lekker doorknallen en dan zien we wel |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder | Veel succes en vol blijven houden, dan kom je er wel! |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice | Mooi stats phantom. Vooral je armomtrek ben ik wel jaloers op. Jij ook volhouden he |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Geloven in je begeleider en er voor gaan bro, veel succes |
| | |
| | #9 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2005 Locatie: Giethoorn Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 8 | maar zo'n begeleider traint die ook samen met je?
__________________ I think he said Planes...as in plural... Big Ass Lover |
| | |
| | #10 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | NCOBB organiseert elk jaar een "New faces" wedstrijd, ongeveer in april ergens. Dit jaar valt die op 5 april en zal doorgaan in Fosse-La-Villa. Meer info vind je op de website. PS: als je volgend jaar mee doet met junioren (-21) dan sta je tegen mij |
| | |