Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Wedstrijd Voorbereiding

Upload je wedstrijdpics hier!
Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 27 December 2007, 12:57   #1
Cool Novice

Geslacht: M
Karma Power: 3 hypnotizedman is op een gedistingeerde weg
Bekijk Galerij (2 foto's)
bodybuildingwedstrijd voor beginners

Beste

Ik train momenteel iets meer dan twee jaar. Denk er nu aan om een wedstrijd te doen. Heb een heel goede begeleider gevonden (ex-internationaal) die me wilt helpen met mijn voorbereiding. Concreet is mijn vraag nu, aangezien ik onervaren ben, welke wedstrijden een deelname als wedstrijdleek toelaten. Enige voorwaarde voor mezelf is dat ik het clean wil houden, dus vraag ik voornamelijk naar naturel, junioren (ben tegen die tijd 21) -wedstrijden.

hoop dat jullie me kunnen en willen helpen

Grtz

hypnotizedman
hypnotizedman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2007, 11:13   #2
Cool Novice

Blowy's Avatar

Karma Power: 3 Blowy heeft een spectaculair aura over zichBlowy heeft een spectaculair aura over zichBlowy heeft een spectaculair aura over zich
YBF 2008 19 oktober meedoen is mischien wat voor je!

anders ff mailen naar Diana van YBF Your Body Federation.net
Blowy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2007, 18:08   #3
Competitive Bodybuilder

Leeftijd: 31
Karma Power: 6 teddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijn
In België heb je de ncobb als natural bond.
Andere bonden zijn ifbb,wabba en nabba
teddybeerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 December 2007, 21:48   #4
Advanced Bodybuilder

phantom1990's Avatar

Leeftijd: 17
Karma Power: 4 phantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (4 foto's)
YBF idd. Post eens een foto, ik ben benieuwd

edit: Je hebt al foto's, my bad Ik zou nog op zijn minst 2 jaar doortrainen, want ik was wezen kijken bij die wedstrijd en het niveau ligt aardig hoog vond ik zelf.
phantom1990 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2008, 09:58   #5
Cool Novice

Inderdaad. plannen zijn veranderd. Ga door met deze begeleider, maar vooralsnog niet competitiegericht. Eerst lekker doorknallen en dan zien we wel
Oud 2 January 2008, 11:16   #6
Advanced Bodybuilder

phantom1990's Avatar

Leeftijd: 17
Karma Power: 4 phantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (4 foto's)
Veel succes en vol blijven houden, dan kom je er wel!
phantom1990 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2008, 13:27   #7
Cool Novice

Mooi stats phantom. Vooral je armomtrek ben ik wel jaloers op. Jij ook volhouden he
Oud 2 January 2008, 18:42   #8
Competitive Bodybuilder

Leeftijd: 31
Karma Power: 6 teddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijn
Geloven in je begeleider en er voor gaan bro, veel succes
teddybeerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2008, 10:28   #9
Competitive Bodybuilder

Leeman's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 8 Leeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te worden
maar zo'n begeleider traint die ook samen met je?

Big Ass Lover
Leeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2008, 22:35   #10
Novice

Sculptor's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 0 Sculptor is op een gedistingeerde weg
NCOBB organiseert elk jaar een "New faces" wedstrijd, ongeveer in april ergens.
Dit jaar valt die op 5 april en zal doorgaan in Fosse-La-Villa.
Meer info vind je op de website.

PS: als je volgend jaar mee doet met junioren (-21) dan sta je tegen mij
Sculptor is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels