| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: België Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 3 | afgelopen wedstrijd in belgie? 2 of 3 weken geleden was er een wedstrijd in belgie, iemand een idee waar deze plaatsvond? en welke wedstrijd het was?
__________________ 1m72 102.6kg 13.2%vet [Doel tegen de zomer 100kg aan 10 a 11%vet] |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: België Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 3 | niemand?
__________________ 1m72 102.6kg 13.2%vet [Doel tegen de zomer 100kg aan 10 a 11%vet] |
| | |
| | #3 |
| Huge Freak Geregistreerd: Apr 2003 Locatie: Iceland Geslacht: V
Karma Power: 39 | Volgens mij niet. De wedstrijd van de BFBF vind volgens mij de 25 mei in goes. Van de WPF geen idee en de IFBB belgie ook niets gehoord.
__________________ I do very bad things, and i do them very well... Laatst aangepast door Purple : 19 April 2008 om 10:56. |
| | |
| | #4 |
Karma Power: 3 | schijnt dat er een was paar weken geleden, er hebben paar mensen uit mijn buurt mee gedaan maar hun fysiek is alles behalve goed, dus was ik benieuwd naar de foto's maar blijkbaar weet niemend hier meer over? zal wel een amateur wedstrijd geweest zijn...
| | |
| | #5 |
| Huge Freak Geregistreerd: Apr 2003 Locatie: Iceland Geslacht: V
Karma Power: 39 | Amateur wedstrijd is het altijd.
__________________ I do very bad things, and i do them very well... |
| | |
| | #6 |
| Ripped Bodybuilder |
__________________ http://timdewever.x10hosting.com remember,remember, the 5th of november In mijn stad wonen 2000 mensen, als ze er allemaal zijn. Het enige wat ik kon doen was rond rijden met de auto en auto's tillen. Dus ik tilde een auto. Mijn vader zei: dat is mijn zoon en hij tilt auto's. Franco Columbo - Pumping Iron |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 6 | |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice | |
| | |
| | #9 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | 5 april is de new faces and grand prix van wallonie geweest in fosse-la-ville. dit is bij de NCOBB (naturel bond) waar train je? wie ken je die meegedaan heeft? |
| | |
| | #10 |
Karma Power: 3 | ach een paar meelopers die elke zomer een kuurtje zetten en vollenbak trainen en dan weer ganse winter alles verliezen door niks te doen... wou eigenlijk hun foto's zien om ze uit te lachen maarja helaas staan hun foto's er niet op...
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| wedstrijd belgie |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |