| | #1 |
| Cool Novice | 2008 2008 In 2008 zullen velen namen uit het verleden die een impact hebben gehad op de huidige generaties BB en Fitness atleten de reveu paseren. Ook van diegene die niet meer onder ons zijn maar niet vergeten zijn. "2008 Het Jaar van de NBBF / IFBB Atleet" het jaar waarin de BB en Fitness sport weer gezichten krijgt, zowel nationaal als internationaal. Gezichten waar we met zijn alle trots op kunnen en moeten zijn, gezichten die het verleden en het heden in elkaar laten smelten en ons als liefhebber van de BB / Fitnees sport een blik geven in een toekomst met onbegrensde mogelijkheden. Op 16 maart starten we met de "Juliette Bergmann Cup" een C wedstrijd die voor het eerst georganiseerd wordt. Op 30 maart de "Hercules" C/B kwalificatie wedstrijd voor de NK Op 20 April de NK . Op 26 oktober de "Atlas" C wedstrijd Tijdens de NK op 20 april komen in de hal van het Fortis theater diversen kraampjes te staan met van kleding, voeding, eten, hebbedingetjes tot info stands. Maar er zal één stand uitspringen met info en meer, veel meer. In de Hal van het Fortis theater komt de stand van de NBBF/ KNKF te staan maar om naar deze stands te komen of naar de zaal te gaan zal je door een hal moeten; "The Hall of Fame" onze eigen Hall of Fame voor onze atleten. Deze Hall of Fame gaan we met z`n allen samenstellen en inrichten. We gaan onze atleten die plaats geven die ze verdienen na alles wat ze ons gegeven hebben in het verleden, gaan wij ze nu iets terug geven. Erkenning en waardering voor hun prestaties en toewijding. Door The Hall of Fame eeren we die atleten die door hun prestaties de weg hebben vrijgemaakt voor de huidige atleten om over deze zelfde weg te kunnen wandelen met meer kennis en een bagage aan ervaring. Door hun deze eerbetoon en respect te geven eeren we ook onze huidige en toekomstige BB / Fitness atleten. Binnenkort meer informatie over de hoe en wat !! Enkele namen uit de jaren `80/`90 die internationaal waren doorgebroken. Juliette Bergmann Ellen van Maris Erica Mes Leny Tops Ina Lopulissa Berry de Mey Appie Steenbeek Glen Gravenbeek Giuseppe Deiana Arthur Buurman |
| | |
| | #2 |
| bodybuilding coach | Absoluut de moeite waard om te zien.
__________________ Hij is meedogeloos, hij heeft dodelijke precisie, hij heeft geen naam, maar een nummer... hij is Hitman derin004@hotmail.com Voorzitter AAA elite club |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Geweldig dat de NBBF het verleden en heden een mooie plaats gaat geven op de NK Fantastisch om al die grote namen als Berry de Mey, Juliette Bergmann, Appie Steenbeek, Erica Mess en Glen Gravenbeek weer eens te zien en te kunnen ontmoeten in de betreffende stands
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) . |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder | ik ben er dan zeker ook bij, ik ga mijn eerste wedstrijd meedoen in nl, ben eens benieuwd wat het gaat geven, maar is precies leuke bedoening daar
__________________ In voorbereiding voor NK 2008 site: www.glennvanvooren.com Nu ook personal training |
| | |
| | #5 |
| Gewoon lekka ! Geregistreerd: Nov 2004 Locatie: Unknown Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Heb je je al gekwalificeerd voor de NK, Glenn? |
| | |
| | #6 |
| Huge Freak | Ben jij Hedwig Parden? Zo ja, jammer dat het niet gelukt was om die gym over te nemen eind 2006. |
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder | ik hoef me niet te kwalificeren voor het nk als ik meedoe aan de internationale wedstrijd hebben ze me verteld
__________________ In voorbereiding voor NK 2008 site: www.glennvanvooren.com Nu ook personal training |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice | |
| | |
| | #9 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
Erg gaaf.....wil zeker ff met die mannen in contact komen
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) . | |
| | |