XXL Nutrition

Foto's DBB-ers op de YBF 2007 te beverwijk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FitFotos

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2003
Berichten
103
Waardering
14
Foto's DBB-ers op de YBF 2007 te beverwijk (update)

Ik ben zo vrij om maar even een verzameltopic aan te maken van alle DBB-ers die op de YBF 2007 op het podium stonden.
Anders moet ik ze in te veel topics gaan posten en ziet niet iedereen ze.

Als je me een PM stuurt met je slipnummer (en tijdstip dat je op het podium stond ofzo) zet ik je foto hier erbij.
Als je je e-mail adres mmeteen mailt krijg je ze ook in groter formaat van me.


RYU








MissF











Blokkieblok










Davyo









De concurentie van Davyo, nummer 1 staat links, Edson Engelhart



Mass_Builder











Pimpie20







AlysA







G-men











Stacey Cosse nr. 1 in de Miss Athletic klasse.









gerriesmit



bodymaster89





blanche




Karma knopje ;)
 
Laatst bewerkt:
zeker Karma waardig, maar ik had je al gegeven :D

Dus moet weer ff wachten ;)
 
Mooie (scherpe!) pics. :)
 
Vette foto's! Ga je de rest van je verzameling ook uploaden? Dus ook van niet dbb-ers? Zou leuk zijn in iedergeval :thumbs:
 
Vette foto's! Ga je de rest van je verzameling ook uploaden? Dus ook van niet dbb-ers? Zou leuk zijn in iedergeval :thumbs:

Uiteraard!
Alle foto's komen op mijn site te staan, even geduld :D
Zodra er wat staat lees je het vanzelf hier.

Alleen niet de foto's van de dansgroepen, waarom ze die erbij doen begrijp ik echt niet....
 
Super foto's :thumbup:
vol in spanning aan het wachten op g-men's foto's :cool:
 
zo dit gaat een mooi topic worden
 
Zou je ook foto's van nummer 43 willen posten?
Ik weet niet hoe die jongen heet of hoe laat hij poseerde maar die gast stond er echt super goed bij!
 
@ Cyberforce :

Even een vraagje van technische aard. Met welke ISO heb je kunnen schieten, ervan uitgaande dat je een groot diafragma(2.8) had.

Zelf had ik ook graag wat plaatjes geschoten alleen haakte mijn lift op het allerlaatste moment af :( volgend jaar beter.
 
Gaaf !! Hoop dat de andere DBBers er ook nog op komen. Ben nu vooral benieuwd naar g-men.
 
nice! sticky? :D

pics van Kim en Gijs plz :D
 
@ Cyberforce :

Even een vraagje van technische aard. Met welke ISO heb je kunnen schieten, ervan uitgaande dat je een groot diafragma(2.8) had.

Zelf had ik ook graag wat plaatjes geschoten alleen haakte mijn lift op het allerlaatste moment af :( volgend jaar beter.


Canon 5D (incl 70-200 F4 met IS) op iso 1250
Handmatig ingesteld op 1/80 bij F4
(de 2.8 versie is eigenlijk is nog beter)

Ook niet al mijn foto's zijn gelukt hoor, gewoon veel schieten :)

Oh en niet flitsen !!!!! dan flits je alle spierdefinitie weg, je moet juist gebruik maken van de bestaande verlichting (ahum, voor zover aanwezig dan)
Het nadeel is dan alleen dat als een atleet te ver naar achteren staat de foto dus iets te donker is, ja je kunt niet alles hebben...
 
Zeer goede kwaliteit foto's zeg!!!
 
Canon 5D (incl 70-200 F4 met IS) op iso 1250
Handmatig ingesteld op 1/80 bij F4
(de 2.8 versie is eigenlijk is nog beter)

Ook niet al mijn foto's zijn gelukt hoor, gewoon veel schieten :)

Oh en niet flitsen !!!!! dan flits je alle spierdefinitie weg, je moet juist gebruik maken van de bestaande verlichting (ahum, voor zover aanwezig dan)
Het nadeel is dan alleen dat als een atleet te ver naar achteren staat de foto dus iets te donker is, ja je kunt niet alles hebben...

Dat van niet flitsen, leek mij ook ja. Je ziet dat je ondanks je hoge ISO toch weinig ruis hebt, heb je die nabewerkt? Of komen ze zo uit je camera ?
Voordeel van de 5D is ook dat hij full-frame is, minder ruis :).
Zelf heb ik een Nikon D80.Heb alleen geen IS lenzen, dus van grote afstand had ik nooit scherpe plaatjes gekregen.

In ieder geval, bedankt voor de foto's !
 
En vergeet de foto's van nummer 43 niet ;)
 
Back
Naar boven