XXL Nutrition

ziek

Bezoekers in dit topic

Joost16

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2006
Berichten
374
Waardering
0
Moest maandag werken... denk zondag avond ik ga mooi vroeg naar bed zodat ik goed uitgerust ben als ik weer moet beginne... word ik hartstikke ziek s'nachts... overgeven en alles... maandag toch maar gaan werken, tot 11 uur gebleven en toen naar huis gegaan.. ging echt niet meer.. nu nog steeds hartstikke ziek.. maar toch maar weer gaan werken. Maar ergste vind ik dan nog dat ik niet kan trainen... omdat het gewoon geen zin heeft... want groei nu toch niet.. en dan heb ik weer het gevoel dat elke minuut dat ik hier zit mijn spieren kleiner word... en daar word ik GEK van... sorry dit moest ik ff kwijt:o
 
Leer relativeren.... ;)

Wat heb je liever: nog zieker worden en langer uit roulatie blijven, of beter worden en je dagelijks leven weer oppakken?
En het menselijk lichaam is uitgerust met iets wat spiergeheugen heet. Na ziekte train, eet en slaap je weer goed. Je spiergeheugen kicked in en je hebt je oude massa weer terug naar verloop van tijd.
 
weet ik ook wel.. maarja vind het gewoon rot om niet te trainen enzo... maar thanks voor de reactie ;)
 
herkenbare denkstatus, heb dit ook meegemaakt. Iedereen wordt wel eens ziek en is voor een bepaalde tijd noodgedwongen inactief. Maar niet zozeer denken dat je spieren aan het afbreken zijn. Zo snel gaat het allemaal niet. Gewoon denken als ik er terug door ben ga ik er terug voor. Diepgaand zou je kunnen stellen dat een ziekte jou extra motiveert om nog beter aan de slag te gaan na herstelt te zijn.
 
Tja, ik heb dat gevoel ook altijd als ik niet kan trainen, maar er bestaat inderdaad altijd zoiets als spiergeheugen ;)
 
thanks voor de reacties... ga zo lekker slapen.. mischien is het morgen wel weer een heel eind over... :)
 
je word er idd gek van.. ik ken dat gevoel! eigenlijk ben je gewoon ziek in je kop als je dat soort gevoel hebt.. maarja! Ik zou lekker niet gaan trainen dan ben je over 1 weekje weer helemaal beter en je bent vast en zeker geen gram spier verloren.
 
Ziek zijn is geen pretje, maar langs de andere rusten je spieren een weekje uit, en dit kan zeker geen kwaad. Daarbij ik zie dat je slechts 17 jaar bent, dus het zal nu ook niet op die paar dagen niet-trainen komen é ;)
 
Goed blijven drinken, en zorgen voor voldoende vitaminen.
 
Ik ben sinds maandag een soort van oogontsteking. Vanaf gisteren is het helemaal een drama, vuurrode samengeknepen oogjes. Vandaag was het niet beter dus ook niet wezen trainen.

Morgen sla ik ook over dan kan ik volgende week mooi mijn schema weer eens omgooien.

Maar vervelend is het wel. :)
 
heb je al oogdruppels of iets dergelijks voor gehaald?
 
Is een virusinfectie dus kan alleen maar afwachten. Veel erger dan nu kan het iig niet meer worden, dus vanaf morgen zit er weer een opwaartse lijn in.

(Althans dat hoop ik. ;) )
 
Is een virusinfectie dus kan alleen maar afwachten. Veel erger dan nu kan het iig niet meer worden, dus vanaf morgen zit er weer een opwaartse lijn in.

(Althans dat hoop ik. ;) )
Wordt het niet erger als je de hele dag achter zo'n computerscherm zit?
 
Moest maandag werken... denk zondag avond ik ga mooi vroeg naar bed zodat ik goed uitgerust ben als ik weer moet beginne... word ik hartstikke ziek s'nachts... overgeven en alles... maandag toch maar gaan werken, tot 11 uur gebleven en toen naar huis gegaan.. ging echt niet meer.. nu nog steeds hartstikke ziek.. maar toch maar weer gaan werken. Maar ergste vind ik dan nog dat ik niet kan trainen... omdat het gewoon geen zin heeft... want groei nu toch niet.. en dan heb ik weer het gevoel dat elke minuut dat ik hier zit mijn spieren kleiner word... en daar word ik GEK van... sorry dit moest ik ff kwijt:o

ken het gevoel, had het ook enkele maanden geleden, schijten en braken en koorts, 3 dagen zo goed als niks kunnen eten, alleen maar water met wat whey en dex dat je er toch weer direct uitscheet, en intussen zie je die weegschaal zakken. idd ernorm frustrerend:(
kstond wel een stuk droger daarna:D
 
Ik ben sinds maandag een soort van oogontsteking. Vanaf gisteren is het helemaal een drama, vuurrode samengeknepen oogjes. Vandaag was het niet beter dus ook niet wezen trainen.

Morgen sla ik ook over dan kan ik volgende week mooi mijn schema weer eens omgooien.

Maar vervelend is het wel. :)

mijn broer heeft nu precies hetzelfde. voor de 2e keer en kwam weer na een lange reis (2 dagen) in een bus. ogdruppels helpen inderdaad.

@topicstarter: niet zorgen over mkaen na een korte tijd ben je toch weer op oud niveua. rust genoeg en eet gezond:)
 
Kleine update:

Aangezien het vandaag nog steeds niet over was en ik ook gezichtsvermogen begon te verliezen toch maar weer naar de huisarts gegaan. Deze stuurde mij direct door naar het ziekenhuis. 't Is een zware virusinfectie die nu al flink wat schade heeft veroorzaakt. hij kon niet zeggen of het met de medicijnen die ik meekreeg snel beter zal gaan en of er wel of geen permantente schade was... :(
 
Kleine update:

Aangezien het vandaag nog steeds niet over was en ik ook gezichtsvermogen begon te verliezen toch maar weer naar de huisarts gegaan. Deze stuurde mij direct door naar het ziekenhuis. 't Is een zware virusinfectie die nu al flink wat schade heeft veroorzaakt. hij kon niet zeggen of het met de medicijnen die ik meekreeg snel beter zal gaan en of er wel of geen permantente schade was... :(

Damn dog, hopelijk kom je er snel terug bovenop. Vanuit het ziekenhuis mhebben ze dan maar een gok-medicijn meegeven?
 
Antibiotica. Dit terwijl het een virusinfectie is, maar dit was het beste wat hij kon geven.
 
damn, sterkte.. ik lig zelf al 3 nachten met een trui in bed te rillen als een mofo.. maar nu ik jouw verhaal hoor moet ik me niet gaan aanstellen.
 
Back
Naar boven