MuscleMeat

Hoe werken lifting straps

Bezoekers in dit topic

supreme

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
5 mrt 2005
Berichten
4.107
Waardering
44
Lengte
1m93
Massa
83kg
Ik wil deze aanschaffen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar hoe werken ze. Je doet ze om je pols en je rolt dat lint om de barbbell heen ofzo?

Ik wil ze gebruiken voor bijv . bb rows, deadlifts en pul down oefeningen
 
thanks :)
 
Oke ik heb ze nu... allemaal leuk en aardig... maar hoe krijg ik die 2e om lol. Mn ene hand zit vast aan een dumbbell haha.. en dan krijg ik die ander niet strak genoeg erom heen.
 
Beetje donker, maar zo heb ik het ooit geleerd

Goed:

Slip richting duim
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Strap aan andere kant van de stang als je hand, slip komt bij de duimkant uit(de kant waar de meeste grip zit)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]




Fout:

Slip richting pink
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Strap aan andere kant van de stang als je hand, maar slip komt bij de pinkkant uit(de kant waar de minste grip zit)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Fout

Strap aan dezelfde kant als je hand
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
De tweede kan je gewoon 'bijdraaien' met een losse grip over de barbell, dumbbell
Dus een beetje errond doen met je hand, lichte grip erop, en ronddraaien over de barbell/dumbbell ...
Tis een truukje eigenlijk dat moeilijk in woorden is uit te leggen :p
 
Vanwaar kun je die dingen bestellen? Heb er al naar gezocht maar nix gevonde
 
Oke bedankt, ik ga het proberen:)
 
hoi bro,s zijn die powerlift straps er voor dat je zwaardere gewichten kan pakken met bankdrukken en dumbbells zonder dat je veel kracht hoefd te zetten;)
 
hoi bro,s zijn die powerlift straps er voor dat je zwaardere gewichten kan pakken met bankdrukken en dumbbells zonder dat je veel kracht hoefd te zetten;)


Niet met bankdrukken, maar met voornamelijk alle trekoefeningen waardoor je zwaarder kan gaan. Omdat je normaal grip zou verliezen en je onderarmen simpelweg veel eerder moe zijn dan de grotere spiergroepen. Ideaal hulpmiddel bij rugoefeningen ;)
 
hehe no comment maar je weet toch waarvoor zo een pink dient :D ik heb al veel negers gezien met zo een lange nagel het schijnt gemakkelijk te zijn om je weed te verkruimelen :D


spelfout = tog = toCH :p
 
Back
Naar boven