MuscleMeat

vandaag met mijn pyjama gaan trainen :o

Bezoekers in dit topic

stinovica

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 feb 2007
Berichten
299
Waardering
0
:o

zoals de titel van het topic al doet vermoeden ben ik dus een klein beetje verstrooid geweest deze middag toen ik ging gaan trainen...

Kom ik aan de kastjes om mijn sweater af te doen en dus in t-shirt te trainen, constateer ik dat ik nog mijn pyjamavest van Snoopy aanheb , vlug mijne sweater weer aangedaan (vergelijkbaar model [Link niet meer beschikbaar] ), dus ganse tijd met die warme sweater mogen trainen. Niet te doen hoe verstrooid ik eigenlijk ben.


Serieus gezweet tijdens het cardiogedeelte :o
 
wel respect dat je toch bent gaan trainen!;)
 
:roflol:

Waarom niet in snoopy shirt getraind?
 
Ik wist niet dat je samen met pyama's kon trainen.
 
haha al bij al wel een karmawaardig verhaal:roflol:
 
Je had moeten doorrijden naar die naturisten gym (als die er ook effectief doorgekomen is) :)
 
niks met verstrooid zijn te maken, je neemt et trainen gewoon niet serieus genoeg dat je met je pyama aan gaat trainen.....

;)
 
Op mijn 17de ben ik eens met de scooter tot aan de gym gereden.

Toen ik begon te steppen merkte ik dat er iets niet pluis was.... ik had mijn pantoffels nog aan :p
 
niks met verstrooid zijn te maken, je neemt et trainen gewoon niet serieus genoeg dat je met je pyama aan gaat trainen.....

;)
dus jij neemt het rukken niet serieus?
 
een snoopy shirt :roflol: moet niet gekker worden.. Althans, Chunky heeft al een keer in zijn boxershort getraint omdat hij zijn trainingsbroek vergeten was :D
 
stomme tukker :hahaha:
 
Ik heb tot 3 keer toe in een broek getraint die in 2en was gescheurt tijdens het squatten :)

Dikke scheur van onder naar boven over de bilnaad :D
 
wie slaapt er nu in een pyjama :D
 
Back
Naar boven