AndroidHealthClinic

Voorstellen 22 jaar, wat is mijn VP?

Bezoekers in dit topic

Dovahkiin

Novice
10 jaar lid
Lid sinds
20 nov 2011
Berichten
29
Waardering
2
Lengte
1m91
Massa
89kg
leeftijd: net 22
Lengte: 1.91
gewicht: 89 kg

Ik ben al een tijdje een lurker op dit forum, en vond het eens tijd om te registeren. Zit namelijk met wat vragen waar ik binnenkort wat nieuwe topics over zal openen. Ik ben 22 jaar oud en train sinds een paar maandjes serieus 3 x per week met een splitschema. Ik heb hiervoor wat jaartjes aan kickboksen gedaan en BJJ, ook heb ik hiervoor af en toe aan krachttraining gedaan. Echter altijd met machines omdat ik onwetend was. Ik was vroeger echt een scharminkel (nog steeds wel) en mijn doel is voornamelijk krachtopbouw.

bankdrukken gaat met 40 KG gemakkelijk, met 50 kg wordt het moeilijk. Ik begon met enkel de stang, dus give me a break :)
Naar mijn mening is mijn rug het enige wat een beetje redelijk is in verhouding met de rest van mijn dunne lichaam. Ik til 90kg x 6-8 op dit ding:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

stats van DL en Squatten zal ik maar niet geven omdat ik die expres met laag gewicht train om mijn techniek te perfectioneren. Ik had namelijk eerst veel pijn van mijn onderrug met DLen en ben ook een keer naar achter gevallen met het squatten waar een hardcore bodybuilder bij onze gym niet blij mee was. Die gaf me de tip om dan maar de smith machine te gebruiken, maar ik geef uiteraard niet op.

Ik ben iig echt een beginner, kan iemand een schattig doen van mijn VP?
Dit zijn foto's van wat weekjes terug


EDIT:

Rug, droog
 
13%
 
19%
 
tussen 17 en 20 procent gezien je gewicht ook.
 
Thanks! karma voor iedereen.

Hier een foto van mijn rug (droog)
 
Laatst bewerkt:
Teveel mensen hier die voor geen meter kunnen schatten. Zie ook de laatste foto. Details op zijn deltoids, detail op de traps en lats, gebrek aan echte lovehandles. Dit is echt geen 15%+, nevernooit.
 
Inderdaad nooit 15+ eerdr 13-14.
 
Teveel mensen hier die voor geen meter kunnen schatten. Zie ook de laatste foto. Details op zijn deltoids, detail op de traps en lats, gebrek aan echte lovehandles. Dit is echt geen 15%+, nevernooit.
foto 1 zie ik toch een kleine lovehandle.
 
omg who cares a **** about the %.... tgaat toch om wat je ziet en das voor in de winter nu prima, dus gewoon doorbulken en cutten voor de zomer. succes ;)
 
ergens tussen de 14 en 17.
 
hoelang ben je al bezig? En met wat voor lichaamsgewicht begon je?

Edit: stom, zie nu pas dat je een paar maandjes bezig bent. Nvm then.
 
bedankt allemaal, ik ga mijn best doen :)

vreten en trainen als een beest lukt wel, vroeg naar bed gaan is echter de grootste uitdaging.
 
Back
Naar boven