MuscleMeat

vergil's foto's

Bezoekers in dit topic

Ano_1988_27

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
20 mei 2007
Berichten
3.139
Waardering
215
Lengte
1m82
Massa
110kg
Vetpercentage
13%
expired!
 
Laatst bewerkt:
merk het normaal werkt het zo altijd...
 
ik zie de foto's, je bent goed bezig
 
op die eerste vergelijkingsfoto is het verschil huge!
de 2 andere foto zijn beetje minder indrukwekkend echter al goede benen om op te bouwen!

(voor de nieuwsgierigen: rechtermuisklik op kikker, dan copy image location en dan nieuwe tab openen en ctrl+v indrukken in de adresbalk en refreshen, dit allemaal onder FF)
 
krijg ze gewoon niet goed helaas ben nie zo'n computer genie ;)
 
i kzie ze nu de rest ok?
 
Nu werken ze.

Prachtige progressie gemaakt! Train even lang als jou en damn, jaloers! Hoe groot ben je? Heb je iets genomen van supp's?
 
nice :) ben 1.82 ja ben nu bezig met NO-explode en verders weight gainers maar hebbe weinig geholpen gaat de laatste tijd ok slecht met me voeding..
 
Erg goede progressie gemaakt. Volhouden zo
 
nice :) ben 1.82 ja ben nu bezig met NO-explode en verders weight gainers maar hebbe weinig geholpen gaat de laatste tijd ok slecht met me voeding..

Wat een vooruitgang heb jij gemaakt kerel..

Beter eerst je voeding op punt stellen dan pas supps eraan toevoegen.

In elk geval ik zie duidelijke progressie, wellicht was je nog harder gegroeid mocht je eten in orde geweest zijn..
 
goede progressie :thumbs:

monstertriceps!
 
thanx! voeding was een paar weeken geleden wel goed maar heb sinds kort ander werk dus is allemaal ff wennen ;)
kom trouwens van de 60 kg vandaan
 
goed bezig man;).. maar zie ik nou dat je thuis traind? zo jah waarom train je niet ik een gewone gym is toch veel leuker:D succes man
 
brutal shredded monster amateur beast
 
goed bezig man;).. maar zie ik nou dat je thuis traind? zo jah waarom train je niet ik een gewone gym is toch veel leuker:D succes man

train thuis omdat hier in de buurt geen fatsoenlijke gym zit alleen maar healthgyms en heb geen zin om iedere dag un eind te rijden voor ik kan gaan trainen duss vandaar dat k thuis train ;) wel lekker rustig hoor hehe
 
Nette progressie dude en verbeter ook die benen!
Ik ben ook 19 jaar en ik kom ook van de 60 kg af en zit nu op 70 kg na 1 jaar training,
Daarbij ben ik 172 cm, wat is jou lengte trouwens?
Hopelijk sta ik er over 8 maanden ook zo bij!
Succes verder en ga zo door!
 
Back
Naar boven