| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2004 Locatie: ............... Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: Karma: |
Ok, heb hier 2 upperbody pics, maar weer zie je op de foto veel minder lijnen en aders als IRL maar goed dat is ff niet anders gaat om de indruk zullen we maar zeggen... Hou nu nog best wat vocht vast vooral op de buik, vet zit zo op 8%. 1e week januari begint mijn dieet voor 12 weken. Op beide foto's span ik niet echt door ![]()
__________________ Contest Prep! Eemondscup 8 April +90kg Upperbody 8-2005 Upperbody 11-2006 Legs 11-2006 |
| | |
| | #2 |
| Jehova's getuige | Re: Upperbody Hardgainers
Wow zeer brute borst en schouders. Weet van je andere pics dat je armen ook top zijn Ben benieuwd hoe het na je cut eruit ziet, nog veel bruter waarschijnlijk
__________________ you need people like me, you need people like me to point your fucking finger and say...that's the bad guy! voor de dames |
| | |
| | #3 |
| DON | Re: Upperbody Hardgainers
Goeie fysiek man Die dikke ketting maakt het wel af
__________________ No milk. |
| | |
| | #4 |
| Keyboard warrior Aangemeld: mrt 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Upperbody Hardgainers
Bruut! Respect!
__________________ "Never argue with idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience" Mijn Blog... |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Upperbody Hardgainers
huge!
__________________ Benen moeten ook getraind worden, want dan lijkt je lul niet meer zo enorm groot. Dat schrikt af. |
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2006 Locatie: █ █ Geslacht: M
Zo bruut! Respect! |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Monster upperbody kerel, je bent een beest!
|
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Sow dikke fysiek kerel! Echt top hoor!! Alles ziet er goed en in verhouding uit! Klein puntje van kritiek op de foto's, ik zie liever ook een keer een double biceps of een side foto ipv MM only. Kan je helaas geen karma meer geven, die had je al voor je benen |
| | |
| | #9 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2004 Locatie: Kingdom of Heaven Leeftijd: 31 Geslacht: M
Nederlandse top of subtop waardig. Contest ready als je je droog krijgt!
__________________ Get BIG or die trying! |
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 40 Geslacht: M
Hey netjes hoor !!!!!!!!
__________________ Growing is like sex you can never get enough... Eindelijk heeft mijn vrouwtje een dubbel D ... dutchkingkong@hushmail.com |
| | |
| | #11 |
Perfectie dit
__________________ Bench: 145 Squat full: 5x200 / 2x215 Deadlift: 270 20 jaar; 1,76 bij 90 kg. log Groeien: Voeding + WSB4SB + Vooruitgang boeken |
| | |
| | #12 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2004 Locatie: ............... Leeftijd: 38 Geslacht: M
Citaat:
__________________ Contest Prep! Eemondscup 8 April +90kg Upperbody 8-2005 Upperbody 11-2006 Legs 11-2006 | |
| | |
| | #13 |
| Monstrous Giant Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Upperbody Hardgainers
erg indrukwekkend kerel !!!
__________________ 25 yrs | 1.72 m | 90 kg 165 kg Fullsquat 125 kg Benchpress 240 kg Deadlift |
| | |
| | #14 |
| Huge Freak Aangemeld: apr 2003 Locatie: Nederland Geslacht: V
Heel netjes zeg... Kan die bij de rest van mijn verzameling. |
| | |
| | #15 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jul 2005 Locatie: ......... Geslacht: M
nuff said -rodge |
| | |
| | #16 |
| Monstrous Giant Aangemeld: feb 2004 Locatie: België Leeftijd: 24 Geslacht: M
Bruut. |
| | |
| | #17 |
goed vol, mooi
__________________ YBF NK Natural Bodybuilding 2006 4e plaats junioren superbody YBF NK Natural Bodybuilding 2007 1e plaats junioren performance BFBF Halve Finale Brussel 5e plaats YBF NK Bodybuilding 2008 2e plaats junioren superbody |
| | |
| | #19 |
| Banned Aangemeld: jul 2005 Locatie: milfhunter.com Geslacht: M
Wooow |
| | |
| | #20 |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2005 Locatie: Groot Nederland (VL) Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Upperbody Hardgainers
Heftig , ziet er wel geen 8% uit.
__________________ Origineel gepost door Mars Haha "santino88" is het type dat ook eieren meeneemt in zijn binnenzak alstie uitgaat en dan in de discotheek op een gegeven moment tegen zijn "vrienden" zegt "hej hou je even mijn spaatje in de gaten, ik ga even naar de garderobe" haha. oh brother.. Hold the line, muscle tissue isn't always on time, oh oh oh... |
| | |