XXL Nutrition

Transformatie in 6 maand

Bezoekers in dit topic

MyOwN

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
18 jun 2004
Berichten
255
Waardering
0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gruwelijk ouwe!
Hoeveel kg zit er tussen? En hoe lang ben je
 
Vooral je rug lijkt me een serieuze sprong gemaakt te hebben maar je benen blijven wat achter of zie ik het niet goed?
 
spiertje16 zei:
Gruwelijk ouwe!
Hoeveel kg zit er tussen? En hoe lang ben je

Er zit ongeveer 4 kg verschil tussen. Ik ben en neem aan dat ik dit ook zal blijven 1,84.:D
 
Diabolic zei:
Vooral je rug lijkt me een serieuze sprong gemaakt te hebben maar je benen blijven wat achter of zie ik het niet goed?

Mijn rug heeft ook zeker tot mijn eigen verbazing een grote sprong gemaakt. Ook mijn benen, op deze foto is dat wat moeilijker te zien. Thnx
 
mooi werk :thumbup: alleen werken aan die traps en onderrug
 
kom je gewoon droog aan of heb je het overtollig vet er weer af gecut. Hoeveel weeg je en wat is je bf?
En wat is je schouderroutine, die zijn echt vooruit gegaan.
 
Heel netjes en mooi, symmetrie is ook verbeterd
 
RobertHosper zei:
mooi werk :thumbup: alleen werken aan die traps en onderrug

Ja ben ik het volledig mee eens!!! Ik heb over 5 weken een wedstrijd dus ik zal proberen nog verbetering aan te brengen!!
 
Heel netjes en mooi, symmetrie is ook verbeterd
 
Nette vooruitgang!
 
Smoothmold zei:
kom je gewoon droog aan of heb je het overtollig vet er weer af gecut. Hoeveel weeg je en wat is je bf?
En wat is je schouderroutine, die zijn echt vooruit gegaan.

Normaliter zit ik rond de 11% bij een gewicht van 90,5, wel te verstaan mijn top. Op dit moment zit ik op 82 kg bij 6,5%. En over mijn schouder routine ,veel losse gewichten, meer letten op uitvoering dan aan het strelen van mijn ego ( met te zware gewichten ).
 
mooie rug en armen zo ver ik kan zien en een nette progressie!

Heb je nog meer pics?
 
vooral je rugwijdte en breedte is met sprongen vooruit gegaan. Hamstrings zijn ook wat dikker! Onderrug vind ik nog wel wat zwak, dus deadliften als een MF.. ;)
 
Welke wedstrijd ga je doen?? Goede vooruitgang in ieder geval.
 
Mooi en symmetrisch fysiek.

Armen, schouders en lats zien er goed uit. Rug is idd verbeterd. Werk wel aan je onderrug en misschien ook onderarmen.
 
Gruwelijk ouwe :D

Ziet er goed uit, brute rug en schouders. Benen kan ik moeilijk beoordelen. Ga zo door :thumbup:
 
Behoorlijke vooruitgang gemaakt. Hard gewerkt in die 6 maanden. :thumbup:
Ziet er een stuk masiever uit.
 
Brutez zei:
Welke wedstrijd ga je doen?? Goede vooruitgang in ieder geval.

Zondag 21 mei 2006
ARTEMIS CUP (Open C wedstrijd)

Locatie Theater Het Voorhuis
Beursstraat 1 Emmeloord
 
ziet er netjes uit. hamstrings vind ik er lekker op zitten... ga je ook nog ybf pakken in december?grts
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven