| | #1 |
| Huge Freak | pose video jimi
verveelde me dood dus heb maar een filmpje gemaakt. nadat ik vrijdag door men rug ging met deads en bijna niet meer kon lopen gaat het nu stukken beter. YouTube - pose video onderkant borst is nu flink aan de beurt
__________________ geen stats / actief sinds 01-03-2010 |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2008 Locatie: Viva Frisia! Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: pose video jimi
|
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder | Re: pose video jimi
Hmmm , ik vind het vreemd . Je benched 5x130 maar ik vind je borst tov de rest wat minder. Vooral je armen zijn vet en ook je rug is goed .
__________________ "You can't make people smarter. You can expose them to information, but your responsibility stops there. " Stats : 200-140-230 Log : LOG |
| | |
| | #4 |
| Huge Freak | Re: pose video jimi
mijn borst is mijn zwakke punt daar zou ik graag verbetering in zien maar jah je kunt niet alles hebben
| | |
| | #5 | |
Citaat:
__________________ "You can't make people smarter. You can expose them to information, but your responsibility stops there. " Stats : 200-140-230 Log : LOG | |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
ziet er cool uit, waar sport je in groningen?
|
| | |
| | #7 |
kracht is niet altijd massa , ik ben momenteel bezig veel meer fly's te doen als presses ik hoop dat dit helpt
| | |
| | #8 |
Alles vanaf de achterkant gezien ziet er goed uit, zorg er dus ook voor dat het er van voren beter uit komt te zien
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7(RIP), TheNose, Saa, Animallegs, sanca, Raoul Duke, Xto, Choker, guardian en Sgtmossad... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! |
| | |
| | #9 |
grappig filmpje geeft wat beter beeld dan een foto ofzo. K'vind wel dat je wat "robotachtig" posed, ook al heb ik geen verstand van poseren verder |
| | |
| | #10 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2004 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: pose video jimi
Ziet er goed uit die dansmovekes ertussen |
| | |
| | #11 |
| Monstrous Giant Aangemeld: apr 2007 Locatie: Naast de buren Leeftijd: 25 Geslacht: M
Heb je leuk gemaakt dat filmpje Inderdaad, ook het eerste wat mij opviel. Borst minste van alles, maar toch redelijke krachtstats
__________________ http://www.dailymotion.com/video/x3u...du-n-problem-y |
| | |
| | #12 | ||
Citaat:
Citaat:
die beat deed het hem hahah ja borst is min punt
__________________ geen stats / actief sinds 01-03-2010 | ||
| | |
| | #13 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2007 Locatie: België Geslacht: M
Blog Berichten: 2 Stats: 1m92 92kg 13% Karma: | Re: pose video jimi
achterkant is redelijk droog voorkant moet je nog effe afbeulen!!!
__________________ Slechte mensen leven lang dus ik drink,rook,tchill tot ik erbij neerval! Pain is temporary, pride is forever CHECK ME LOG UIT! CHECK MEN LOG uiT Hij IS Up TO DATe |
| | |
| | #14 |
| King of the hill Aangemeld: okt 2002 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 27 Geslacht: M
Goede rug man! Nice. Hoe lang train je al en wat zijn verder je stats voor zover je dat gemeten hebt?
__________________ Texas Method Het beste argument tegen democratie is een conversatie van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde. - Winston Churchill |
| | |
| | #15 | ||
Citaat:
Citaat:
trainen doe ik nu 3,5 jaar waarvan 2 jaar in de gym en 1,5 jaar thuis wat aankloten in men homegym die ik had
__________________ geen stats / actief sinds 01-03-2010 | ||
| | |
| | #16 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Gent Leeftijd: 26 Geslacht: M
net fysiek, jammer van de borst, ik zou mij extra focussen op binnenkant borst de komende maanden...
|
| | |
| | #17 |
iemand tips voor een goeiechest workout ?? dit doe ik momenteel, flat of incline bench 4 sets peck deck 3 sets incline of flat db fly's 3 sets dippen of cable cross 3 sets
| | |
| | #19 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Gent Leeftijd: 26 Geslacht: M
Citaat:
en in uw geval zou ik borst 2 keer per week doen... | |
| | |
| | #20 |
| Huge Freak Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Stats: 1m90 103kg 12% Karma: | Re: pose video jimi
ik denk dat je borst ook minder goed uitkomt omdat je niet zo droog staat. in de bulk leek borst ook altijd mijn zwakste punt, tot ik ging cutten, dan leek alles prima in verhouding. verder ziet het er netjes uit, goede rug, triceps zien er ook erg goed uit, biceps zijn ook groot, maar de aanhechtingen zitten wel wat hoog, dan oogt het wat minder groot. verder zou ik niet m'n rug hol trekken bij front double bi (ik dacht dat ik je dat zag doen...) maar je armen juist iets naar voren doen en een klein beetje buigen juist, dan oogt het wat groter
__________________ "The guy left standing on the stage today at the end of a bodybuilding show is probably the guy in the arena who is closest to death." |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic opties | |
| |