MuscleMeat

pics na 1.5 jaar trainen zonder supplementen

Bezoekers in dit topic

powerlevi

Novice
10 jaar lid
Lid sinds
13 jul 2010
Berichten
26
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
74kg
Vetpercentage
7%
mijn biceps, zijkant en rug na 1.5 jaar trainen zonder supplementen.
ik ga nu beginnen met een whey of massgainer ben er nog niet uit.
ik boks ook dus ik mag niet meer van 5 kg verzwaren.
als er tips zijn, altijd welkom!

alvast bedankt, Levi

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]


stats:
17jaar
1.84
74kg
bf ongv 8 % dacht ik

089back.jpg


arm biceps.jpg


triceps xx.jpg
 
je pics ontbreken
 
De foto`s zijn wat lastig te beoordelen. Beter is het op foto`s te maken van wat meer afstand zodat het geheel beter te zien is.
Maar wat te te zien is ziet er al aardig uit.
 
borst loopt achter, heb je geen benen? bovenrug is goed onderrug valt tegen, triceps??

je hebt curler fysiek tot nu toe :)

je staat wel goed droog, ik zou proberen clean bulekn en 4 kg winnen (1kg speling houden voor je gewchtsklasse) dus geen weightgainer ofzo gewoon mooi eten
 
"zonder supplementen" :roflol:
je doet alsof het AAS zijn ofzo :rolleyes:

en ja, fotos zijn redelijk slecht, van zo dicht kan iedereen er gigantisch goed uitzien, ga verder staan en neem je benen mee.
 
train je je borst wel ?daar zou ik meer massa pakken en ik zou geen gainer pakken maar gewoon wat harder trainen en metname borst triceps en natuurlijk benen
 
Man ik zag dit fysiek en dacht echt even dat je supps had gebruikt...:eek:
 
Je rug oogt zeker gruwelijk :) maar probeer wat meer fullbody pics te nemen van een afstandje (als het kan niet in een spiegel)
 
je pics zijn van verschillende mensen? tenzij je moedervlekken op je biceps ineens kunnen verdwijnen?
 
betr kijken, zn biceps is groter geworden dus is de huid wat meegetrokken, zo lijkt mij..
 
betr kijken, zn biceps is groter geworden dus is de huid wat meegetrokken, zo lijkt mij..

nah zoom maar eens in op de foto's
wil je echt niet afkraken hoor TS, als het echt is, chapeau
maar het zou niet de eerste keer zijn dat iemand een fake pic post..
 
nah zoom maar eens in op de foto's
wil je echt niet afkraken hoor TS, als het echt is, chapeau
maar het zou niet de eerste keer zijn dat iemand een fake pic post..

ik snap niet wat je erin zou kunnen zien,
zoals ik al zei kan iedereen er bruut en gespierd uitzien van zo dicht.
maak je een fullbody pic dan is het opeens een ander verhaal
 
ik snap niet wat je erin zou kunnen zien,
zoals ik al zei kan iedereen er bruut en gespierd uitzien van zo dicht.
maak je een fullbody pic dan is het opeens een ander verhaal
Vindt het er van dichtbij nog niet eens zo bruut uitzien. Had je meer uit kunnen halen in 1.5 jaar denk k. Maak ook een foto van iets verder af..
 
ik zou oppassen met die whey of gainer, straks krimpt je derde beentje en voor je het weet sta je in roze string op mister olympia.
 
ik zou oppassen met die whey of gainer, straks krimpt je derde beentje en voor je het weet sta je in roze string op mister olympia.

:roflol:

Ik vind het in die titel echt zo staan van "Als ik wel supplementen zou hebben gebruikt was ik gelijk een beer"
 
Zoals iedereen al zei loopt borst en triceps achter. Onderrug ook wel wat, traps, benen en schouders kan ik niet zo goed opmaken. Maar je zou idd je foto's van wat verder moeten nemen en dan je handen uit je zei doen bij die latspread, of allesinds niet zo duwen. Want je duwt je opbliques naar binnen waardoor je V beter uitkomt, wat dus niet een realistisch beeld geeft.
 
Back
Naar boven