Fitness Seller

Van overgewicht tot nu!

Bezoekers in dit topic

Marchel

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
7 jan 2009
Berichten
120
Waardering
0
Oké...

Eerst even mijn story, +/- 18 maanden geleden woog ik +/- 96Kg 190cm ik heb geen idee wat toen mijn vet percentage was maar ik schat dit ergens richting de 20 á 25 procent.

Ik ben door op mijn voeding te letter en door simpele oefeningen thuis te doen afgevallen tot +/- 80kg, dit heb ik in 6 maanden gerealiseerd. Hierna ben ik actief gaan fitnessen op een sportschool, waar ik gemiddeld 4x per week te vinden was. Helaas heb ik geen goede vergelijking foto, maar deze komt nog!

Nu weeg ik +/- 88kg, 8kg massa in 12 maanden erbij door 3x per week een sportschool te bezoeken. Dit doe ik samen met een training partner sinds +/- 1 á 2 maanden.

Onderstaand heb ik wat recente foto's geplaatst, waarbij later een foto van +/- 18 maanden geleden geplaatst zal worden.

25 Februari 2009


30coz1u.jpg



Foto's zijn genomen voor training. ( 11 Jan 08 )


9zlrnk.jpg


Onderstaande foto 12 Aug 2008.

68d3bp.jpg


Overigens is dit geheel clean/naturel

Enige tijd geleden ook ervoor gezorgd dat ik thuis goed kan trainen ;)!

2dv61x5.jpg


Onderstaand staan betere stats, wat de kerst vakantie en 2 weken vrij wel niet met je lichaam doet!!! :o
 
Laatst bewerkt:
foto's doen het niet uploaden op tinypic
 
de foto's zijn niet te zien, upload ze ff via tinypic.com;)
verder een mooi verhaald, mooie resultaten:thumbs:
 
Shit!... hmm ga ik direct ff fixen!
 
nice chest
 
mooie foto's, ziet er goed uit knul
 
als dit koud is ben ik benieuwd naar je aders na de workout :D
 
als dit koud is ben ik benieuwd naar je aders na de workout :D

Ja die aders, daar krijg ik wel meer reacties op :-)... Over 6 weken zal ik weer eens nieuwe foto's plaatsen, ben net 2 dagen bezig met mijn eerste kuurtje Anavar only om nog wat extra vet kwijt te raken en wat meer kracht te genereren :p.

Door mijn overgewicht, ja overgewicht ik noem het zo ik weet niet of dit werkelijk overgewicht was maar goed het voelde wel zo aan iig. Doordat ik wat zwaarder ben geweest heb ik altijd nog problemen met mijn buik, deze wil nog niet goed doorkomen. Indien iemand hiervoor nog goede tips heeft? Hoop iig dat anavar mij op het niveau brengt waar ik met mijn buik wil zitten :) ( of een mooie start geeft )
 
Laatst bewerkt:
zijn je abs niet te zien dan? zou wel moeten op 9,7%
 
zijn je abs niet te zien dan? zou wel moeten op 9,7%

Nope, zijn niet ( nauwelijks ) te zien. Ik heb hier al verschillende keren over gesproken met mijn trainer. Het lijkt er op dat al mijn vet dat ik nog heb op mijn buik gevestigd is, heel vreemd.... overigens zit ik momenteel op 10,5 ;)

Bf wordt gemeten dmv. de bekende vet klemmen, ik zal aankomende week eens de exacte cijfers meenemen van de sportschool dan is precies af te lezen hoeveel vet er op mijn buik zit.
 
Kracht genereren terwijl je blijft cutten? Zou dan eerder gaan bulken tijdens je anavar kuurtje.

Verder goed fysiek en mooi verhaal! Wat zijn je kracht stats nu?
 
dat is balen dan dat al je vet op je buik blijft zitten . misschien heb je daar ook altyd meeste vet gehad of niet? anders gewoon cutten tot heel laag zodat je abs zicht baar zijn . daarna lekker clean bulken en op je vet letten . als dan je vet% omhoog gaat is dat waarschijnlijk verspreid over je lichaam.

succes man
 
Echt nice man

Vooral chest en biceps vallen op. Probeer je schouders wel wat bij te werken.
Dat maakt het totaalplaatje imo ook beter.
Die ader over je biceps is echt hard haha!
 
Heb je goed gedaan, 'k ben benieuwd naar de before foto.
 
Ben wel benieuwd naar je benen. Je bent even lang als ik ben en met zo'n bovenlichaam oog je een stuk zwaarder dan 88kg. Neem aan dat je je benen ook traint.
 
Ben wel benieuwd naar je benen. Je bent even lang als ik ben en met zo'n bovenlichaam oog je een stuk zwaarder dan 88kg. Neem aan dat je je benen ook traint.

Hehe,

Als ik mijn benen ook goed mee getraind had was hier zeker een foto van terug te vinden :) Ik ben hier per 1 Jan actief mee gestart dus die foto's moeten nog even op zich laten wachten :o....
 
knap hoor, goede prestatie!!
 
Back
Naar boven