Citaat:
Origineel gepost door BearelleJonas Ziek droog jah , heb je een speciaal dieet gevolgd of alleen caffeïne?
Btw kan je eens een most muscular doen? of een pose waarbij je je pecs aanspant. Lijkt mij iig het enige te zijn waar je toch wat massa mist , ik kan het mis hebben natuurlijk. |
zoals bij vorige post gezegd, lopen mn rug en bovenkant vd borstspieren wat achter. Ik denk vooral dat dat aan de bouw van mn spieren ligt ofzo, want die train ik nog het best van allemaal, maar groeien doen ze niet ivm de rest. Voor mn biceps en triceps doe ik bv maar 1x per week 1 oefening (barbel curl en dips), voor de rest worden die getraind door compoundoef als rows, optrekken, benchpress, ... en toch lopen die dan weer enorm voor op de rest van mn lichaam.
En kwa dieet, tijdens het schooljaar slaap ik heel veel, en nu tijdens de examens heel weinig, wat betekent dat ik veel langer wakker ben, dus veel meer kleine maaltijden verspreid over de dag eet. Dat in combinatie met liters redbull zonder suiker en groene thee...