XXL Nutrition

nieuwe foto's, veeeel droger door examens

Bezoekers in dit topic

verb

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
1 nov 2009
Berichten
1.609
Waardering
202
Lengte
1m80
Massa
90kg
ik leef nu al een maandje op cafeine door mijn examens, bijgevolg nog lager vetpercentage dan vorige fotoreeks

1.80m, gewicht schommelt tussen de 90-92kg

dbb1.jpg


dbb2.jpg


dbb3.jpg


dbb4.jpg


dbb5.jpg
 
Dat is zeker droog! Je zou wel een wedstrijd kunnen doen.
 
Holy moly dat ziet er ****ing goed uit. Hoelang train je al?
 
Oke, die foto van je kont is creepy :D
 
Goed droog, keep it up!
 
Ziek droog jah , heb je een speciaal dieet gevolgd of alleen caffeïne?

Btw kan je eens een most muscular doen? of een pose waarbij je je pecs aanspant. Lijkt mij iig het enige te zijn waar je toch wat massa mist , ik kan het mis hebben natuurlijk.
 
Ziek droog jah , heb je een speciaal dieet gevolgd of alleen caffeïne?

Btw kan je eens een most muscular doen? of een pose waarbij je je pecs aanspant. Lijkt mij iig het enige te zijn waar je toch wat massa mist , ik kan het mis hebben natuurlijk.

zoals bij vorige post gezegd, lopen mn rug en bovenkant vd borstspieren wat achter. Ik denk vooral dat dat aan de bouw van mn spieren ligt ofzo, want die train ik nog het best van allemaal, maar groeien doen ze niet ivm de rest. Voor mn biceps en triceps doe ik bv maar 1x per week 1 oefening (barbell curl en dips), voor de rest worden die getraind door compoundoef als rows, optrekken, benchpress, ... en toch lopen die dan weer enorm voor op de rest van mn lichaam.
En kwa dieet, tijdens het schooljaar slaap ik heel veel, en nu tijdens de examens heel weinig, wat betekent dat ik veel langer wakker ben, dus veel meer kleine maaltijden verspreid over de dag eet. Dat in combinatie met liters redbull zonder suiker en groene thee...
 
bruut man zekr voor je leeftijd haha wat meet die arm van je??
 
wickid droog
 
:clap: ziet er bruuut uit kerel!!!
je mag vaker examens hebben als je zo zakt in BF
 
Dat is idd droog! Mooi!
 
Zeer goed fysiek kerel, erg netjes :thumbs:
 
wow netjes man :D

Hoe lang train je al ?
 
Damn netjes zeg.
 
Erg goed! Wat massa erbij en ik zou idd gaan denken aan wedstrijden.
 
Brute foto's vriend, naturel?
 
Dan heb je extreem goede genen.


hehe, heb ik al veeeeeeeeeeeeeel gehoord.
Zit in de familie, mn broer heeft eens een half jaartje voor zijn plezier meegetraind, zonder echt enorm op zn voeding te letten, en had in die korte periode veel meer resultaat dan al die beachboys die al jaren in mijn fitness trainen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven