| | #1 |
| Novice Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: Karma: | Na 3 maanden
Oke, Na 3 maanden training is dit mijn resultaat, Ik heb helaas geen foto van et begin maar ik kan je wel vertellen dat je letterlijk geen een spier kon zien. ![]() Zijn er nog tips voor Voeding? en training? En ik train me buikspieren niet vaak |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Fryslan Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Na 3 maanden
heb je een een voedingsschema? en wat voor trainingsschema heb je? grtz
__________________ vanavond maar weer eens een normale pizza. |
| | |
| | #3 |
Stats: Karma: | Re: Na 3 maanden
Nee heb geen voedings schema , eet gewoon wanneer ik wil eten,ookal heb ik geen honger
|
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Fryslan Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Na 3 maanden
oke. als je verder wilt en er echt iets aan wilt doen is een voedingsschema een must! ik neem aan dat je wilt groeien dus zul je meer moeten eten dan dat je verbruikt. anders groei je simpelweg niet. Bereken uit hoeveel kcal je op een dag verbruikt en maak een voedingsschema met 6 maaltijden per dag. er staan veel voorbeelden op het forum. Als je dat hebt, post je dit schema en kunnen wij je advies geven. voeding word vaak onderschat. Het is net zo belangrijk als je training. als je hier niks mee kunt moet je gewoon gaan lezen in de sectie voeding dan weet je waar ik het over heb. good luck.
__________________ vanavond maar weer eens een normale pizza. |
| | |
| | #5 |
Is goed |
| | |
| | #6 |
Ik heb berekend en verbruik ong 3000 calorieen per dag en ik heb ff voeding gecheckt en zag dit staan: 08:00 100g havermout, 300ml melk, 1 ei, stuk fruit. 10:00 4 boterhammen, 60g geitenkaas, 40g maltodextrine. 11:00 Trainen 12:00 4 boterhammen, 60g pindakaas. 14:30 2 boterhammen, 30g kipfilet, banaan. 16:30 2 boterhammen, 30g kipfilet, 50g maltodextrine, 10g whey (caps). 18:30 flinke avondmaaltijd+200g groente.. 22:00 150g tonijn (eigen nat), 100g rijst , 1 capsule visolie. Kcal totaal: 3895 leek me best wel interresant |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| maanden |
| Topic opties | |
| |