MuscleMeat

MisterApollo in da gym

Bezoekers in dit topic

MisterApollo

Cool Novice
Lid sinds
20 jan 2011
Berichten
128
Waardering
8
Lengte
1m88
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Dag allemaal,

<< OPMERKING >> Benen vandaag stuk dus kon amper lopen laat staan in goede positie staan.

Net wat pics geschoten in de gym.

2yvuvet.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Genoeg afstand lijkt mij.

Groetjes,

Apollo
 
Laatst bewerkt:
He's back!
 
Haha nee man, je weet toch dat ik je geloof. (Y)


Nee want mijn photoshop skills zijn niet zo pro als die van mb.
Hoe gaat het met jou progressie? Al wat gegained?
 
dit is je 4e topic die je maakt van jezelf..

het gaat er niet om dat jij het niet bent, het gaat er om dat je zegt dat je een jaar traint terwijl je al in andere topics toegegeven had dat je al rond de 4-5 jaar trainde ofzoiets weet niet meer zeker.
 
Reageer gewoon op zijn fysiek aub.anders word het weeeer een verdoet topic
 
Stats+lengte?

Goede eerste indruk.
 
sick wijdte hoe lang ben je hier lijk je wel 2 meter
 
Ziet er goed uit maar alle foto's die ik heb gezien in al je topics lijken de foto's uitgerekt op een of andere manier. Op het enige filmpje wat er was zag je er een stuk kleiner uit..

Desalniettemin mooi fysiek.
 
skinny legs
 
Stats+lengte?

Goede eerste indruk.

Dag Snielz,

Dit is niet de eerste indruk hoor, ik heb hier inderdaad wat meer topics aangemaakt. 3 om precies te zijn en dit is de 4de.
1ste topic moest ik bewijzen dat ik real was. Dat deed ik.
2de topic ging over dat ik AAS gebruik. Na wat getuigen die me irl kennen
hadden gezegd dat ik niks gebruik.
3de topic ging over mijn training tijd. Ik zal hier nogmaals opheldering over geven voor mensen weer beginnen.

Ik wilde vanaf mijn eind 15de gaan bodybuilden. Alleen ik haalde helaas geen results vanwege slechte voeding en te weinig informatie over voeding.
Rond mijn 17de ben ik beetje begonnen met trainen en had ik al wat workouts voor thuis. Maar voeding suckte behoorlijk en dus bleef ik op mijn 87kg met 18% bf zitten. In Augustus 2010 ben ik behoorlijk geholpen qua voedingsadvies etc... en sindsdien ben ik aan het trainen tot nu heel fanatiek 5-6 keer in de week en heb ik deze results gehaald.

Mijn lengte is 188cm en gewicht is al rond de 100kg.

sick wijdte hoe lang ben je hier lijk je wel 2 meter

188cm en +- 100kg


Ziet er goed uit maar alle foto's die ik heb gezien in al je topics lijken de foto's uitgerekt op een of andere manier. Op het enige filmpje wat er was zag je er een stuk kleiner uit..


Desalniettemin mooi fysiek.

Beste,
ik heb dit afstand foto met mijn mobiele camera genomen en dat ziet er heel anders uit idd dan als iemand je opneemt. Als je zelf opgenomen wordt lijk je altijd klein en heel skinny. Ik zag me staan en dus direct gewoon spiegel foto genomen.
 

Bijna 2 maanden serieus mee begonnen ze zijn wat groter dan ze er nu uitzien. Wil het niet als excuus gebruiken maar gisteren behoorlijk zware squat gedaan en behoorlijk spierpijn zal nog wel legs pics posten soon.

Mijn voedingsschema:

Maaltijd 1:

125gram havermout + melk
30gram whey perfection mix en banaan.

Maaltijd 2:

200gram kipfilet en 80 gram witte rijst.

Maaltijd 3:

100gram kipfilet 100gram witte rijst. (50gram bruin andere 50gram wit)

Maaltijd 4:

Vier sneedjes volkoren brood met 100gram kipfilet.

Maaltijd 6:

200gram pangafilet, 100gram rijst of pasta en 400 gram groentes.

Maaltijd 7:

30gram whey perfection mix, 350gram kwark met 30gram meusli.
 
Laatst bewerkt:
ziet er goed uit, met uitzondering van de benen (maar dat weet je inmiddels wel).

Voeding kan best wat meer afwisseling (ipv kip een keer vis of een andere vleessoort) en als je je bf% niet teveel wil laten oplopen zou ik de muesli weglaten savonds.
Vergeet ook je goede vetten niet... omega 3 en noten. Zie geen vetten in je schema
 
ziet er goed uit, met uitzondering van de benen (maar dat weet je inmiddels wel).

Voeding kan best wat meer afwisseling (ipv kip een keer vis of een andere vleessoort) en als je je bf% niet teveel wil laten oplopen zou ik de muesli weglaten savonds.
Vergeet ook je goede vetten niet... omega 3 en noten. Zie geen vetten in je schema

Hey thanks voor reactie,

Noten neem ik welles tussendoor en door de rijst doe ik 1 eetlepel olijfolie.
Maar thanks voor de tip!
 
Back
Naar boven