XXL Nutrition

Massa's foto's van Wimmos

Bezoekers in dit topic

wimmos

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2005
Berichten
7.329
Waardering
197
Werd eens tijd om foto's te nemen. Jammer genoeg een half uurtje ervoor zwaar KH gegeten dus mn buik zit stampvol en dat zie je ook wel :D

Graag commentaar! Zelf vind ik dat BORST zeker aandacht nodig heeft, en triceps & biceps wss ook. Benen en lats vind ik mn beste punten.

Stats: 1.73 gewicht: 75-76kg Train net 1 jaar en 3 maand écht (voorheen thuis met wat db's..). Vetpercentage lag tot kort rond de 12-13% maar de laatste 2-3 weken is daar minder ven te merken, zeker op deze foto's :D

Lijkt groter in het echt :( :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Borstjes :o :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In het echt is de splitsing biceps / triceps wél duidelijk, weet niet waaraan het ligt, heb dit altijd op foto :( :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Armen lijken hier nergens op.. :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik vind je poses een beetje raar:o
 
Nette benen.
Borst mag nog veel voller.

Niet slecht in ieder geval :)
 
Ben je aan het bulken?

redelijke massa aanwezig...:)

kzie op de derde foto wel een pensje.:p
maar als je aant bulken bent is dat niet erg.

ja de benen zijn je beste punt. zien er ook best huge uit.:cool:
 
ik vind je poses een beetje raar:o

de benen alleszins ja, die kon ik niet beter op foto krijgen. De rest zou er op moeten lijken, wat vind je nog slecht?

Nette benen.
Borst mag nog veel voller.

Niet slecht in ieder geval :)

Denk ik ook.
Ben je aan het bulken?

redelijke massa aanwezig...:)

kzie op de derde foto wel een pensje.:p
maar als je aant bulken bent is dat niet erg.

ja de benen zijn je beste punt. zien er ook best huge uit.:cool:

Jap in de bulk don't worry :p Maar zal binnekort fotootje nemen van buik vóór ik eet, scheelt een heel stuk.

Thx jongens
 
ziet er netjes uit , maar denk wel dat je bf hoger ligt dan 13% eerder 15/16
 
Ik hou het op 14 %
 
aardige v al, btje vet in de bulk maakt niks uit joh ;)
 
de benen alleszins ja, die kon ik niet beter op foto krijgen. De rest zou er op moeten lijken, wat vind je nog slecht?

bij de back latspreed moeten je armen een stuk lager.
bij de side chest moet je meer indraaien [het is niet echt een arm pose]
back double biceps moeten je armen gelijke hoogte[je staat nu scheef] en ellebogen nooit beneden de schouders

Denk ik ook.


Jap in de bulk don't worry :p Maar zal binnekort fotootje nemen van buik vóór ik eet, scheelt een heel stuk.

Thx jongens

;)
 
Thx rnb zal eens proberen bij volgende gelegenheid ;).
 
Heel goede rug. Je borst valt inderdaad direct op. In negatieve zin. Je hebt precies ook een rare vorm van borstspieren. Werk daaraan! Buikje hoort nu eenmaal bij bulken. Benen zijn ook netjes en armen zijn gewoon. Voor 1,3 jaar trainen zou ik dit een acht geven!
 
...
Lijkt groter in het echt

We all do ;)

Begint er al goed uit te zien. Ik heb ongeveer dezelfde fysiek (ben iets langer en zwaarder), dus altijd grappig om te vergelijken. Vet% zou ik ook wat hoger schatten, maar who gives a f*ck.
 
Thx allen! Karma gegeven wie ik geven kon.

Is vreemd dat als ik hoog in BF% ga, je dit nooit merkt aan mn beentjes, de definitie zit er altijd :).

@ BuilderB - nu zie je wrm ik in mn nieuwe FB schema meer aandacht wil geven aan UB en dan vooral borst :p
 
Ziet er goed uit Wimmos :thumb: Voor borst zou ik ook redelijk wat incline werk erin doen ( als je dat nog niet had )
 
Ziet er goed uit Wimmos :thumb: Voor borst zou ik ook redelijk wat incline werk erin doen ( als je dat nog niet had )

begin ik idd ook aan te denken wat het "hangt" nogal :D. In mn FB 2 heb ik 3x8 incline flys en in FB3 10x10 incline dumbbell press. That will do the trick!
 
de borst lijkt me wat achter te lopen, voor de rest goede massa en grote poten al :thumbup:

je pens geraakt ook al goed vol zeg :D ;)
 
Armen en borst kunnen groter, voor de rest zie het er al goed uit:thumbs:
 
Back
Naar boven