AndroidHealthClinic

Masallah's update

Bezoekers in dit topic

Masallah

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2005
Berichten
7.607
Waardering
20
Ik heb her en der progressie foto's van mij staan maar het leek mij wel handig om hier gewoon één topic voor te gebruiken.

Heb vorige week al twee back shots van mij geplaatst om de progressie te laten zien na blessureleed
waardoor ik er bijna vier maand tussenuit ben geweest.

2lstg00.jpg


2nb9jyt.jpg


Heb gister ook nog twee front shots geschoten:

20sdauf.jpg


i5y6bm.jpg


Nog een Most Muscular:

mhy89e.jpg


Vanwege een achillespees blessure heb ik de laatste tijd jammer genoeg geen benen kunnen trainen,
hoop hiervan binnenkort wel weer deftige foto's te kunnen plaatsen.

Door nogal wat stress de laatste tijd i.v.m. de drukte op school ben ik toch wel aardig wat droger geworden.
Wil nu proberen nog wat verder te cutten om te zien hoe ik op bepaalde voeding inname reageer,
aangezien ik hoop volgend jaar een wedstrijd te kunnen draaien. Dan is het uiteraard wel handig
om te weten hoeveel tijd je nodig zal hebben om hiervoor te cutten.
 
Laatst bewerkt:
Jezus jij staat er beter en voller bij dan ooit:)

All naturel?:) dan alleen maar meer props!
Schouderkoppen staan trouwens gevaarlijk ver naar voren bij de laatste foto ;)
 
Gruwelijk pics gek:D

En hij is volledig naturel Obeb.
 
muahahahahahahaha

nice gek

:d
 
Lekker Masallah!!

Biceps lopen wat achter? (hey... das een uitspraak die je nie vaak hoort ;) )
 
Super goed man! Veel massa en perfect vet%. Enige minpunt is je borst.
 
huge mother****er
 
All natural .. borst, biceps en triceps mogen inderdaad beter. Vind de aanhechting van mijn biceps ook niet geweldig.
Bij de back double bicep vallen de biceps nog wel mee, pieken niet echt dat wel. Maar bij een MM valt het zoveel meer op.

Borst mag zeker dikker maar wil voornamelijk meer massa op de bovenkant erbij. Triceps mogen een stuk ronder
de overgang van schouder (rond) naar triceps (recht) maakt het ook niet echt fraai.
 
Net zo natural als mn telefoon lijkt me.


mocht je toch natural zijn dan great job ;)
 
Erg netjes man! top! :D
 
Goed bezig kerel
 
Die schouders en traps blijven toch gruwelijk!!:hedbang:
Echt een goed fysiek.
 
Stats? Omtrek armen, kracht?
 
mocht je toch natural zijn dan great job ;)

Dankjewel .. resultaat na 7 jaar trainen, nu met mijn 8ste jaar bezig :cool:

Stats? Omtrek armen, kracht?

Pff daar kom je met een vraag, ben nu weer aan het opbouwen met de krachtstats dus dat gaat
niet zo snel, squatten kan ik nu dus niet .. deadliften net weer mee begonnen dus heb je niet veel aan.
Laatst al wel weer 130 kg gebenched.

Records, 150 kg squat 150 kg benchpress 230 kg deadlift.

Onderarm meet 34 koud, bovenarm 39.5 cm (was 41,5cm), taille 83 cm.
 
Erg bruut om te zien, vriend. Maar ik zal eerlijk zeggen dat je het onstage erg moeilijk gaat krijgen met die verhoudingen. Die voorste schouderkoppen lijken wel hamlappen zo groot. :D
 
Erg bruut om te zien, vriend. Maar ik zal eerlijk zeggen dat je het onstage erg moeilijk gaat krijgen met die verhoudingen. Die voorste schouderkoppen lijken wel hamlappen zo groot. :D

Ow ja dat geloof ik graag met deze verhoudingen :) train me schouders nu ook zo min mogelijk,
meer richten op de achterkant schouders de rest laat ik links liggen. Probleem bij mij ook is dat ze
echt met elke oefening meehelpen zelfde verhaal met mijn traps dat moet ik zoveel mogelijk zien te voorkomen.

Maar goed als het niet wat word met de verhoudingen dan sla ik gewoon een jaar over ;)
 
Ow ja dat geloof ik graag met deze verhoudingen :) train me schouders nu ook zo min mogelijk,
meer richten op de achterkant schouders de rest laat ik links liggen. Probleem bij mij ook is dat ze
echt met elke oefening meehelpen zelfde verhaal met mijn traps dat moet ik zoveel mogelijk zien te voorkomen.

Maar goed als het niet wat word met de verhoudingen dan sla ik gewoon een jaar over ;)

Ik had hetzelfde probleem met schouders. Ben toen veel meer isolatie gaan doen voor de borst en minder drukken. Vervolgens weer 50/50 gaan doen en dan de Milos Sarcev manier van borsttrainen. Hij heeft net van die kleine truukjes om zelfs met push movements je schouderkoppen minimaal te laten werken. Aanrader dus. :thumbs:

Je rug hoef je niets maar aan te doen , btw. Wat een gebergte. :D
 
Heel netjes, kerel!
 
Back
Naar boven