AndroidHealthClinic

kuurtje gedaan

Bezoekers in dit topic

Beast N°1

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2005
Berichten
2.199
Waardering
37
Lengte
1m77
Massa
90kg
Vetpercentage
4%
:Dhier zijn me piccas, ze zijn chronologisch dus van begin tot einde kuur , dit is van week 2-6 ongeveer. heb nu 2 weken gedaan, de laatste pic is van verleden weekend.

en ja ik weet het , benen zuigen, komt nog wel ...

6c2wnq1.jpg


5x43n6x.jpg


53ejqsn.jpg


53hu821.jpg


5398suw.jpg


53zzep4.jpg


642nq60.jpg


62r17ok.jpg


63cww9i.jpg
 
Zeer bruut. Laatste foto lijkt wat uit verhouding getrokken, klopt dat?
 
Aardig gek!
 
Massive hè, benen hebben zeker werk nodig, de rest ziet er goed uit!
 
Tja....heavy :thumb:
 
Zeer bruut. Laatste foto lijkt wat uit verhouding getrokken, klopt dat?


ik heb aan geen enkele foto iets bewerkt, dus nee , zou niet weten waarom
 
Hoeveel woog je aan het begin van je kuur en nu op het einde?
Wat meet je arm?

Squatten en al je beenproblemen worden opgelost;)
 
ik SQ de laatste tijd elke week, komt wel in orde, alles op zen tijd
 
Waar wacht je op? Ga direct twee keer per week squatten. Je bovenlichaam is echt super, veel massa, maar die benen zijn een ramp.
 
dat is dan ene beestig kuurtje geweest :cool:
:thumbup: :thumbup:
 
Ziet er echt massief uit man, streeffysiek voor mij!
je zegt dat je 1 keer per week squat nu. Ik denk dat als je de verhoudingen met je bovenlichaam snel wil herstellen dat je toch 2 keer per week je benen hard moet aanpakken.
 
pff maar weet je manne, ik rij voor men werk alleen 300km per dag, ben toerbode voor medisch bedrijf. ik werk 2x 3.5 uur per dag voormiddag en savonds , daar tussen ga ik trainen 4/7 en de rest van men tijd is bezet voor andere hobbys en men meisje en vrienden en familie.

ik train men benen vrijdags, zodat ik de hele week fatsoenlijk kan rijden, ik heb er ook wel zeker 3 dagen pijn aan als ik ze goed heb aangpakt dus het is gewoon NOT done om ze 2 keer per week te pakken.

rij ma es 150km nadat je benen een uurtje daarvoor hebt getraind ... files zijn dodelijk serieus
 
Moet je zelf weten, jouw keuze, maar dan zullen je benen altijd uit verhouding klein blijven.
 
Dat is dan een lekkah kuurtje :D Ziet er goed uit!
 
Super fysiek kerel, echt bruut !
 
Ziet er goed uit, rug ook goed?:)
 
pff maar weet je manne, ik rij voor men werk alleen 300km per dag, ben toerbode voor medisch bedrijf. ik werk 2x 3.5 uur per dag voormiddag en savonds , daar tussen ga ik trainen 4/7 en de rest van men tijd is bezet voor andere hobbys en men meisje en vrienden en familie.

ik train men benen vrijdags, zodat ik de hele week fatsoenlijk kan rijden, ik heb er ook wel zeker 3 dagen pijn aan als ik ze goed heb aangpakt dus het is gewoon NOT done om ze 2 keer per week te pakken.

rij ma es 150km nadat je benen een uurtje daarvoor hebt getraind ... files zijn dodelijk serieus

Hoe andere hobby's?? BB for life, dude :p

Heb je een linkje van desbetreffend kuurtje?
 
Ziet er goed uit kerel!
 
Hoe andere hobby's?? BB for life, dude :p

Heb je een linkje van desbetreffend kuurtje?

idd ik heb nog een andere robby waar ook veel tijd en geld insteekt, namelijk men auto.is een project waar ik al een hele poos aan bezig ben, steekt eigenlijk het meeste geld in :D
ik heb 3 jaar als een kluizenaar geleefd voor de sport, ook geen zin meer in, me voeding is nu zelfs beter als toen , maar ik ben jong dus ik moet nu genieten van het leven en doen wat ik wil doen.

kuur was simpel Testo E en Tren E
 
Begrijpelijk. Doen waar je je best bij voelt.
 
Back
Naar boven