Fitness Seller

JvR90 's road to hugeness: foto progressie topic

Bezoekers in dit topic

JvR90

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
1 mrt 2007
Berichten
6.209
Waardering
220
Lengte
1m90
Massa
90kg
http://www.youtube.com/watch?v=GEkz1XK75XE

"Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure. It is our light, not our darkness that most frightens us. Your playing small does not serve to world. There is nothing enlightened about shrinking so that other people won't feel insecure around you. We are all meant to shine as children do. It's not just in some of us; it is in everyone. And as we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same. As we are liberated from our own fear, our presence automatically liberates others."

Huidige Cut:


1 December

2mhsme0.png

2crkidw.png

ev2lfs.png

16m0xo7.png

2cn8c4o.png


19 September
Side Triceps 89kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

16 September
Side Chest 90kg
2yl7hie.png


Juli 21
Nieuwe Collage 93kg
1zowwtw.png


Juli 15
Contest collage 2009 95kg
117z3sz.jpg


Mei 16
Latspread 101kg
2d6tzyc.png

116s8kh.png



Voorafgaande Bulk:

April 12
Side chest 99kg
Ik heb nu al ruim 3 weken een blessure aan beide schouders. Mijn fysio lijkt niet echt te weten wat ik heb, maar ik ben uit voorzorg maar gestopt met het trainen van mijn bovenlichaam. Cutten heb ik maar uitgesteld totdat ik weer fatsoenlijk kan trainen. Hier een foto van hoe ik er nu bijsta:
28vxbht.png


Maart 16 FDB 98,5kg
10shjde.jpg

Mijn progressie met deze pose

Maart 8
FB 98kg
1zdw3t4.png

mcyj3m.png

Comentaar: Ik had deze week flink de griep te pakken en kon hierdoor helaas alleen benen en armen trainen. 13 april ga ik beginnen met cutten

November 28
BDB - 91kg
ifvo14.png


November 2
UB - 91kg
21m827r.png

2uol0qr.png


LB - 91kg
15hjqj6.png


Comentaar: Gaat wel lekker, BF% is wel iets gestegen, te zien bij m'n buik.

Oktober 4
Rug - 89,5kg
dx23cn.png


Alles loopt tot nu toe volgens plan. Zal binnenkort ff een duidelijkere foto met daglicht en zonder shirt maken.

September 25
Bicep - 88,5kg
2rnbkw3.png


Borst - 88,5kg
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Comentaar: Borst is nu mijn beste spiergroep vind ik persoonlijk.


September 13
Benen - 88kg
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Comentaar: Sinds ik bulk is mijn deadlift aanzienlijk toegenomen en heb ik het idee dat me schouders zich meer hebben ontwikkeld.

2aj2exl.png

_______________________
Mijn Trainingsschema
Ma: Borst & Schouders (Anterior, Lateral)
Di: Benen & Abs
Wo: Rug & Schouders (Posterior)
Do: *Rust*
Vr: Biceps & Triceps
Mijn voedingsschema
Dit is was ik minimaal eet. Als ik voel dat dit te weinig is eet ik meer, maar het is altijd 100% clean. Geen alcohol, snacks, junk etc. Als ik dan meer eet is dit meestal vlees, pasta of een caseïne shake. EDIT: Zit ondertussen al op de 4500kcal
2ilbj1u.png
Before Pics
Mijn DBB Contest Collage. Dit is ruim een maand voordat ik met deze bulk begon.
16liw7b.png

Voordat ik met BB begon:
2d7795d.png

Meer oude foto's:
Nieuwe fotos na één jaar bloed zweet en tranen!
Mijn Doelen
In maart 2009 train ik twee jaar, mijn doel is om dan 100kg te wegen. Dat betekend dat ik in in 7,5 maanden 15kg moet aankomen. Dit betekend 2kg per maand of 0,5kg per week.
 
:thumbs:
je hebt al aardig wat gegained!
 
Ziet er goed uit gozer, wat is je vet% op deze foto?
 
Thanks,
@ags, geen idee. 11%? Ben behoorlijk droog op schouders, armen en borst maar als je me buikspieren duidelijk wilt zien moet ik wel op de huid van mijn onderduik drukken. Maar buikspieren heb ik voorheen ook nooit getraind dus daar kan het ook aan liggen. Die pak ik nu wel wat beter aan.
2x6r.png
 
Laatst bewerkt:
cool keep em coming :thumb:
 
Ik heb me trouwens net gemeten en ik ben 1cm gegroeid, ben nu 1,89m:D Laatste keer dat ik me had gemeten was een half jaar geleden.
 
Lookin' good.
 
Goed bezig. En uhh, niet teveel poseren, ook huiswerk doen he. Haha
 
Goed bezig. En uhh, niet teveel poseren, ook huiswerk doen he. Haha

Hé Mike. Haha blijft een obsessieve sport he;) Doe me best. Zie je morgen!
 
Die deadlift vergroot niet alleen je schouders. Je hebt een erg mooie volle derde been.
 
hahahahaha!

maar ja verder echt goede progressie
 
Nieuwe foto's!
 
Genoeg derde been gepraat in mijn topic a.u.b. Jullie lijken wel een stelletje 14 jarige schoolmeisjes.
 
Hahaha iniedergeval tsjah je bent beetje voorbeeld zelfde lengte zelfde trainingsmethode nou nog meegroeien:D
 
Thanks,
@ags, geen idee. 11%? Ben behoorlijk droog op schouders, armen en borst maar als je me buikspieren duidelijk wilt zien moet ik wel op de huid van mijn onderduik drukken. Maar buikspieren heb ik voorheen ook nooit getraind dus daar kan het ook aan liggen. Die pak ik nu wel wat beter aan.
2x6r.png

Oke dan! Dan heb ik nog even te gaan zo te zien :). Verder goeie progressie man :)
 
Back
Naar boven