| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #201 |
| Ripped Bodybuilder | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Eerst stond bovenaan aantal deelnemers: ** Maar dat is er niet meer...
__________________ ------> Keranos's Log <------ |
| |
| | #202 |
| Cool Novice Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: Karma: | Klasses
Zijn er nu leeftijdsklasse bv tieners 14 t/m 18 jaar enz..want ander wordt het voor mij niet haalbaar om mee te doen. je kan toch niet als je 16 bent, tegen iemand van 24 die langer traint en miss wel AS gebruikt? |
| |
| | #203 | |
| Massive Warrior | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Nee, nogmaals (elk jaar komen deze vragen weer terug) leeftijdsklassen lukt niet met dit geringe aantal deelnemers. Het gaat hier om 'wie heeft de beste prestatie neergezet relatief aan zijn/haar leeftijd. Citaat:
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| |
| | #204 |
| Ripped Bodybuilder | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Ow in dat geval doe ik mee!
| |
| | #205 | |
| Mommy's little monster | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Citaat:
__________________ poep op je buik | |
| |
| | #206 |
| |
| | #207 |
| Freaky Bodybuilder | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Hmm dat maakt het mss toch wel interessant. Al denk ik dat de gasten die al wat langer bezig zijn toch wel populairder zullen zijn. Kunnen jullie anders niet een kleine jury samenstellen met mensen die al lang op DBB zitten zoals jij Big-T en dat dan wel iedereen kan stemmen en dat de stem 50/50 is. Dus de stemmen van het publiek tezamen telt voor de helft en de stemmen van de jury telt voor de helft?
__________________ 19jr | 1,90m | 90kg Traint sinds maart '07 Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's The Enslaved Sculptor Today is a major oppurtunity to grow |
| |
| | #208 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Citaat:
| |
| |
| | #209 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
helaas is dat vaak waar...
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. Friends may come and go, but two hundred pounds is always two hundred pounds |
| |
| | #210 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: sep 2006 Locatie: Scheveningen Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
als jij je ff aanmeld dan laat ik martin ook ff hier aanmelden op dbb dan heb je al 2 stemmen
__________________ Melvin Anthony....man... some weird movements... like slow stripping... now some real good posing. Keep it there Melvin. And now his a robot... Oh fuck me... don't throw cock at crowd... - Lee Priest |
| |
| | #211 |
| Cool Novice Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
|
| |
| | #212 | |
| Massive Warrior | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Citaat:
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| |
| | #213 |
| Massive Warrior |
Wegens een technisch probleem graag alle e-mails voor bevestiging van deelname opnieuw versturen naar volgend adres: contest2008@telenet.be Foto's ook graag opnieuw verzenden. Excuses voor dit ongemak.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| |
| | #214 |
| Freaky Bodybuilder | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
you got mail Big-t!
__________________ 19jr | 1,90m | 90kg Traint sinds maart '07 Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's The Enslaved Sculptor Today is a major oppurtunity to grow Laatst aangepast door JvR90 : wo 18 jun 2008 om 23:15 |
| |
| | #215 |
Big-t, is het goed als ik een andere collage opstuur? Ik heb nieuwe foto's gemaakt en die zijn echt zo vet! Edit: U heeft als het goed is een nieuwe mail ontvangen.
__________________ 19jr | 1,90m | 90kg Traint sinds maart '07 Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's The Enslaved Sculptor Today is a major oppurtunity to grow Laatst aangepast door JvR90 : vr 20 jun 2008 om 20:18 |
| |
| | #216 |
Jammer van die max leeftijd van 40 jaar. Ben nl op mijn 43ste begonnen... Aangezien het gaat om "wie heeft de beste prestatie neergezet relatief aan zijn/haar leeftijd". (heb in 3 jaar tijd 25 kg vvm aangezet...) Maar goed, zo krijgt de rest ook een eerlijke kans
__________________ FaceBuilder "Licht trainen" is een contradictio in terminis. |
| |
| | #217 | ||
Citaat:
Citaat:
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | ||
| |
| | #218 | |
Citaat:
__________________ ------> Keranos's Log <------ | |
| |
| | #219 | |
Citaat:
Maar zo kun je allemaal vage dingen bedenken eigenlijk.. Ik zou het gewoon bij "moge de beste winnen" houden Dus definitie, massa, verhoudingen, ofzo. | |
| |
| | #220 |
Trainingsjaren kan je natuurlijk totaal niet controleren, leeftijd gaat dan al een stuk beter, merk je aan de rimpels wel
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| contest, foto contest, foto wedstrijd |
| Topic opties | |
| |