| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Administrator | *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Belangrijk: lees alles zorgvuldig door vóór je jezelf aanmeldt! 1. Voorwaarden en reglement
Deze fotowedstrijd gaat door op 15 Juli 2008 in de fotogalerij. Alle leden van dit forum kunnen stemmen op de verschillende deelnemers. De stemming duurt precies één week. De deelnemer met de hoogste score zal, na het controleren van de eerlijkheid van de punten, door de forumleiding aangeduid worden als winnaar. 3. Welke prijzen zijn er te winnen? Omdat er dit jaar 3 sponsors zijn (Fitness Seller, Bodylab en DBB zelf) zijn er zéér mooie prijzen te winnen voor de winnaars! 1ste Plaats - Totaal van 500 euro
4. Hoe kan ik deelnemen? Je hebt tijd tot 13 Juli om in je best mogelijke shape te komen! Stuur ons dan één foto met daarop een collage van je beste poses, er mogen maximaal vier (4) poses op de foto staan. Het mag ook gewoon één pose zijn, maar de foto moet in elk geval groot en duidelijk zijn. Belangrijke deelnemingsvoorwaarden:
Eventuele vragen over de wedstrijd of het reglement kan je kwijt in dit topic. Alvast succes aan de deelnemers! 5. Veel gestelde vragen: V: Is de wedstrijd alleen voor naturals? A: Nee, we kunnen geen tests doen dus iedereen mag meedoen. V: Mag ik alvast inschrijven, ook al heb ik nog geen foto? A: Dat mag zeker, we moedigen dit zelfs aan! Stuur later dan wel tijdig je foto. V: Zijn er leeftijdsklassen? A: Nee, iedereen tussen 14 en 40 kan meedoen, men kijkt eerder naar prestatie in verhouding tot leeftijd in deze contest.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| |
| | #2 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 43 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
mooi dat dit weer is
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch |
| |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
mag je gewoon mee doen als je al AAS gebruikt hebt ? want er zitten hier ook mensen die hebben AAS gebruikt maar nog nooit een wedstrijd hebben gedraaid.
__________________ Stats: Toon my-epistane-log-204061/ 7 KG ! 4-a-5-weken-epistane-log-211420/ BEZIG “suck it up”," ain’t nothing to it but to do it” Ronnie traint met 40 graden in Metroflex, zonder airco. En niemand wil Ronnie teleurstellen, dus gewoon blijven trainen in je jet set gym met climate control! Loo |
| |
| | #4 |
| Administrator | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Het spreekt voor zich dat dit niet te controleren valt. Er bestaat bijgevolg dus ook geen regel voor. Het antwoord op je vraag is dus: ja.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Leuk initiatief
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) - Lid van Team XXL Nutrition. |
| |
| | #6 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Citaat:
__________________ Stats: Toon my-epistane-log-204061/ 7 KG ! 4-a-5-weken-epistane-log-211420/ BEZIG “suck it up”," ain’t nothing to it but to do it” Ronnie traint met 40 graden in Metroflex, zonder airco. En niemand wil Ronnie teleurstellen, dus gewoon blijven trainen in je jet set gym met climate control! Loo | |
| |
| | #7 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: mrt 2006 Locatie: Brugge Leeftijd: 20 Geslacht: M
Blog Berichten: 1
Karma Power: 21 | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Leuk! Ik kijk er al weer nar uit! Laat ik eerst nog een paar jaar trainen voordat ik meedoe Wel huge prijzen, het is de moeite!
__________________ "Take it Lauw" |
| |
| | #8 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: okt 2006 Locatie: Fryslân Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Leuk idee!
__________________ I don't care if i die, as long as they burie me in a big fucking box. |
| |
| | #9 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 17 | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
edit
__________________ 1.77 95kg 13% Laatst aangepast door roberto24 : zaterdag 5 april 2008 om 15:33 |
| |
| | #10 |
| Freaky Bodybuilder | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
hmm heeft weinig zin voor mij,ga pas in juni cutten
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-option-198755 stats updated 18/08/08: 1,75 74 kg bf 15,3% armen:39cm borst rug: 108cm BP 1 * 122,5 DL 1 * 140 Squat 1* 130 clean bulking time :) |
| |
| | #11 |
| Puny human Geregistreerd: nov 2002 Locatie: Titty Twister Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Cool! Ik ga m'n best doen om er scherp en massive uit te zien voor die datum.
__________________ Pimpin' Iron "Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" |
| |
| | #12 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: jan 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 13 | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
mooi initiatief! vind het echt spijtig dat school voorrang heeft |
| |
| | #13 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: jan 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 6 | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Leuk! wat een prijzen |
| |
| | #14 |
| Freaky Bodybuilder | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
ik ga dit jaar mogelijk meedoen, als de cut nog wat meevalt. Ik heb nog 6 weken om in vorm te komen, daarna heeft school voorrang.
__________________ ..:: Trots lid van de Vlaamse Knokploeg! ::.. echte mannen deadliften met hun tanden! Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22 |
| |
| | #15 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: mrt 2007 Locatie: Ipanema Geslacht: M
Karma Power: 14 | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Leuk initiatief, en count me in. Zal vermoedelijk geen schijn van kans (tegen sommige |
| |
| | #16 |
| Huge Freak | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Kan je je ook alvast laten inschrijven, of geldt je deelname pas wanneer je foto's hebt opgestuurd? Aangezien er een maximum is van 30, je weet maar nooit met al die nieuwe mensen op het forum
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7(RIP), TheNose, Saa, Animallegs, sanca, Raoul Duke, Xto, Choker, guardian en Sgtmossad... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! |
| |
| | #17 |
| Advanced Bodybuilder | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
ik denk dat ik dit jaar ook eens mee doe, kijken hoe ver ik kom ZEER mooie prijzen btw!
__________________ Altijd Volle Gas! |
| |
| | #18 | |
| Administrator | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Citaat:
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| |
| | #19 | |
| Huge Freak | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Citaat:
En tja als de 30 dan al bereikt zijn, pech gehad
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7(RIP), TheNose, Saa, Animallegs, sanca, Raoul Duke, Xto, Choker, guardian en Sgtmossad... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! | |
| |
| | #20 |
| * Willie the wimp * | Re: *!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Nog eerst een jaartje gainen voor mij, hopelijk is er volgend jaar weer zo'n contest
__________________ "It took me a long time to find out that pretty much everything else is a bunch of... something else, yunno." -SRV- 1.81m 99,6 kg 6,1% |
| |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| contest, foto contest, foto wedstrijd |
| Topic Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|