XXL Nutrition

I'll be back - 'Mr.Mike'.

Bezoekers in dit topic

Mr.Mike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
1 jul 2005
Berichten
5.296
Waardering
81
Lengte
1m72
Massa
102kg
Beste dbb-ers;

Het is alweer een tijdje geleden Juli 2005 ofzo? dat ik semi-naakte pics op internet zette. Ik probeer enigszins wat serieus op het forum te zetten, want al dat social community gedoe doet DBB geen goed op BB-gebied. En als er dan foto’s van fysieken voorbij komen, zit je natuurlijk niet op een back double biceps van een ongetrainde Mikki te wachten.. Of stiekem toch wel voor sommigen.
Na een lange periode vol zorgen moet ik dus ondanks dat het mentaal/lichamelijk niet meezat wat nieuwe foto’s online zetten, ben toch wat verplicht aan mijn internetvriendjes. Ondertussen prive een hoop meegemaakt zoals een paar members wel weten, zal nog even ‘in het kort’ vertellen over de laatste periodes;

Maart 2004 begonnen met trainen met 54kg.
Juni 2005 75kg
Maart 2006 90kg


Toen heb ik een bacteriele infectie opgelopen ws in Indonesie, die nestelde zich in de organen en die maakte meer kapot dan lief is. Of ik kan zeggen, ben volledig naar de klote gegaan door die parasiet. Maag vol maagzweren, 200kcal!!!! dieet, shitload aan medicatie voor een dik half jaar zorgde ervoor dat ik lichamelijk en mentaal kapot ging. Toch werd ik een paar keer in de week opgehaald door een maat van me en gingen we trainen puur voor het gevoel dat ik iets kon doen. En om ergens mijn afleiding te zoeken. Hele tijd kotsen na een setje, maar toch je kop onder die stang duwen en zakken met die reet. Nou, wat ben jij hardcore zul je denken, maar het luchtte wel op. 24/7 op de bank liggen en games spelen wordt je ook niet vrolijk van. Een paar malloten om je heen die met gewichtjes spelen doet je toch beter, ofniet.
Rond Augustus/September sloeg de medicatie enigszins aan, en kon ik weer wat eten/trainen/werken. Alles rustig opbouwend, maar ik was tenminste bezig. Dankzij het spiergeheugen en het brutale stemmetje in mijn hoofd woog ik na een dik jaar zo’n 94/95kg.

September 2007 95kg

In Oktober 2007 sloeg het ‘noodlot’ weer toe zoals ze dat zo lelijk met natuurrampen zeggen, en begon ik weer de hele dag te overgeven. Extreem vermoeid, en geen energie om ook maar wat te doen. Maag weer vol zweren, daar gaan we weer dacht ik. In Januari moest ik in het ziekenhuis na protesteren op de weegschaal staan. Enfin, prima. Maar ik wil niet weten wat ik weeg, ‘waarom niet?’ ‘Bigorexia!’. Ok is prima, en 10sec later mompelde meneer de arts ‘82kg’ He bedankt vriend! ‘13kg kwijt chill’
Medicatie sloeg vervolgens nauwelijks aan en heb uiteindelijk veel verschillende meds en dosissen geprobeerd en uiteindelijk kwam ik bij de goede. Het eten/trainen weer opgepakt en weer gaan beeldhouwen.
2week geleden woog ik 90kg en wilde mijn vriendin maar eens wat foto’s maken. Naja, ik vroeg haar om wat foto’s te maken om eerlijk te zijn. De vuile narcist. Ook al is mijn fysiek niet op zijn top, zit er 5kg onder. Maar ik ben op de goede weg, op weg naar de eeuwige verlichting zoals de meester Lauw hemzelf zou zeggen.

Ben ondertussen naar een homeopaat gegaan om mijzelf te testen op allergieen, omdat ik mij na bepaalde maaltijden gewoon niet goed voelde. En wat kwam eruit; allergie/intolerantie voor; tarwe/gluten/melk en noten en in kleine mate aardappelen. Relaxed, daar ben ik op gebouwd!!
Verklaart misschien ook wel waarom ik best vlak en zacht toon op de foto’s. Mja iedereen heeft altijd smoesjes als het op foto’s aankomt. Oja, foto’s zijn in de ochtend gemaakt met een k*t lichtinval als ik nu toch bezig ben.

Ben nu inmiddels begonnen met een compleet nieuw dieet, en het lijkt zijn vruchten af te werpen. Train trouwens al vanaf het begin Fullbody – Ub/Lb – Push/Pull. Volgens het principe; Progressive overloading. Ben gebouwd op squatten, heb dit altijd 2a3x per week gedaan. Ass to the grass natuurlijk. Full Squat.

Genoeg bullshit;
Hier de pics, heb soortgelijke poses erbij gezet. Misschien wat makkelijker kijken/vergelijken/rukken whatever. En beginfoto’s natuurlijk... Hoe ecto ben jij?


11uhrbt.jpg


15mi9a1.jpg







1zq4mpt.jpg


213asw.jpg


Bij deze wil ik mijn lieve vriendinnetje nog even bedanken voor al haar steun. En brutal bert + trainingmaat Voez niet te vergeten...
 
wow man respect voor je doorzettingsvermogen!!
 
Nette evolutie. Wat een rug en je benen zijn ook gigantisch. Proficiat!
 
more pics!
 
Heel buff beest. Je triceps zijn ****ing goed.

Hopelijk kom ik ooit in de buurt van dit beestige fysiek.
 
wow , dat noem ik nou een vooruitgang. :thumb: :thumb::thumb::thumb::thumb:
 
Ziet er goed uit!
 
Vette fysiek en dat ondanks die tegenslagen. Knap!
 
Altijd al respect voor je gehad mikey!
 
ja hallo!! Wat een vooruitgang.
Respect en nog veel succes gewenst!!!
 
Damn kerel, je bent gigantisch! Ik krijg gelijk weer zin om hard te gaan vreten omdat ik er nu uitzie als een ecto en ook zo was :(
 
Knap!

Hoe groot ben je ongeveer?
 
Ik heb gehoord uit betrouwbare bronnen dat je haar niet meer groeit, bij je benen, omdat ze tegen elkaar schuren? goed bezig:D
 
Gruwlijke pic's Bro.
Dat je snel maar helemaal beter mag worden!
 
Nette fysiek heb je daar MR.Mike.
Wat zijn je krachtstats en heb je mss ook een front pic? Front double bi ofzo..

Je ziet dat je veel squat


Keep up the good work
 
Heb je een goed schemaatje? Ben een beetje zoekende nu.
 
jesus wat een poten haha
 
Super vooruitgang!
Hoe groot ben je?
Vertel eens wat meer over je trainingsmethode: aantal dagen per week? En als ik het goed begrijp, een periode full body, een periode UB/LB en een periode push/pull.
 
Back
Naar boven