AndroidHealthClinic

Foto's YBF Heren Fitness 2013

Bezoekers in dit topic

ophethof

Advanced Bodybuilder
Lid sinds
29 apr 2011
Berichten
1.084
Waardering
51
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Log van voorbereiding op wedstrijd: http://forum.dutchbodybuilding.com/...jkse-update-bulk-included-294832/index19.html



Hierbij een aantal foto's van de wedstrijd van vandaag. Was echt een top dag, ontzettend naar mijn zin gehad. Een 6e plek bemachtigd van de 12 deelnemers. Deze foto's zijn uit de free-posing ronde, verder vond ik dat door mijn voeding ik bij de quarter turns en de verplichte poses er slecht bij stond, foto's daarvan volgen nog.

Ik ben mij bewust van een aantal punten om aan te werken voor een toekomstige wedstrijd, werken aan mijn schouders zijn bijvoorbeeld een hoofdpunt. Het was mijn eerste wedstrijd en ik vond het super tof, erg leuke wedstrijd YBF. Het plan is nu om een grote bulk ertegenaan te gooien van een jaar of anderhalf 2 en dan kijken of ik dan weer met YBF mee draai.

Groetjes :D

DSC_1555.jpg


DSC_1550.jpg


DSC_1541.jpg


DSC_1548.jpg


DSC_1545.jpg
 
Begin / Eind gewicht can cut? Vind je er een stuk kleiner uitzien dan in je log. Maar dat zie je eigenlijk altijd als natties op het podium gaan.



En neem een ander kapsel. Lijkt net het gezicht van een klein jongetje op het lichaam van een man :o
 
Gefeliciteerd.

Gewoon doorbouwen nu
 
Gefelicteerd met je 6e plek.
Wat waren ongeveer je stats die dag ?
 
Begin / Eind gewicht can cut? Vind je er een stuk kleiner uitzien dan in je log. Maar dat zie je eigenlijk altijd als natties op het podium gaan.

Begingewicht v.d. cut was ongeveer 85kg (2-3 maanden voor de wedstrijd). Op de wedstrijddag na een dag uitdrogen was mijn gewicht 76kg. Een verschil van 10kg heeft inderdaad een aardige invloed gehad :p

---------- Toegevoegd om 10:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Gefelicteerd met je 6e plek.
Wat waren ongeveer je stats die dag ?

Zoals hierboven, vet was 2 weken van te voren op huidplooimeting 6%, daarna niet meer gemeten.

Als ik de foto's terugzie bij de quarterturns en verplichte poses (20 minuten na posing routine) sta ik nog verbaast dat ik op de 6e plek beland ben. Ik heb voeding ingenomen wat geen positief effect heeft gehad op hoe ik erbij kwam te staan. Mijn coach(es) zijn ook daar mee aan het experimenteren geweest, maar als ik luister naar mijn eigen lichaam zou ik zeggen de volgende keer met clean eten van te voren het podium op te gaan.

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

Leuk fysiek maar no offence je lijkt wel een wijf met dat kapsel

Niet iedereen wilt kaal door het leven gaan ;)
 
Goed bezig! Ik snap alleen het schouderverhaal niet... Heb het idee dat je borst meer werk nodig heeft
 
beter ga je kuren als je on stage wilt staan man. in je stringetje met -80 kilo is echt scary mann, skinny as helll

Maar gefeliciteerd bruh
 
beter ga je kuren als je on stage wilt staan man. in je stringetje met -80 kilo is echt scary mann, skinny as helll

Maar gefeliciteerd bruh

Beetje jammer dit. Kuren om alleen al on stage te kunnen, op een naturel wedstrijd?

Ik weet dat onder de 80kg met mijn lengte niet veel voorstelt, dat kan ook niet na 8 maanden bodybuilding, waarvan de eerste 5 in de bulk en de laatste 3 in de cut.

Sowieso is de wedstrijd voor mijn eigen ervaring geweest. Ik heb hier alleen maar foto's en het verhaal geplaatst voor geïnteresseerden die het leuk vinden om te zien/lezen.
 
Beetje jammer dit. Kuren om alleen al on stage te kunnen, op een naturel wedstrijd?

Ik weet dat onder de 80kg met mijn lengte niet veel voorstelt, dat kan ook niet na 8 maanden bodybuilding, waarvan de eerste 5 in de bulk en de laatste 3 in de cut.

Sowieso is de wedstrijd voor mijn eigen ervaring geweest. Ik heb hier alleen maar foto's en het verhaal geplaatst voor geïnteresseerden die het leuk vinden om te zien/lezen.

Nu rustig opbouwen!

Laden met junk mag je niet doen, hou het basic!
 
kan het ook niet laten maar dat is toch wel een 9gag kop die je trekt heerlijk.
 
Is er een site waar alle deelnemers bij staan? Ben wel benieuwd.
Iig lekker bulken nu :)
 
Gewoon een hele nette prestatie man ;)
 
Ben benieuwd naar de 6 die 7 t/m 12e zijn geworden :o

Lekker groeien nu iig
 
kan het ook niet laten maar dat is toch wel een 9gag kop die je trekt heerlijk.

Dat hoofd van mij ziet er op die front lat spread niet uit nee haha :D

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Is er een site waar alle deelnemers bij staan? Ben wel benieuwd.
Iig lekker bulken nu :)

Geen idee, misschien dat er inderdaad nog foto's komen van de hele groep. Ik heb alleen foto's van mijzelf naast nog 2, niet een overzicht. Inderdaad een mooie bulk beginnen nu.

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=_5Xd37lXOLQ
 
Netjes man.
Groetjes terug.
 
Back
Naar boven