| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Ripped Bodybuilder | foto's van Kazz Unit
Shape Oktober 2009 ![]() foto's vakantie augustus 2009 - Italie btw ![]() ![]() foto's 28/05/2009, sorry vo mijne kop ![]() foto 15 april 2009 ![]() eind februari 2009: rond de 106kg ![]() ongeveer 110kg @ 1m83, 21jaar ![]() (+ reclame voor Animal
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-193754/ : huidige shape (nieuwe foto augustus 2009) Laatst aangepast door Kazz Unit : zo 22 nov 2009 om 14:01 |
| | |
| | #2 |
| Huge Freak Aangemeld: aug 2005 Locatie: Becoming Ripped... Geslacht: V
Stats: - - - Karma: | Re: foto's van Kazz Unit
flinke stats. wanneer ga je cutten?
|
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Re: foto's van Kazz Unit
als ik 5 talen vloeiend kan spreken Nee ergens in 2012, mss dan eens een wedstrijdje doen
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-193754/ : huidige shape (nieuwe foto augustus 2009) |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: foto's van Kazz Unit
Goeie armen ik mis aleen beetje schouders en nek ?
|
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m82 92kg - Karma: | Re: foto's van Kazz Unit
werk aan je traps/schouders.. Ziet er goed uit.
__________________ S Q U E E Z E ! ! ! You can be the ecto type Skinny with no appetite Marky tegen Corleoné: Toch zou ik eens een check laten doen door medici in een Universitair Medisch Centrum om te kijken of je chromosomen een maatschappelijk aanvaarde weefsel structuur hebben aangenomen. |
| | |
| | #6 |
schouders zijn al goe bijgetrokken, het is erger geweest.. Maar loopt idd achter
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-193754/ : huidige shape (nieuwe foto augustus 2009) |
| | |
| | #7 |
| fap fap fap | Re: foto's van Kazz Unit
Lukt het om tijdens je job als agent voldoende maaltijden binnen te krijgen?
|
| | |
| | #8 | |
Citaat:
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-193754/ : huidige shape (nieuwe foto augustus 2009) | |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: nov 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m94 95kg 20% Karma: | Re: foto's van Kazz Unit
ziet er zeer netjes uit, knap dat je zonder echt goed te kunnen eten soms er toch nog zo goed uit ziet |
| | |
| | #10 |
| Freaky Bodybuilder | Re: foto's van Kazz Unit
shit man dat ziet er goed uit! 110 kilo zie ik er niet in maarja. Als je gaat cutten zal er zeker wat mooi's uitkomen. Maar respect dat je gaat doorbulken.
__________________ Lees de stickies |
| | |
| | #11 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: aug 2007 Locatie: België Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: 1m80 80kg - Karma: | Re: foto's van Kazz Unit
je ziet er heel buff uit, doe zo verder!
|
| | |
| | #12 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Looking big! 110kg zie ik er ook niet gelijk in, maar dat moet betekenen dat de benen er goed uitzien. Foto's hiervan?
|
| | |
| | #13 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m95 108kg 16% Karma: | Re: foto's van Kazz Unit
kazzt ziet er big uit man |
| | |
| | #14 |
| Advanced Bodybuilder | Re: foto's van Kazz Unit
goeie gain als ik je andere pics zie, ik denk dat je ook vrij groot bent tegen de 2m ofzo ?
|
| | |
| | #15 | ||
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: V Geslacht: M
Stats: 1m50 n/b ? Karma: | Re: foto's van Kazz Unit
Citaat:
Citaat:
__________________ 'Ik begrijp niet dat je de muziek van Lady Gaga slecht kan vinden, dan heb je echt wel geen smaak.' -Corleoné Ach ja, ze is mss niet zo aantrekkelijk, maar ik vind haar manier van uitdrukken wel enorm origineel, krachtig en gevoelig. Ik zou haar eigenlijk meer neuken om haar creatieve en smaakvolle geest en haar sterke uitstraling dan om haar lichaam. -Corleoné | ||
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: okt 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Wel massa, maar de spierkwaliteit is niet erg hoog.
|
| | |
| | #17 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
verklaar je nader
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. Friends may come and go, but two hundred pounds is always two hundred pounds |
| | |
| | #18 |
| Monstrous Giant | Re: foto's van Kazz Unit
biggie!
|
| | |
| | #19 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Ge bent unnuh flinke knoest! |
| | |
| | #20 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: okt 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| 01/10/2008, foto |