XXL Nutrition

Foto's Kast88

Bezoekers in dit topic

kast88

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
3 okt 2006
Berichten
277
Waardering
7
Lengte
1m75
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Paar foto's van mijn kant, bijna allemaal dezelfde poses, maar kan die shit niet echt :D

Ben een jaar ingeschreven geweest @ sportschool waarvan ik hoogstens 6 maanden van ben gaan trainen :s Was voor de zomervakantie nog gestopt. Heb me een maandje terug weer ingeschreven en ben nu bijna/net 3 weekjes bezig. Ben nu in de "bulk", heb wel een goede (imo) voedingsschema, maar kan me er niet altijd aanhouden. (te veel moeite :p) Ik zag dat ik laatst de 80kg heb aangetikt, maar blijkbaar laat onze weegschaal 2kg te veel zien dus zal wel rond 78kg @ 173cm. Vetpercentage denk ik rond de 14%, imo te veel, maar boeit op dit moment niet. Binnenkort heb ik weer examens, dus dikke 2 weken rust nemen. :)


8ao8twk.jpg
85xx6w7.jpg


ongespannen, alleen buik beetje :p

[afbeelding niet meer beschikbaar]

8fpcx7m.jpg
6jow7ed.jpg
8206kvm.jpg
 
Leuke basis om op te bouwen hoor!:thumbup:
 
Goed op weg kast, vetp. is mooi om de winter mee door te komen.

:thumb:
 
Kast "88"... ik mis een witte cirkel met een zwarte swastika op de achtergrond dan, hehe :o

Goede "begin"fysiek al!!!
 
Kast "88"... ik mis een witte cirkel met een zwarte swastika op de achtergrond dan, hehe :o

Goede "begin"fysiek al!!!

Misschien is hij geboren in 1988, "indekay"? :eyes:
 
goed! maar 2 weken rust nemen om dat je examens hebt? wat een dom excuus
 
goed! maar 2 weken rust nemen om dat je examens hebt? wat een dom excuus

Wat een domme reply. Sommige mensen willen zich tijdens hun examens met niks anders bezig houden. Wie ben jij dan om daar commentaar op te geven? Hij neemt die rust heus niet voor z'n plezier.
 
net of je heel de dag aan het studeren bent? Het is toch heerlijk om tussendoor ff te knallen. En het eten moet zo ie zo geen probleem zijn. En wie ik ben? seagal aangenaam.
 
Wat een domme reply. Sommige mensen willen zich tijdens hun examens met niks anders bezig houden. Wie ben jij dan om daar commentaar op te geven? Hij neemt die rust heus niet voor z'n plezier.

:) Idd. Wil me echt op m'n examens concentreren. Ik heb ook nooit zin om te leren na trainen en hoe je het ook bekijkt, ben bijna 2u kwijt als ik wil trainen. (aankleden, naar sportschool gaan, trainen, terug, douchen)
 
net of je heel de dag aan het studeren bent? Het is toch heerlijk om tussendoor ff te knallen. En het eten moet zo ie zo geen probleem zijn. En wie ik ben? seagal aangenaam.

Kan toch goed zijn dat je na het trainen geen zin meer hebt om te leren? Ik ga altijd trainen tijdens examens, maar ik kan begrijpen dat sommige mensen dat niet zin zitten.
 
:) Idd. Wil me echt op m'n examens concentreren. Ik heb ook nooit zin om te leren na trainen en hoe je het ook bekijkt, ben bijna 2u kwijt als ik wil trainen. (aankleden, naar sportschool gaan, trainen, terug, douchen)
Rust is ook goed maar examenstress is overrated maar dat merk je nog wel.
 
Lekker doen waar je je goed bij voelt kerel. Er is niemand die zegt dat je moet trainen. We doen het uiteindelijk ook vooral voor de lol toch. Anders doe je in het weekend of op een vrijdagmiddag fullbody ofzo:)
 
Back
Naar boven