Fitness Seller

DutchBodybuilding.com Contest 2006 - Gesponsord door XXL Nutrition - Nominaties

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid sinds
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Beste ijzervreters,

Dit is alweer de vierde DBB Foto Contest, dit jaar wat later dan gewoonlijk, gepland voor 20 September 2006. Een korte samenvatting voor de nieuwelingen en een opheldering voor wie het al heeft meegemaakt:

<h3>Voorwaarden</h3>
  • Minimum leeftijd 16 jaar.
  • Tenminste 2 maanden lid bij DutchBodybuilding.com.
  • Tenminste 80 posts gemaakt waarvan 40 in 2006.
  • Kandidaten hebben nog niet deelgenomen aan amateur of pro wedstrijden
  • Wedstrijd begint pas bij een totaal van minimum 20 deelnemers
<h3>Waar en Hoe?</h3>

Deze fotowedstrijd wordt gehouden in de [Link niet meer beschikbaar]. Alle DBB leden kunnen stemmen op de verschillende deelnemers. De wedstrijd duurt één week. De deelnemer met de hoogste score zal, na het controleren van de eerlijkheid van de punten, door de jury verkozen worden als winnaar.

<h3>Te Winnen Prijzen</h3>

<h4>1ste Plaats:</h4>
  • Elite Lidmaatschap Onbeperkt
  • 2000 Karma punten
  • 5 kg instant whey
  • 2,5 kg Protein 80
  • Mega grow
  • Multivit
  • XXL shirt
  • XXL shakebeker
<h4>2de Plaats</h4>
  • 2,5 kg instant whey
  • Mega grow
  • Multivit
  • XXL shirt
  • XXL shakebeker
<h4>3de Plaats</h4>
  • 2,5kg instant whey
  • creatine 500 gram
  • XXL shirt
  • XXL shakebeker
<h3>Hoe Deelnemen?</h3>

Stuur één duidelijke foto van minimaal 500 x 500 en maximaal 800 x 800 pixels groot, met vermelding van je nickname naar contest2006@dutchbodybuilding.com.

Er zal maar één foto per deelnemer gebruikt worden omdat we alleen zo een goed overzicht in de puntenverdeling krijgen. Dus zorg ervoor dat deze foto duidelijk is en je beste pose(s) laat zien! Je mag de foto opdelen zodat er (maximaal) 4 vrije verschillende poses opstaan. Een foto van de benen is niet verplicht, maar verhoogt wel je winkansen. De foto moet gemaakt zijn in 2006.

Stuur bij de foto, naast je nickname ook extra informatie zoals gegevens/stats en een korte voorstelling van jezelf. Let op dit is verplicht om je deelname geldig te maken!

Foto's kunnen ingestuurd worden tot ten laatste 15 September.

Alvast succes aan de deelnemers! :lifter:
 
daar gaan we weer!
zelf doe ik niet mee, heb nog te weinig om te showen, de rest succes gewenst!
 
Ben benieuwd wie er allemaal meedoen:)
 
daar gaan we weer!
zelf doe ik niet mee, heb nog te weinig om te showen, de rest succes gewenst!

Hier hetzelfde , ik wacht nog wel een jaartje. Wens de deelnemers veel succes :D
 
IK doe gewoon weer mee, wat kan mij het verrekken. Ik zal zeker niet winnen, maar heb vorig jaar gezegt dat ik weer mee zal doen dit jaar en dan doe ik dat dus ook. Ben bijna 10 kilo zwaarder maar ben nog lang niet tevreden. Prijzen zijn wel royaal :D.
 
Hier een fototje hoe ik vorig jaar mee deed
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hier een fototje hoe ik vorig jaar mee deed
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dat je toen niet gewonnen hebt zeg, onbegrijpelijk!
 
Ik twijfel nog wel, omdat ik betere fysieken zie op dit forum dan mezelf. Ik denk er nog over na. :)
 
Jeutje, zijn nog best vette prijzen :D

Misschien dat ik voor de gein ook ff meedoe :p Winnen zal ik absoluut niet, dat doe ik volgend jaar wel ;) :D
 
ja, ik weeg maar 66, dussssssssss...doe ik niet mee:p
Maar iedereen die er een beetje deftig uitziet moet meedoen vindik;)
 
ik zie mezelf ook niet als kanshebber, maar mn whey is bijna op.. ik heb nog een maandje om erover te denken gelukkig :p
 
dat je toen niet gewonnen hebt zeg, onbegrijpelijk!

I know!!
Het maakte me niet uit dat ik 2de van onder werd :P Het had me wel enorm gemotiveerd. Ik doe dit jaar gewoon weer mee en volgend jaar weer, dan hopelijk weer 10 kg zwaarder op het zelfde vet%.
 
ja, ik weeg maar 66, dussssssssss...doe ik niet mee:p
Maar iedereen die er een beetje deftig uitziet moet meedoen vindik;)

Ahjoh, gewoon lekker meedoen! Ik weeg ook nog maar net over de 70kg bij ong. 11% en 1.80m lang. Leuk en aardig als je een massa monster bent, maar als je niet redelijk droog staat en alles mooi in verhouding is, tjsa...
 
dat je toen niet gewonnen hebt zeg, onbegrijpelijk!

:rolleyes:

Je hoeft niet te mee te doen om te winnen, misschien vond Marijn het gewoon leuk om mee te doen.. net als de meeste. Ik ben benieuwd hoe snel we aan de 20 deelnemers zijn..
 
moet ik een foto gaan posten van hoe ik er nu bij sta?
want ik ben inmiddels 1.78 80kg 8% (ofzo) .. maar ik zet liever mn foto van een maand geleden neer, waar ik nog op 4.8% zat..

ik kan altijd nog voor de 'fans' een benenfoto erbij plakken..
 
hehe lache. maar ik maak tog geen kans. en ben op het moment niet in 'supershape' ofzo. dus zie ook het nut niet in van betere fotos te maken aangezien ze tog niet beter zullen zijn dan degenen in mijn gallerij.
 
Ahjoh, gewoon lekker meedoen! Ik weeg ook nog maar net over de 70kg bij ong. 11% en 1.80m lang. Leuk en aardig als je een massa monster bent, maar als je niet redelijk droog staat en alles mooi in verhouding is, tjsa...

Mss he, alsik op tijd foto's kan late trekke;)
maar benen krijgt toch niemand te zien, krom+niet in verhouding:o :o, en dan het kleurverschil tss men benen en bovenlijf, eeeerrg:o
 
Maak je kans als je in de bulk zit? of moet je echt op 6% zitten? :p
 
ik denk inderdaad wel dat het merendeel wel in de bulk zit maar ach, tis niet anders..
 
ik doe wel mee, zeker als men anders niet aan 20 deelnemers komt..Na al die maanden zitten en studeren ben ik weer wat zwaarder, en ben net een weekje klaar met studeren tegen die dag, dus zal niet beteren. Ach als ik als exhibitionist maar gezien word..

Kan er geen prijs zijn voor "beste nieuwkomer" of "revelatie van 2006" :o ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven