AndroidHealthClinic

7 maanden onderweg race naar de 130 kg

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Xtralarge

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
22 nov 2008
Berichten
8.633
Waardering
457
Lengte
1m95
Massa
120kg
Vetpercentage
12%
1 maand trainen ong 96 kg


7 maanden trainen ong 113 kg


7 maanden trainen ong 113 MET GOED LICHT :D






2 maanden benen trainen 64 cm


7 maanden benen trainen 70 cm


Doel is 130 kg
Ik heb mijn rug gepost omdat dit mijn minst ontwikkelde spier is samen met achterkant schouders. Comments?

1 maand training.jpg


7 maanden rug.jpg


7 maanden goed licht.jpg


benen 2 maanden.jpg


7 maanden benen betere foto.jpg


chest na training 001.jpg


chest na training.jpg
 
niet slecht voor 7 maand imo ;)

:thumbs:
 
Like i said before, brute progressie je hebt optimaal gebruik gemaakt van je 1ste jaar.... ook al heb je al heel wat ervaring met kickboksen etc........ bewijs wat een zeer goede voeding kan doen
 
netjes, op naar de 150 kilo zou ik zeggen
 
zit zeker progressie in:eek:
wat is je lengte btw?
 
Ha, hier heb je dus ook foto's geplaats :thumb:

verdomme, 17kg gegained op 7 maanden... aardig goed bro!! Volgend jaar sta jij op 130kg, weet ik zeker.
 
Hoeveel was je vet% en op hoeveel sta je nu ?
 
tering gast.. ziekelijke progressie!
 
Op die 1e foto was je al een goede beachboy bro:D

Uitstekende progressie. Je kan zien dat je leeft voor je hobby.
 
Erg netjes sergeant ;) Goed bezig, zeker de laatste aantal weken.

Like i said before, brute progressie je hebt optimaal gebruik gemaakt van je 1ste jaar.... ook al heb je al heel wat ervaring met kickboksen etc........ bewijs wat een zeer goede voeding kan doen

Nouja, dat en nog wat natuurlijk.. ;)
 
Goede progressie, was ook niet anders dan verwachten met die brute trainingen en voeding van je.

Ga zo door zou ik zeggen, maar ook dat komt zeker goed aangezien je ook nog eens super begeleiding hebt. De juiste mentaliteit + de juiste begeleiding = winning combination.
 
Ik vind het jammer dat je zo snel begon met kuren. Maar je bent flink vooruit gegaan in 7 maanden.
 
Goede progressie, ga zo door! Jij komt er wel.
 
Like i said before, brute progressie je hebt optimaal gebruik gemaakt van je 1ste jaar.... ook al heb je al heel wat ervaring met kickboksen etc........ bewijs wat een zeer goede voeding kan doen
Thanks Marc. Jij hebt ook bizarre progressie gemaakt..
Denk eerlijk gezegd dat de belichting k*t was van je foto. Met andere belichting zie je de progressie beter.

netjes, op naar de 150 kilo zou ik zeggen
Thanks, 150 is denk ik niet realistisch. Het doel is om op 125 kg echt ripped te staan. Gewoon keiharde spieren geen opgepompt zooitje. Harde spieren die vol ogen! De weg is lang en de eerste kg zet je makkelijker aan dan als je al een tijdje traint ben ik bang.

Jij komt er ! geen twijfel..
Bedankt Lauwe, jij ook strongman!

Hoeveel was je vet% en op hoeveel sta je nu ?
Ik denk rond de 11% en ben nu rond de 14%.

tering gast.. ziekelijke progressie!

Y0 Ripped, alles goed met je ? We pm-en wel eventjes....

Op die 1e foto was je al een goede beachboy bro:D Uitstekende progressie. Je kan zien dat je leeft voor je hobby.
Thanks Rivo! Jij bent ook goed bezig brute powerling!

Ha, hier heb je dus ook foto's geplaats :thumb: verdomme, 17kg gegained op 7 maanden... aardig goed bro!! Volgend jaar sta jij op 130kg, weet ik zeker.
y0 Koekie, thanks topper! Weet zeker dat jij ook snel als een raket omhoog gaat.

zit zeker progressie in:eek:
wat is je lengte btw?
1,96

Erg netjes sergeant ;) Goed bezig, zeker de laatste aantal weken. Nouja, dat en nog wat natuurlijk.. ;)

Hey Boto HST beest thanks man!

Goede progressie, was ook niet anders dan verwachten met die brute trainingen en voeding van je. Ga zo door zou ik zeggen, maar ook dat komt zeker goed aangezien je ook nog eens super begeleiding hebt. De juiste mentaliteit + de juiste begeleiding = winning combination.
He Beest van de BB-sectie thanks man.
Komende 5 maanden gaan we nog meer gas zetten helemaal naar de klote trainen.
Y0 Thanks
Ik vind het jammer dat je zo snel begon met kuren. Maar je bent flink vooruit gegaan in 7 maanden.
Beginnersfout erg infantiel inderdaad had nog veel meer ingezeten in het eerste jaar naturel doortrainen en werken aan techniek + goede voeding. te ongeduldig. Thanks Grote.

Goede progressie, ga zo door! Jij komt er wel.
He Jeffa thanks man!


Bedankt mannen voor jullie reacties. Ik ben blij dat jullie progressie zien.
Zelf vind ik het resultaat nogal tegenvallen als ik het bekijk. Volgens mij zie je het niet meer of zo? Maar dankzij jullie reacties ben ik weer gemotiveerd en weet ik dat ik op de goede weg ben. Zit op de juiste gym omringd met hardcore beesten en begeleiding. Ik hoop hier over 5 maanden een complete fotoshoot te posten met weer goede progressie--> van het hele lichaam. Dan train ik precies 12 maanden bodybuilding.
 
Zeer mooie progressie, oogt ook redelijk buff met deze lengte
 
goed bezig.
Je bent qua karakter ook veranderd gelukkig. Weet nog hoe je vroeger tekeer ging om de onbenulligste dingen :P
 
Zeer mooie progressie, oogt ook redelijk buff met deze lengte
Bedankt Mike! Dat buff lijken is echt moeilijk met deze lengte inderdaad.

goed bezig.
Je bent qua karakter ook veranderd gelukkig. Weet nog hoe je vroeger tekeer ging om de onbenulligste dingen :P

lol......thanks pumped. He heb jij geen log oid je bent vrij anoniem hier op het board?
Mazzel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven