XXL Nutrition

5 maand amateur homegym

Bezoekers in dit topic

IDiesel

Novice
10 jaar lid
Lid sinds
31 jan 2009
Berichten
19
Waardering
0
Hier 'enkele' pics van mezelf na 5 maand homegym... genomen voor training, ik neem aan dat ik Ecto ben ??? Srry voor de slechte poses ik doe maar wat ik gezien heb in dit topic lol! Graag tips en feedback (ik neem aan meer eten in de eerste plaats)

22 jaar / 180 cm / 77 kg / 8 % bf volgens weegschaal ?


66zs4z.jpg

m7gfic.png
t53e6s.jpg

2hefww0.gif
zxmezr.jpg

2j5ev09.jpg
mk7xog.png
 
Mooi fysiek al! Weegschalen kan je nooit echt vertrouwen qua bf meeting, maar dit ziet er wel uit als 7-8%!
 
Als je 85 kg zou wegen met zo'n bodyfat zou je er dodelijk uit zien
 
Netjes!

Nu heel hard gaan eten en blijven knallen met een goed schema! lekker compounds gaan doen en over een jaar nog eens vergelijken. Met jouw aanleg kan je groot worden!
 
pics van je homegym?

ziet er al goed uit voor 5 maanden
 
pics van je homegym?

ziet er al goed uit voor 5 maanden


25u5d74.jpg
1z57k7r.jpg

14mdf8n.jpg
[afbeelding niet meer beschikbaar]
sqr0pk.jpg


Ben nog van plan zo een staafkit van 93 kg te gaan halen in decathlon en een bench want heb enkel dumbbells qua losse gewichten ... en van die handvatjes om te pompen ^^
 
25u5d74.jpg
1z57k7r.jpg

14mdf8n.jpg
[afbeelding niet meer beschikbaar]
sqr0pk.jpg


Ben nog van plan zo een staafkit van 93 kg te gaan halen in decathlon en een bench want heb enkel dumbbells qua losse gewichten ... en van die handvatjes om te pompen ^^

Kunnen wel wat meer dingen bij als je het financieel kan halen

Denk dat je met meer compound materiaal nog groter kan worden
 
77kg? Of je bent iets groter of je weegt je niet nuchter en/of op een foutieve weegschaal. Lijkt mij eerder 75 max.

Smijt al die rommel van je "homegym" buiten en kopen een powerrack, een barbell en 200kg aan gewichten.
 
Gaat goed komen ! :D

Sorry als ik een pic van een home gym ga zien verwacht ik zo'n huge one from television :rolleyes:
 
77kg? Of je bent iets groter of je weegt je niet nuchter en/of op een foutieve weegschaal. Lijkt mij eerder 75 max.

Smijt al die rommel van je "homegym" buiten en kopen een powerrack, een barbell en 200kg aan gewichten.

Wat goed dat je het gewicht zo goed kan schatten aan de hand van een foto EN ook nog eens zonder moeite het verschil tussen 75 en 77 ziet:thumbs:
 
Wat goed dat je het gewicht zo goed kan schatten aan de hand van een foto EN ook nog eens zonder moeite het verschil tussen 75 en 77 ziet:thumbs:

haha idd wou net zeggen :D

ziet er goed uit kerel , beachproof iig ;)
 
Wat goed dat je het gewicht zo goed kan schatten aan de hand van een foto EN ook nog eens zonder moeite het verschil tussen 75 en 77 ziet:thumbs:

Ik wil maar zeggen dat ik 77-78kg weeg bij 1m80 en ik als ik niet groter ben dan jou stop ik ermee :D, vandaar mijn argwaan, weeg namelijk zelf ook ruim 80 in de avond. Moet je niet aanvallend opvatten ofzo.
 
Ik wil maar zeggen dat ik 77-78kg weeg bij 1m80 en ik als ik niet groter ben dan jou stop ik ermee :D, vandaar mijn argwaan, weeg namelijk zelf ook ruim 80 in de avond. Moet je niet aanvallend opvatten ofzo.

Jij bent toch ook zo'n gekke ecto? :D
 
Ik wil maar zeggen dat ik 77-78kg weeg bij 1m80 en ik als ik niet groter ben dan jou stop ik ermee :D, vandaar mijn argwaan, weeg namelijk zelf ook ruim 80 in de avond. Moet je niet aanvallend opvatten ofzo.


Eerlijk is eerlijk, jij oogt wel wat groter hoor. Maar mischien heb jij harde spieren en hij wat zachtere..heb je daar weleens aan gedacht?;)
 
Ik wil maar zeggen dat ik 77-78kg weeg bij 1m80 en ik als ik niet groter ben dan jou stop ik ermee :D, vandaar mijn argwaan, weeg namelijk zelf ook ruim 80 in de avond. Moet je niet aanvallend opvatten ofzo.


Ik ben niet de TS:p
 
Jij bent toch ook zo'n gekke ecto? :D

true... :D Maar kom, ben weer on track (zie statsspoiler :rolleyes:).

Eerlijk is eerlijk, jij oogt wel wat groter hoor. Maar mischien heb jij harde spieren en hij wat zachtere..heb je daar weleens aan gedacht?;)

Hmm dat kan natuurlijk. Ik verbaas me weleens meer over hoeveel sommigen wel niet wegen, ik zal wel hol zijn vanbinnen. :eek:

Ik ben niet de TS:p

Hmm goed punt. :p Die 75 was maar een indicatie uiteraard.
 
Back
Naar boven