MuscleMeat

15 jr. 2 maand / 78kg

Bezoekers in dit topic

Ano_93433

Competitive Bodybuilder
Lid sinds
20 aug 2011
Berichten
2.376
Waardering
184
Progressie topic

///
 
Laatst bewerkt:
Hele mooie progressie voor die korte tijd.
 
WTF? 78kilo? netjes man
 
Ik zie geen 78 kilo? kan me vergissen. Good luck
 
Ik zie geen 78 kilo? kan me vergissen. Good luck

Ben vrijdag nog gewogen op voetbal en daar gebeurt alles wel professioneel dus 78 is het zeker wel. Misschien hou je geen rekening met mijn lengte, toch wel 1m82 ofzo en dat mijn benen er ook flink wat massa bijgekregen hebben.
 
Goede progressie hoor, zie die 8kg toch wel goed terug. Je bent wel wat vet aangekomen maar das logisch, borst vind ik opzich niet achterlopen zeker niet voor 2-3 maanden de rest loopt eerder gewoon voor:p

veel succes met je doelen
 
Ben vrijdag nog gewogen op voetbal en daar gebeurt alles wel professioneel dus 78 is het zeker wel. Misschien hou je geen rekening met mijn lengte, toch wel 1m82 ofzo en dat mijn benen er ook flink wat massa bijgekregen hebben.

:rolleyes:
Je moet je 's morgens naakt, nuchter en na het toiletbezoek wegen.
 
:rolleyes:
Je moet je 's morgens naakt, nuchter en na het toiletbezoek wegen.

Naakt was het wel, na een toiletbezoek weet ik niet meer juist. :p
Dit wist ik iig niet, maar ik werd wel na een training gewogen, dusja zal wel kloppen die 78 ;)
 
Hele mooie progressie voor die korte tijd.

die afbeelding bij jou naam is van een filmpje welke echt geweldig is, heb jij een link ik weet echt niet meer waar ik hem kan vinden!!!!

thxs
 
hoe ziet je trainingsschema eruit?
 
hoe ziet je trainingsschema eruit?

3x in de week fullbody.
Heb er niet direckt een bestandje van maar kan het wel even uittypen als je dat nodig vind. Hoezo?
 
3x in de week fullbody.
Heb er niet direckt een bestandje van maar kan het wel even uittypen als je dat nodig vind. Hoezo?

hoeft niet uit te typen hoor, was gewoon nieuwsgierig
 
Je ziet er al een stuk gezonder uit, keep going!
 
Ben vrijdag nog gewogen op voetbal en daar gebeurt alles wel professioneel dus 78 is het zeker wel. Misschien hou je geen rekening met mijn lengte, toch wel 1m82 ofzo en dat mijn benen er ook flink wat massa bijgekregen hebben.
hoe het ook zij, good luck met je doelen mate ;)
 
80kg benchpress my ass.

Goede progressie hoor, jammer dat je over je stats moet liegen:p...
 
80kg benchpress my ass.

Goede progressie hoor, jammer dat je over je stats moet liegen:p...

Echtwaar :) ik wil wel eens een filmpje maken.

In het begin was ik heel zwak met BP, als ik eerlijk moet zijn kon ik in het begin zelf de staaf niet goed recht houden. Maar ben vlot vooruit gegaan met BP :) Eenmaal ik de techniek te pakken had kon ik er al rap meer gewicht op smijten. Zal proberen binnenkort filmpje te maken maar heb examens dus zal niet voor direct zijn ;p

+ Bedankt voor de positieve reacties :)
 
Echtwaar :) ik wil wel eens een filmpje maken.

In het begin was ik heel zwak met BP, als ik eerlijk moet zijn kon ik in het begin zelf de staaf niet goed recht houden. Maar ben vlot vooruit gegaan met BP :) Eenmaal ik de techniek te pakken had kon ik er al rap meer gewicht op smijten. Zal proberen binnenkort filmpje te maken maar heb examens dus zal niet voor direct zijn ;p

+ Bedankt voor de positieve reacties :)

80Kg BP voor jou postuur is toch wel al redelijk veel wanneer je nog maar pas bent begonnen..
 
Back
Naar boven