| | |
| Novice Lid sinds: Jan 2012 Stats: M 1m63 60kg 8% |
iWj Ik Bedoel Met dat ik dikkere Benen had en Veel Voetbal deed is De grote gebleven en De spiermassa daarom toegenomen in dit formaat en 2 Met Voetbal Doen wij 3 van de 5 trainingsdagen krachttraining met benen dus 3x 1.5 uur Puur kracht voor de benen ---------- Post toegevoegd Sat 7 Jan 2012 om 22:37 ---------- Akajeroen Nee Ik heb thuis van alles staan dumbells Bank druk Ik speel op dit moment bij cambuur Leeuwarden. |
|
| | |
| Dutch Bodybuilder Lid sinds: Jun 2011 Stats: M 1m85 90kg 11% |
Echt al die mensen die zeggen dat je van gewoon sporten geen gespierde benen krijgt...zijn ze gewoon dom ofzo? Kijk naar eender welke persoon die een sport minstens 3 keer per week doet voor een aantal jaar en je zal zien dat die persoon gespierde benen heeft. Nee geen bodybuilding benen maar dat hebben de meeste mensen hier niet. OT: Wel nice voor je leeftijd en voor zo'n korte periode trainen. |
|
| | ||
| Dutch Bodybuilder Lid sinds: Nov 2011 Stats: M 21j 1m84 75kg 12% | Citaat:
Bodybuilding is een manier om sneller gespierde benen te krijgen (en je maximum ligt ook wel veel hoger), maar voor dat ik begon met bodybuilding heb ik jarenlang speerwerpen gedaan, waardoor ik best gespierde bovenbenen heb. Ik deed enkel een klein beetje krachttraining voor bovenlichaam tijdens die jaren, benen groeiden door het jarenlange trainen (veel sprongoefeningen). | |
|
| | |
| Novice Lid sinds: Jan 2012 Stats: M 1m63 60kg 8% |
@euphorea ik zit nog steeds in de groei en begon de laastse maanden snel te groeien. ik had 4 maanden terug het opgemeten bij voetbal en 2 weken terug in het gemeente huis voor ID ik zou elke 2 maanden een nieuwe post doen om te kijken of jullie verbetering zien. Laatst aangepast door Strongsman : Sun 8 Jan 2012 om 09:33 |
|