MuscleMeat

1 jaar training 14 jaar

Bezoekers in dit topic

maffiabaas

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
23 nov 2008
Berichten
694
Waardering
216
Lengte
1m90
Massa
108kg
Hallo allemaal ,
ik ben nieuw hier op het bodybuilding forum en ik train al ruim een jaar met plezier. Ben begonnen met mijn vaders oude haltertje en dat is zo uitgegroeid dat ik het echte werk wilden gaan doen. Mijn biceps zijn gegroeid van 25 naar 34 cm! Een grootte vooruitgang vind ik zelf in een jaar.
Mijn gewicht is 71kg en mij lengte is 1.90.
Ik heb wel een trainingsschema alleen helaas geen voedingschema. Dat omdat ik mijn moeder natuurlijk niet apart eten kan laten maken voor mij. Ik probeer wel om met enige regelmaat veel te eten. Ik let op de vetten en probeer veel eiwitten en complexe koolydraten binnen te krijgen.
En voordat jullie het vragen : Ja ja ik train mijn benen met plezier.

Hier zijn mijn foto's :
arm.jpg

voorkant.jpg

ruk.jpg
 
Zeer goed voor 14 jaar te zijn, je bent goed op weg!

En wat bench je?
 
Ik druk op dit moment 40kg, ik heb in totaal 70kg liggen dus ik kan nog wel even vooruit ! ;)
 
gaat goed , succes man :D
 
Succes gab! Je hebt de ideale leeftijd om er mee te beginnen, veel zouden willen ruilen met je start leeftijd, dus volhouden geblazen!!!!!
 
succes maffiabaas (die naam...)

Eens met Myjector.
 
Veel succes met je keuze, ben zelf ook met 13-14 begonnen te trainen.

Ga gewoon rustig wat meer eten, kook is een eitje extra. drink is een pak melk meer

zo kunnen je ouders langzaam wennen dat je meer gaat eten.
 
Niet echt duidelijke foto's maar je ziet genoeg.En man,14jaar, je doet het goed. Was ik op die leeftijd maar begonnen..
En aan je uitleg te horen kom je er wel.
Je bent trouwens 1.90m zeg je, aardig groot al voor je leeftijd. 'k Hoop dat je het vol houd en dan wil ik je op je 20ste nog wel eens zien! succes.
 
We hebben een nieuwe AlexT!!
 
14 jaar en al een maffiabaas, doe je goed!

succes met het eten en natuurlijk trainen.
 
Nee ben geen maffiabaas:rolleyes:
Die naam gebruik ik namelijk nog wel veel dus vind ik het wel handig om het hier ook te gebruiken;)
Dankuwel voor jullie reacties :burger:
 
Als je dit kan volhouden gaat het zeker nog goed komen met jou.
En mbt 'een voedingsschema' ; gewoon proberen om meer te eten. 10 boterhammen, genoeg melk, etc .. dan kom je er heus wel.
 
goed bezig!
 
Met die boterhammen zit het zeker goed :)
Is misschien in de avond rond een uur of 8 een groot bord met melk goed ? Dit doe ik nu namelijk elke dag na mijn training.
 
Met die boterhammen zit het zeker goed :)
Is misschien in de avond rond een uur of 8 een groot bord met melk goed ? Dit doe ik nu namelijk elke dag na mijn training.

Melk mag je ook gewoon uit een tas of glas drinken hoor. Helemaal niet nodig om in een bord te doen !
 
Melk mag je ook gewoon uit een tas of glas drinken hoor. Helemaal niet nodig om in een bord te doen !
:kerst: Ben vergeten er bij te zetten dat ik er ook Brinta in doe. Dan word het al wat moeilijker om te drinken.
 
Melk mag je ook gewoon uit een tas of glas drinken hoor. Helemaal niet nodig om in een bord te doen !

ik drink het uit een pak of glas.
 
Back
Naar boven