MuscleMeat

1 jaar training 14 jaar

Bezoekers in dit topic

maffiabaas

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
23 nov 2008
Berichten
694
Waardering
216
Lengte
1m90
Massa
108kg
Hallo allemaal ,
ik ben nieuw hier op het bodybuilding forum en ik train al ruim een jaar met plezier. Ben begonnen met mijn vaders oude haltertje en dat is zo uitgegroeid dat ik het echte werk wilden gaan doen. Mijn biceps zijn gegroeid van 25 naar 34 cm! Een grootte vooruitgang vind ik zelf in een jaar.
Mijn gewicht is 71kg en mij lengte is 1.90.
Ik heb wel een trainingsschema alleen helaas geen voedingschema. Dat omdat ik mijn moeder natuurlijk niet apart eten kan laten maken voor mij. Ik probeer wel om met enige regelmaat veel te eten. Ik let op de vetten en probeer veel eiwitten en complexe koolydraten binnen te krijgen.
En voordat jullie het vragen : Ja ja ik train mijn benen met plezier.

Hier zijn mijn foto's :
arm.jpg

voorkant.jpg

ruk.jpg
 
Zeer goed voor 14 jaar te zijn, je bent goed op weg!

En wat bench je?
 
Ik druk op dit moment 40kg, ik heb in totaal 70kg liggen dus ik kan nog wel even vooruit ! ;)
 
gaat goed , succes man :D
 
Succes gab! Je hebt de ideale leeftijd om er mee te beginnen, veel zouden willen ruilen met je start leeftijd, dus volhouden geblazen!!!!!
 
succes maffiabaas (die naam...)

Eens met Myjector.
 
Veel succes met je keuze, ben zelf ook met 13-14 begonnen te trainen.

Ga gewoon rustig wat meer eten, kook is een eitje extra. drink is een pak melk meer

zo kunnen je ouders langzaam wennen dat je meer gaat eten.
 
Niet echt duidelijke foto's maar je ziet genoeg.En man,14jaar, je doet het goed. Was ik op die leeftijd maar begonnen..
En aan je uitleg te horen kom je er wel.
Je bent trouwens 1.90m zeg je, aardig groot al voor je leeftijd. 'k Hoop dat je het vol houd en dan wil ik je op je 20ste nog wel eens zien! succes.
 
We hebben een nieuwe AlexT!!
 
14 jaar en al een maffiabaas, doe je goed!

succes met het eten en natuurlijk trainen.