AndroidHealthClinic

Verkocht Squatrek, Panatta Bank, 150kg en Stang

Bezoekers in dit topic

Ilje

Novice
10 jaar lid
Lid sinds
17 aug 2008
Berichten
28
Waardering
0
Hallo,

Ik heb het volgende te koop;
Een degelijk squatrek van de fitnessschool en een zeer degelijk panatta bankje. Plus 115 kg aan 50mm gewichten, een Kroon EZ-Curl stang en natuurlijk een Olympische stang met een lengte van 220cm.

Alles ziet er nog degelijk en goed uit!

Compleet af te halen in regio Venlo.

Vraagprijs 650E.

Bied of mail me met een goed bod!!

spwto0.jpg


2evzx35.jpg


27x4a6d.jpg


14scs9j.jpg





Alleen serieuze biedingen graag ... ;)
 
Laatst bewerkt:
wat wil je voor dat rek?

ik ben wel geinteresseerd man
 
Voor het rack had ik zo'n 275e in gedachten, heb er zelf destijds 375+ voor betaald. Echter m'n voorkeur is om de hele set in een keer te verkopen voor een leuke prijs maar mocht dit niet snel gebeuren dan wil ik je het rack wel los verkopen
 
ik ben wel geintereseerd in die verstelbare bank. mocht je hem los willen verkopen stuur dan een pm
 
Tot hoe zwaar mag dat rek belast worden?
 
Hoi,

Wat is de lengte van halterstang? 50mm of 30mm? Hoe is de 150Kg aan schijven verdeelt?

mvrg

Patrick
 
Lengte van de stang is ongeveer 220cm en de stang is natuurlijk 50mm.
De verdeling van de gewichten is als volgt;

2 x 20
2 x 15
2 x 10
2 x 5
4 x 2.5
4 x 1,25

Ik heb deze gewichten op het rack gehad en dat ging zonder problemen. In de sportschool is er zelfs met 250+ in gesquat..
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

de stang is geen 30mm als ik het goed heb

Daarmee kan ik dus ook automatisch aannemen dat de schijven ook geen 30mm zijn...jammer want daar was ik nou net naar opzoek.

Succes met de verkoop!

mvrg

Patrick
 
ik heb wel interesse.. voor alles ineen dan :)
maaruh als je al 275 voor die squatrack alleen vraagt.. wat vraag je dan voor alles samen?
 
Laatst bewerkt:
Zoals jullie al zien heb ik de advertentie veranderd aangezien ik de oorspronkelijke set gewichten (30mm, rubber) zelf ga houden en ik dus mn 50mm stangen en gewichten hiervoor in de plaats verkoop...Je moet toch aan de buren denken heh

De richtprijs voor de hele set is 650e dus mochten jullie nog interesse hebben, stuur me een mailtje ( il.je@hotmail.com ) of laat hier op dbb een berichtje achter.

Succes!
 
lolol doe maar ff normaal :p
daarvoor heb je bijna alles nieuw :)
kgeef je er 400 max voor
 
Ha jonges, ik weet dat die prijs ook niet de prijs is die ik waarschijnlijk voor deze set zal krijgen.
Maar ik heb er niet voor niets bijgezet dat de VRAAGprijs 650e is, er is dus redelijk wat ruimte om te onderhandelen.
Echter voor het bod van diiziix, 400E, zal ik deze set niet wegdoen. Zeker aangezien ik al via marktplaats een hoger bod heb ontvangen.
Zoals ik al eerder heb gezegd 650 is niet de minimale prijs er is dus zeker wat ruimte om te onderhandelen...
 
Back
Naar boven