Fitness Seller

Verkocht homegym met squatrek olympische halterstang, bumperplates, GHR, en meer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

karatedude89

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2010
Berichten
3.407
Waardering
144
Lengte
1m85
Massa
83kg
verkocht!



20150205_090639.jpg


20150209_140441.jpg


20150209_140450.jpg


20150209_140505.jpg
 
Heeft nog lang geduurd voor dat je alles weer verkoopt.
Wel leuk spul, succes met de verkoop.
 
Heeft nog lang geduurd voor dat je alles weer verkoopt. Wel leuk spul, succes met de verkoop.
en het is niet eens dat ik zelf echt graag wil. maar omdat we thuis een hele andere indeling van de kamers willen maken zal er geen ruimte meer zijn. anders had ik het sowieso niet weg gedaan
 
Verkoop je enkel alles in 1 keer? Ben namelijk geïnteresseerd in de bar + schijven!
 
Verkoop je enkel alles in 1 keer? Ben namelijk geïnteresseerd in de bar + schijven!

het liefst wel ja, (met eventueel uitzondering van de GHR) als ik de stang en schijven toch los zou verkopen zou het wel incl. de plate tree, sluiters en en kleine schijfjes zijn.

en natuurlijk ook afhankelijk van het bod.

bij strengthhop hebben ze op dit moment trouwens 150kg gekleurde bumperplates in de aanbieding. ik wil er zelf natuurlijk zo veel mogelijk uithalen. maar wil ook niemand afzetten ;)
 
Ik ben geïnteresseerd in de GHR. Wat wil je er voor hebben?
 
Wat zou je dan willen hebben voor stang, sluiters, bumpers en fractional plates?
 
Wat zou je dan willen hebben voor stang, sluiters, bumpers en fractional plates?

ik heb voor dit alles (plus de plate tree en de GHR) nu een bod van 1125 staan.

ook iemand via marktplaats mailde me dat die intresse heeft in alles in een koop (behalve de GHR geloof ik)

dus eerst even kijken wat daar uit komt. anders moet ik de prijzen even opnieuw bekijken
 
Bied je 250 voor de GHR
 
Okee bedankt voor je tip van strenghtshop.de ;)
 
Heb je een richtprijs voor je platform?
 
Als je je fractional plates niet zou kwijtraken heb ik wel interesse.
 
Als je je fractional plates niet zou kwijtraken heb ik wel interesse.

Ik krijg van best veel mensen verschillende vragen en biedingen.
Ik heb 2 keer een mail gehad via marktplaats voor de hele set.
Daar wil ik eerst even naar kijken. Mocht daar niks uit komen dan ga ik weer over op losse verkoop.
 
Ben ook benieuwd naar de richtprijs van het platform.
 
Back
Naar boven